Oli pakko siirtyä WIndows-puhelimesta Samsungiin. Ny kuitenkin erittäin paha ongelma mikä haittaa työntekemistä.
Nimittäin olen tottunut että puhelin näyttää lukitusnäytössä seuraavan palaverin (Outlook kalenterimerkintä). Nyt kuitenkin millään keinolla tämä ei meinaa onnistua Android Samsungissa. Lukitusnäyttöön tulee Outlooksita vain viestejä missä lukee "sisältö piilotettu".
Kaikki mailit ja kalenteri pyörii firmassa Outlookserverillä.
Mikä neuvoksi?
Vaikea Android
8
2609
Vastaukset
- Kdndnldld
Asetukset> äänet ja ilmoitukset> ilmoitus > kun laite on lukittu
Oletuksena on "piilota henkilökohtainen ilmoitussisältö". Kokeile muuttaa siihen "näytä kokobilmoitussisältö" - 32423423ff
Tuo on vähän eripaikassa mutta yhtäkaikki Outlookille on sallittuna kaikki ilmoitukset.
Asetukset-> Ilmoitukset->Lisäasetukset->outlook ja sielä on pääll
Salli ilmoitukset
Aseta insisijaiseksi (en kyllä tiedä mitä tämä oikeasti tekee)
esikatsele pnn.ikk
poissa päältä on
- Piilota lukitusnäytössä, koska tämähän estäisi ilmoitukset - Kalenterihälytys
Omassa tulee ainakin kalenterihälytykset tulee näyttöön vaikka puhelin olisi lukittuna (firman käytäntö salasana/sormenjälki). Tosin Win puhelimeen erona, että se häviää siitä jossain vaiheessa itsekseen.
Muuta kalenteritietoa en ole siihen kokeillut asettaa. - 32423423ff
Ainakaan Outlook kalenterin tiedot ei tule kunnolla läpi ja se on ainoa kalenteri mikä järjellisellä työllä synkkaa outlook serverin kanssa.
Se on sitten varmaan mentävä ostamaan Lumia 650. Olisin kyllä toivonut että Android puhelimessa toimisi tällainen perusasia. Ite en selviä työpäivistä ilman kalenteria joka on helposti näkösällä niin ettei tarvitse kahta kättä kalenterin avaamiseen. Kun palaverista toiseen ravaa ja läppäri on toisessa kädessä pitää saada helposti selville seuraavan palaverin neukkari.
Ihme ettei tällaisia asioita ole testattu jo ikuisuus sitten puhelimien testeissä... - MuistiTarviiKalenteria
Mä olen kaivannut myös samaa ja mä olen unohtanut monta asiaa tämän takia :( . Ennen kun ne näkyi lukitusnäytössä tai heti ekassa näkymässä puhelimen avattuna, ei ongelmaa ollut. Nytkin saan kalenterin kyllä pienoisohjelmana näyttöön, mutta puhelimen avatessa, jos se ei sattumalta ole juuri sillä sivulla jossa ohjelma on, niin ei tule sivuja erikseen selattua.
Kalenterin häly "ilmoitus piilotettu" ärsyttää, monesti vaan tulee suljettua se ja ajattelen, että katson sen kohta, mutta sitten unohdan.
En kuitenkaan halua, että kaikki ilmoitukset näkyvät näytössä, esim. whatsapp viestit yms. vain kalenteri olisi ok, mutta en keksi mistä niitä voi eritellä. - Anonyymi
Pakotettu siirtymään androidiin. Onko tätä kalenterihommaa saatu pelaamaan. Eli näkyisi ainakin se seuraava merkintä lukitusnäytössä. Siinä missä kellon aika ja päivämäärä. Nyt käytössä Android one, "Nokia"
- Anonyymi
No heti löysin aloitusnäytöstä pitkällä painalluksella Widgetit. Sieltä sain kalenterin jotenkin näkyviin. Pitää tutkia.
- Anonyymi
sisältö piilotettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036