Tällä palstalla on oikeus kertoa vaikka yhdestä sijaisperheestä. Meidän kohdalle sattui sairas, kaltoin kohteleva ja väkivaltainen sellainen.
Jos et kestä tätä totuutta ja haluat asian tapahtumattomaksi, älä lue.
Toistan, meidän kohdalle sattui erittäin huonolaatuinen sijaishuoltopaikka, jota kiinnostivat vain erilaisten etujen saaminen olmille lapsille sekä raha.
Huonolaatuinen sijaishuoltopaikka eristi lapsia, käytti mielivaltaa - jonka viranomaiset sallivat - oli kaltoin kohteleva ja väkivaltainen.
Huonolaatuinen sijaisperhe
7
206
Vastaukset
- KenkkuOpe
Mitä sitten? Mitä se auttaa, jos juttua täällä julistat? Toivottavasti teit jotakin. Jos et, voit syyttää itseäsi.
Luuletko, että tällä palstalla kestävä vuosien vatvominen auttaa jotenkin asiaasi? Miten?- testiäkehiin
Toivon, että sijaisperheiden valinnassa käytetään psykologisia testejä. Hullua sairastuttaa lapsia ja perheitä laittamalla lapsia väkivaltaisille ja sairaille sijaisvanhemmille. Se voitaisiin hyvin estää ennalta. Tuohonkin kammottavaan paikkaan laitettiin pieniä vauvoja väkivallan keskelle kasvamaan.
- KenkkuOpe
testiäkehiin kirjoitti:
Toivon, että sijaisperheiden valinnassa käytetään psykologisia testejä. Hullua sairastuttaa lapsia ja perheitä laittamalla lapsia väkivaltaisille ja sairaille sijaisvanhemmille. Se voitaisiin hyvin estää ennalta. Tuohonkin kammottavaan paikkaan laitettiin pieniä vauvoja väkivallan keskelle kasvamaan.
Ovatko täällä paikalla ne ihmiset, jotka voisivat määrätä ne testit? HÄH?
- testejäjaarviointeja
Kyllä käyvät kurkkimassa näitä keskusteluja.
- KenkkuOpe
testejäjaarviointeja kirjoitti:
Kyllä käyvät kurkkimassa näitä keskusteluja.
Ketkä täällä kurkkivat keskustelua? Poliittiset päättäjät? Ministeriöiden virkamiehet? Muiden mielipidehän ei hirveäst paina, jos lakeja ja asetuksia lähdetään muuttamaan?
- vainlaatua
Sinun ei tarvitse, kun noin kovasti harmittaa.
Minä olen sitä mieltä, ettei huonolaatuisia, väkivaltaisia sijaisperheitä tarvita, ja minulla on oikeus hokea asiaa niin kauan, kun niitä on olemassa.
Haluatko, että lapset ja perheet kärsivät sairaiden ihmisten vuoksi?
- huonorotisko
Onneksi eräästä, joka oli varmasti kaikkein huonoin, otettiin lapset pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997