Olen tykästynyt noihin ipuron huonetuoksuihin ja ostin niitä anttilasta aikoinaan.Nyt alkaa "varasto"olla tyhjillään,viimeisen pullon avasin :/ Onko tietoa myydäänkö noita vielä jossain?Yritin googlettaa mutten löytänyt oikein mitään tietoa.
ipuro huonetuoksuja missään myynnissä?
15
3346
Vastaukset
- netistä_tilaamalla
Niitä voi tilata saksasta, Amazon.de
- tuoksunystävä
MInä ainakaan en saanut tilatuksi. Amazon.de:n kaikki myyjät ilmoittavat, että eivät toimita iPuroa Suomeen.
- Ykaakoo
Sama juttu. Olen yrittänyt tilata netistä, mutta toimitus Suomeen ei onnistu. Kumma juttu, ettei kukaan ole ottanut niitä Anttilan jälkeen Suomessa myyntiin. Huonetuoksuista ovat minusta ylivertaisia.
- marjaaaaaaaaa
Samaa mieltä! Mulla myös viimeinen pullo nyt menossa ja olen miettinyt mistä tuoksuja saisi lisää! Ihan ylivoimaisesti parhaita.
- Tarjat
Ei löydy, ei toimiteta Suomeen.
- Jii17
Saksalaisesta nettikauppa olen kerran tai kaksi saanut tilattua mutta vähän on hankalaa sieltäkin kun saksa ei ole hallussa. Tai tilaus onnistuu, mutta sähköpostiin tulleet maksuohjeet eivät meinaa avautua.. raumduftshop.de
- Sohvi234
EBaysta voi tilata kun katsoo, että myyjä on saksalainen. Italiasta eivät toimita.
- Apilaat
Nyt saa ipuro-huonetuoksuja ainakin Carlsonin tavarataloista ja ilmeisesti myös Tokmannilla niitä jo myy. Näin ainakin Kuopiossa.
- Apilaat
Nyt 9/2018 ipuro-tuoksuja saa Kuopion Carlsonilta (varmaan muidenkin kaupunkien Carlsonilta) ja huomasin että Tokmannin mainoksessakin oli ainakin uutuus autotuoksu ipuro:lta.
- Pröööööööt
Mojova pieru on paras huonetuoksu. 💨
- Ecokoti
Heippa !
Meille on juuri auennut uusi verkkokauppa ja ensimmäisenä on valikoimiin tullut ipuron huonetuoksut, tervetuloa meille palveltavaksi :)
https://ecokoti.com - Aino89
Löysin tällaisesta kivasta kotimaisesta verkkokaupasta ainakin iPuroa https://www.female.fi/tuoksut/huonetuoksut aika laaja valikoimakin oli. Löysin omaa suosikkiani Cedar Woodsia tuolta. Miehenikin tykkää siitä.
- jmina
Itse ostin mys joulun alla lahjaksi tuolta femalesta, mukavasti oli vaihtoehtoja :))
- Anonyymi
Mitähän myrkkyä tuossakin. Jos menee iholle, pestävä runsaalla vedellä. Haitallista vesistölle pitkäaikaisia haittavaikutuksia.. Ei saa hävittää kotitalousjätteenä. Korkki ei mennyt kunnolla kiinni, pelkään että läikytän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070