Ylen tv-ykkösellä 3.3 ohjelmassa "Perjantai" oli teemana yliluonnollisuus tms.
Kari Enqvist pisti oikein sopivasti jauhot suuhun kaikelle humpuukille. Varsinkin sille shamaanille, joka oli tietävinään yhtä sun toista.
Katsokaa itse Areenasta tai jostain muusta.
Se niistä shamaaneista
5
364
Vastaukset 5
- ex-kemisti
Yliluonnollisuus voi tarkoittaa myös sitä, mitä nykyinen tiede ei vielä tiedä. Mielenkiintoisten tapahtumien tutkimisen TV jättää usein kesken.
- perrjantai
"Perjantai" oli mielestäni hyvä ohjelma, siinä tuli esiin paljon asiaa. Skeptisyydellä on paikkansa ja tutkimista tuntuu vielä noissa ilmiöissä olevan.
Itse Mannerheim Odessassa ollessaan saatiin selvänäkijän puheille ja näkijän visiot olivat kiinnostavia:
http://jaakko7.puheenvuoro.uusisuomi.fi/58247-mannerheim-selvanakijalla-odessa-1917
Juttua kommentoitu:
"Enpä muistanutkaan tuollaista kohtaa Marskin muistelmista. Piti ihan ottaa kirjahyllystä kouraan ja tarkistaa asia. Niin se vaan oli." - UskoakoVaikoEi
Millä tavalla humpuukia? En nähnyt ohjelmassa puoleetonta todistusaineistoa siitä, ettei Enqvistilla olisi poikaa. Voimme siis ainoastaan perustaa uskomme fyysikon omaan väitteeseen, ettei hänellä ole lapsia ;)
- Anonyymi00004
Asian sivusta: Hae netistä hakusanalla Aikia Aikianpoika. Siinä kerrotaan yhden Lapinnoidan, samaanin, tarina oikein virallisista lähteistä. Sattuu tulemaan yhdeksi minun esi-isitäni... Shamaaniksi ei synnytä, siihen saadaan oppi toiselta. Siksi esi-isäni shamanismi ei ole minulle periytynyt.
Tunsin viime vuosituhannen puolella yhden miehen, johon saattaisi shamaanin määritelmä sopia. Teki mieli mennä oppiin, mutta en sitten uskaltanutkaan. Mutta kyllä se usealtakin tutulta selkäkivut aina joksikin aikaa sai ajettua pois. Ja voimallisempaakin teki, mutta siitä joskus toiste. Hänkin sanoi saaneensa opit toiselta, ei ollut syntymälahja. Eikä tietääkseni nauttinut kärpässieniä.- Anonyymi00005
Yhdysvalloissa ja Neuvostoliitossa tutkittiin kaukokatselua, jossa "kokija" sai selville asioita, paikkoja ja tapahtumia, joita ei voida selittää tavanomaisesti.
Kokeilimme tätä veljenpoikani kanssa ja tulokset olivat alussa yllättävänkin hyviä, kunnes tuli jostain syystä toppi.
https://www.kuudesaisti.net/mystiikka/kaukokatselu-avaa-ovet-toiseen-aikaan-ja-paikkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2242265
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76875
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731