Egyptin viisumi

Egypti

Moi! Olen lähdössä egyptiin muutaman kuukauden päästä, ja ajattelin kysyä, että miten se viisumin hankkiminen onnistuu. Tiedän että sen voi hankkia myös etukäteen, mutta olen ajatellut ostaa sen lentokentältä. Miten tämä systeemi siellä toimii? Maksat 25$ ja virkailija leimaa viisumin passiin? Vai pitääkö siinä täyttää jotain papereita ja kertoa matkan tarkoituksesta yms.? Ja kuinka kauan se viisumi on voimassa? Hurghadan lentokentälle siis menossa..

9

2783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentokenällä kaikki hoituu! Hyvää matkaa ihanaan Egyptii!Olemme ollet siellä 20 kertaa

    • VoA

      Jaa... mun aikaisempi viesti poistettiin jostain syystä. Eikö tänne saa laittaa linkkiä joka liittyy kyseiseen asiaan? Oli miten oli, VoA on nykyään $60.

      • Hurghada

        Viisumi ei ole nykyään 60$! Se on ainakin kesä-heinäkuuhun asti 25$, siitä eteenpäin ei ole vielä varmuutta. Egyptin johto veti tuon viisumimaksun noston jäihin, kun saivat niin paljon kritiikkiä turisteilta ja muilta. Toivottavasti eivät nostakkaan tuosta nykyisestä 25$ ylöspäin, se voisi koitua omaksi kohtaloksi egyptille..


    • TurvapaikkaOiva

      Paskat sä mitään viisumia tarvitse. Heitä passikin mereen.
      Perillä sanot taikasanan asylum ja ne vievät sinut hotelliin, pitävät hyvänä ja syöttävät.
      Viivy niin kauan kuin haluat.
      Kun lähdet kotiin niin he ostavat sinulle lentolipun ja antavat muutaman tuhat euroa matkarahoiksi.

    • Ihanamaatuoon

      Egyptiläiset ottavat riemusydämin vastaan turvapaikkaa hakevat kristityt.
      Saataa tietysti olla että kurkkunne viilletään auki jo poliisisellissä.

    • Sipsuliini

      Olen aina ostanut viisumin Hurghadan lentokentältä saavuttua. Olisitko menossa nyt 16.5 iltakoneella Turkin kautta Hurghadaan, sitten voisimme matkustaa yhdessä jos menet Istanbulin kautta, tai onko jokin toinen, joka matkustaisi samaan aikaan kuin mi ä?

      • EiMullaOoBurghaagaan

        Yksin saat mennä.
        Ei tuonne enää kukaan täysijärkinen uskalla matkustaa.


    • me68ja65

      Kaikki hoituu kentällä niin nopsaan ettet kissaa kerkeä sanoa. 25dollaria ja tasaraha kiitos ja leima passissa. Kolme kuukautta saat hengailla. Tervetuloa joskaan ei törmätä Hurghadassa, mutta jos pohjoisemmas mielit nähdään 😄.

    • Ostakaa kentältä maksaa 20 € liimaa sen passiin kentällä oma luukku viisumi ostoon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe