Bussi ihastus

bussiihastus

Tiiätte vissiin sen kun ihastutte bussissa johonkin vaikka kuskiin, johonki vanhempaan mieheen tai johonkin nuorempaan omaan ikäseen?
En tarkota kuitenkaan nyt sitä, että on joku sellanen bussi ihastus, joka on samassa koulussa yms.

Mutta mul on vaan niin jäätävä ongelma koska oon ihastunu yhteen jätkään joka liikkuu välillä samalla bussilla ja jää samalla paikkakunnalla pois mutta aiemmin vaan. Se asuu samalla paikkakunnalla kun mä mutta en tunne sitä ja se ei mua koska en itse ole asunutkaan tällä paikkakunnalla ennen.
Yhessä kohtaa olin jo aika sad kun en nähny pitkään aikaan sitä siellä bussissa mutta nyt sitte sattumalta se taas tuli sin. En oo yhtään varma kans siitä onks meil jotain vastakaikua. Tuntuu välil et ois mut sit taas ei. Ja sit tähä liittyy yks pikkujuttu jota en ala kertoo täällä mut joo.
Mitä te tekisitte?

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhu sille, tai unohda.

• sit taas sit taas sit taas yritä kirjoittaa selvemmin muuten ihan ok kysymys en osaa vastata koska äoni on niin pieni etten jaks kirjoittaa oikein

• Yritä mennä hänen viereensä istumaan tai kysele muina miehinä häneltä jotain, esim. kelloa, tietysti silloin älä näytä, että sinulla on kello tai kännykkä mukana.

Onnea sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      56
      12923
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3643
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      37
      2228
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      153
      2103
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      307
      1575
    6. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1392
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      23
      1392
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      85
      1375
    9. 102
      1154
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1146
    Aihe