Vaikea Android

32423423ff

Oli pakko siirtyä WIndows-puhelimesta Samsungiin. Ny kuitenkin erittäin paha ongelma mikä haittaa työntekemistä.
Nimittäin olen tottunut että puhelin näyttää lukitusnäytössä seuraavan palaverin (Outlook kalenterimerkintä). Nyt kuitenkin millään keinolla tämä ei meinaa onnistua Android Samsungissa. Lukitusnäyttöön tulee Outlooksita vain viestejä missä lukee "sisältö piilotettu".
Kaikki mailit ja kalenteri pyörii firmassa Outlookserverillä.

Mikä neuvoksi?

8

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kdndnldld

      Asetukset> äänet ja ilmoitukset> ilmoitus > kun laite on lukittu
      Oletuksena on "piilota henkilökohtainen ilmoitussisältö". Kokeile muuttaa siihen "näytä kokobilmoitussisältö"

    • 32423423ff

      Tuo on vähän eripaikassa mutta yhtäkaikki Outlookille on sallittuna kaikki ilmoitukset.
      Asetukset-> Ilmoitukset->Lisäasetukset->outlook ja sielä on pääll
      Salli ilmoitukset
      Aseta insisijaiseksi (en kyllä tiedä mitä tämä oikeasti tekee)
      esikatsele pnn.ikk
      poissa päältä on
      - Piilota lukitusnäytössä, koska tämähän estäisi ilmoitukset

    • Kalenterihälytys

      Omassa tulee ainakin kalenterihälytykset tulee näyttöön vaikka puhelin olisi lukittuna (firman käytäntö salasana/sormenjälki). Tosin Win puhelimeen erona, että se häviää siitä jossain vaiheessa itsekseen.
      Muuta kalenteritietoa en ole siihen kokeillut asettaa.

    • 32423423ff

      Ainakaan Outlook kalenterin tiedot ei tule kunnolla läpi ja se on ainoa kalenteri mikä järjellisellä työllä synkkaa outlook serverin kanssa.

      Se on sitten varmaan mentävä ostamaan Lumia 650. Olisin kyllä toivonut että Android puhelimessa toimisi tällainen perusasia. Ite en selviä työpäivistä ilman kalenteria joka on helposti näkösällä niin ettei tarvitse kahta kättä kalenterin avaamiseen. Kun palaverista toiseen ravaa ja läppäri on toisessa kädessä pitää saada helposti selville seuraavan palaverin neukkari.

      Ihme ettei tällaisia asioita ole testattu jo ikuisuus sitten puhelimien testeissä...

    • MuistiTarviiKalenteria

      Mä olen kaivannut myös samaa ja mä olen unohtanut monta asiaa tämän takia :( . Ennen kun ne näkyi lukitusnäytössä tai heti ekassa näkymässä puhelimen avattuna, ei ongelmaa ollut. Nytkin saan kalenterin kyllä pienoisohjelmana näyttöön, mutta puhelimen avatessa, jos se ei sattumalta ole juuri sillä sivulla jossa ohjelma on, niin ei tule sivuja erikseen selattua.
      Kalenterin häly "ilmoitus piilotettu" ärsyttää, monesti vaan tulee suljettua se ja ajattelen, että katson sen kohta, mutta sitten unohdan.
      En kuitenkaan halua, että kaikki ilmoitukset näkyvät näytössä, esim. whatsapp viestit yms. vain kalenteri olisi ok, mutta en keksi mistä niitä voi eritellä.

    • Anonyymi

      Pakotettu siirtymään androidiin. Onko tätä kalenterihommaa saatu pelaamaan. Eli näkyisi ainakin se seuraava merkintä lukitusnäytössä. Siinä missä kellon aika ja päivämäärä. Nyt käytössä Android one, "Nokia"

      • Anonyymi

        No heti löysin aloitusnäytöstä pitkällä painalluksella Widgetit. Sieltä sain kalenterin jotenkin näkyviin. Pitää tutkia.


    • Anonyymi

      sisältö piilotettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe