On tarvis saada Sähköskootteri, mutta pieni eläke vain 575 202 euroa kuussa. Miten saan hankittua ennen Toukokuuta sen rahan koska Sähköskootterin minta on 2450 euroa. On lääkkeiden ynnä muun maksuja. Nivelrikko antaa Rollaattorilla kulkea vain noin 400 metriä ja alkaa jo kovat kivut. Pitäisi saada ennen Toukokuuta sen rahan koska .en pysty käymään apteekissa, kaupoissa ja kylässä, Käytän vielä kävelykeppiä pienillä matkoilla koska pitää liikkua jotta jotenkin saa nivelin pysymään jossain kunnossa. Kuitenkin on päivittäin kipuja lonkassa ja polvessa.Lääkäriviivytteli 4½ vuotta enen kuin pääsin tavalliseen röntgentutkimukseen vainna kymmeniä kertoja mainitsin , että pääsisin Mangneetti kuvaukseen. Lopulta myöskin tuli ilmi , että lääkärini jätti 4 lähetettä lähettämättä Ortopedia lääkärille ja Mangneetti tutkimuksiini pyuynnnöistäni huolimatta. Helsingista Meilahden Ortopedian kirurki katsoi sitten kuvat ja sanoi, että ei voi leikata koska sinä jäät siihen leikkauspöydälle ja kukaan KIírurgi ei suomessa ota vastuulleen leiata sinun poleasi kosa 100% mahdollisuudella jäät siihen leikkauspöydälle. Kukaan ei siis ota omake tunnolleen potilaan leikkauksessa jäävän ja kuolevan leikauspöydälle. Siis minulle olisi todella pienikin apu jostain tervetullut , ettäpääsisin seurakunnassani käymään viikottain ja muissa joapäiväisissä asioissa olisi ehdottoman tärkeä saada kyseinen kukuväline pikaisesti. Onko kellään vastausta tai tahtoa auttaa 2450 euron lainasa 250 euron kuukausumaksulla takaisin maksamalla. Hyvää kevään odotusta Toivoen A.V,N Hyvinkää e- mail arvi,[email protected]
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99939Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?156879- 64730
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 49623
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30557Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.37536Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee450518- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 43473
- 44471
- 30456
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424