Pillu märkänä. Kertokaa tai kyselkää jotain ;)
18 v tyttöä panettaa
35
3674
Vastaukset
- Seisoojo
Viäkö oot märkänä? ;)
- Anonyymi
Kömmentoìllmml
- Kiimainenain
Sinun ois aika löytää yhtä kiimaisen ,poika kaverin,,näin saisit vaikk joka päivä tyydytyksen.
- Uuuhhhjjj2
Löylykauhamies työntää sanasepon löylykauhan omaan perseeseen ja painuu vittuun paskakasoineen!!!
Täällä kyrpä kovan, haluaisin kuulla lisää.
- Wej
Kulli kovana aattelen märkää pilluasi taidat olla posliini?
- Tietenkin.olen.nainen
En ole, kiimalimat valuu reissulle karvoja pitkin. Haluaisitko tulla nuolemaan karvaista rämemajavaani? Uuuh, olen niin kiimassa.....
Uuuhhhh
- uuuääööö
Äähh lopuksi työnnä löylykauha perseeseen ja nyt paskalle
- uuuääööö2
Ääh näköjään lopuksi löylykauhamies työntää löylykauhansa omaan anaaliinsa ja menee paskalle ja suksii vittuun! minkä ehtii.
- pappa1000
minkälainen ilima on siellä, viheltelen tässä:)))
Haluutko mun snäpin
- Tirehtööriespoo
Tule nopeasti...hoidan kyllä,,,ei tarvitse sormeilla
- 32156
Minäkin voin hoidella :D
- Tirehtööriespoo
Tule nopeasti... Isoa ja hartaasti
- ei_paneta_oikeasti
tää on huijausta. Jos olis totta, olis ollu puhelinnumero mukana.
Ai, ettei numeroa muka voi antaa tuntemattomille ?
Noh, R -kioskilta saa prepaid -liittymiä, ovat 100% anonyymejä (ainakin, mikäli liittymää ei käytetä rikollisiin tarkoituksiin).
Ja ainakin Huawei:lta löytyy puhelimia, joihin saa 2 sim -korttia JA MicroSD -muistikortin kaikki 3 samaan aikaan.
Tosin, esim Elisa Shopit, ja dna kauppa eivät HALUA myydä näitä malleja!
Väittävät kysyttäessä, ettei sellaisia ole markkinoilla. Älä kuitenkaan usko Elisan ja dna:n myyjien valheisiin: kahden SIM -kortin android -älypuhelimmia ON saatavana ja ihan Suomestakin löytyy:
Huawei:lla on oma myymälä Helsingin Kaivokadulla, Helsingin päärautatieasemaa vastapäätä, sieltä niitä saa (siis tuplasim -puhelimia), parhaissa malleissa myös käyttäjän itse vaihdettavissa oleva akku. Jos nyt ostaisin uuden puhelimen, valintani olisi nimenomaan Huawein 2 sim MicroSD:n huoliva puhelin, johon asiakas voi itse vaihtaa akun, ilman erikoistyökaluja.
Toinen vaihtoehto olis kantaa 2 eri puhelinta mukana, mutta sitä naiset eivät ilmeisesti halua tehdä, ehkä ne kolistelis käsilaukussa toisensa rikki.
Fiksu tyttö muuten ei laita sitä puhelinta käsilaukkuun, vaan taskuun.
Kunhan varkaudet vielä hieman ylestyvät, tyhmemmillekin selviää, miksi: epärehellisen on helpompi varastaa puhelin (ja lompakko / rahaa / maksukortti) laukusta kuin taskusta.- Kukkahattu.täti
Ai mitenniin ei haluta myydä kahden simin puhelimia? Ei mulla ainakaan ollut mitään vaikeuksia ostaa Elisan myymälästä kahden simin luuria. Kaksi puhelinta, olipa ne miehellä tai naisella, on aina hälyttävää, ellei toinen ole selkeästi työpuhelin. Kaksi puhelinta on merkki siitä, että tyyppi harrastaa salasuhteita, kyllä kannattaa hommata puhelin jolla voi huomaamattomasti hoitaa pervoilun.
- blaaahhhhhhh
Ostin Verkkokaupasta jätkäsaaren myymälästä Huawei Y5II puhelimen kullanvärisenä viime toukokuussa siis vuosi sitten, hintaan 69,90 euroa. Ei todellakaan ole järkevää mennä puhelimia operaattoreilta ostelemaan.
Y5II puhelin tukee kahta sim korttia ja samanaikaisesti sd-hc muistikorttia, ja akun voi itse vaihtaa takakannen avaamalla.
Ei muuta kuin sellainen ostamaan.
Ja kukkahattutäti voi korjata hieman noita asenteitaan. Vuorineuvos Martin Saarikangas (Ent. Wärtsilän telakan johtaja) sanoi aikoinaan, että hänellä oli koko ajan viisi matkapuhelinta mukanaan. Jos on tarvetta useammalle puhelimelle, ei se ole sama kuin että olisi "pervo".
Itsellä myös neljä eri numeroa mutta yhdistettynä kolmeen puhelinkoneeseen.
Firma soitot ulos, Firman keskusnumero (ei muuta kuin vastaillaan tuleviin puheluihin), Koti GSM, sekä verotuksellisista syistä erikseen yksityispuhelin omia soittoja varten, kun firman puhelimella voi soittaa vain firman asioissa.
- Nuorinussija
Minulla on kyrpä tosi kovana ja haluaisin nussia kiimaista pilluasi.
Olen 17 v.
Nuolisin ekana sitten kyrpä pilluun ja kiihkeää naimista. - Vvvkkpkv
Ootko ottanu koskaan pyllyreikään?
- cxfffgt
Sinä voit työntää löylykauhan perseeseen kaappihomo runkkari ja nyt paskalle
- cxfffgt2
Löylykauhamies menee paskalle jonka jälkeen hän menee kaappiin homostelemaan löylykauhansa kanssa jolloin hän työntää löylykauhansa omaan perseeseensä ja suksii vittuun paskaläjineen!!!
Oletpas sinä tuhma tyttö. Mielestäni tarvitsist ensin hieman piiskaa paljaalle pyllylle. Mitä siihen sanot?
- xxxfftt
Mielestäni voit työntää löylykauhan perseeseen vanha kurppa
- xxxfftt2
Löylykauhamiehen mielestä hän itse on vanha kurpa jolloin löylykauhamies työntää omaan perseeseensä löylykauhan ja suksii vittuun! minkä ehtii.
- Kukkahattu.täti
Ei suksi vittuun, ei tykkää vitusta löylykauha. Tykkää, kun joku kairaa hänen persereikää omalla kauhallaan.
missä päin asut ja panettaako vielä? ;)
- Buksy
Pukeudutko nahka-asuun ja resisaappaisiin?
- NimeäHeidät
Ketkä ovat mielestäsi kolme parasta suomalaista näyttelijää?
- Anonyymi
Kaikki hyvin
- Anonyymi
Jos oot viivapillu, et saa kullia. Ne on noloja ja ihan paskoja. Ei seksiä ollenkaan.
- Anonyymi
Kyrpä on kovaana
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Voin kertoa että unohda ja ala opiskelemaan.
Ikäsieni joukossa oli samanlaisia ja nyt kun ollaan nelikymppisiä niin he häpeävät jopa minua hiekkalaatikkokaveria ja yleensä kaikkia. - Anonyymi
Kirjoita kik arisuomi tai [email protected]
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796232Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651999- 1801770
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141215Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181611111Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41991RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49961Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288952