Tyhmät lomaosakkeen ostajat

Mies-40

Olen naureskellut monasti näille lomaosakeen ostajille Lapista. On tyhmyyden huippu maksaa lamaosakkeesta 5000-10 000 euroa, kun sieltä saa 2h k asuntoja hienoilta paikoilta järven rannalta 20- 25 000 eurolla. Näin on mm. Kemijrvellä, jossa on lähellä MM. Suomen parhaat rinteet omaava Suomu.

30

3769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hangille

      Olen iloinen, kun olen hauskuttanut Sinua. Ostin aikoinaan kevät viikon 5.300 eur lapista. Siitä on tullut yksi vakioviikoista keväsin lapissa. Menet sinne paikka on valmis ja lähdet sieltä paikka siivotaan, ei mitään ylimääräisiä huolia. Minä ja perhe digataan. Muutenkin käytämme lapissa käydessämme vain "toisten mökkejä". Lappiin mennään nauttimaan rinteistä ja kevät hangesta, eikä mökkiä huoltamaan! Omistaminen on niin työlästä ...

      • Mies- 40

        Etkö pääse lappiin ilman, että omistat osaketta? Minä olen päässyt joka päivä siivottavaan hotellihuoneeseen, ei mitään vaikeuksia.


      • Mies -40

        Mitä sinä siivomisesta höpiset? Eikö eukollasi pysy imuri käsissä? Kallista siivomista ostaa lomaosake, koska se valmiina ja siivottuna kun tulet.

        Oletko kuullut, että myös hotelleissa siivotaan ja vuokramökeissä? Nekin paikat ovat "valmiina" kuten sinunkin 1/52 osaomistasi lomaosake, jolla joku teki hyvä tilin ja jota et saa myytyä kuin tappiolla.


      • hangille
        Mies- 40 kirjoitti:

        Etkö pääse lappiin ilman, että omistat osaketta? Minä olen päässyt joka päivä siivottavaan hotellihuoneeseen, ei mitään vaikeuksia.

        Miksihän muuten tätä jatkan? sait kai koukkuun sitten...
        Oliskohan sitten ollut niin, silloin kun "sorruin ostamaan" osakkeen, että rahalle ei sattumalta löytynyt muuta käyttöä. En aina jaksa olla yhtä rationaalinen kuten esim. sinä jaksat olla.
        No pääasia on, että molemmat tavallamme pääsemme nautimaan laskettelun riemusta mahdollismman paljon kauden aikana. Ilalla taas lento Kittilään. YES!


      • omistava
        Mies- 40 kirjoitti:

        Etkö pääse lappiin ilman, että omistat osaketta? Minä olen päässyt joka päivä siivottavaan hotellihuoneeseen, ei mitään vaikeuksia.

        Sehän on ihan eri asia hotellihuone ja loma osake. Lomaosakkeessa on hyvä varustus ja sinne voi majoittua perhe tai kaveripiiri. Käyhän se hotelli huone jos ei ole porukkaa ja majailee yksin. Kannattaisi käydä katsastamassa jonkun tutun loma osake. Ja toinen sopii toiselle , mutta omistajana en ole kokenut kuin myönteistä . Olen hotellihuoneessakin yöpynyt.


      • Naisen puolella
        Mies -40 kirjoitti:

        Mitä sinä siivomisesta höpiset? Eikö eukollasi pysy imuri käsissä? Kallista siivomista ostaa lomaosake, koska se valmiina ja siivottuna kun tulet.

        Oletko kuullut, että myös hotelleissa siivotaan ja vuokramökeissä? Nekin paikat ovat "valmiina" kuten sinunkin 1/52 osaomistasi lomaosake, jolla joku teki hyvä tilin ja jota et saa myytyä kuin tappiolla.

        Naisellako pitää olla imuri hyppysissä lomallakin. Onko vaimoa. Kysy häneltä . Ja voihan se ukko- kultakin imuroida ja ajatella ,ettei kannata ostaa , jos ei myydessä saa voittoa.


      • Mies-40
        omistava kirjoitti:

        Sehän on ihan eri asia hotellihuone ja loma osake. Lomaosakkeessa on hyvä varustus ja sinne voi majoittua perhe tai kaveripiiri. Käyhän se hotelli huone jos ei ole porukkaa ja majailee yksin. Kannattaisi käydä katsastamassa jonkun tutun loma osake. Ja toinen sopii toiselle , mutta omistajana en ole kokenut kuin myönteistä . Olen hotellihuoneessakin yöpynyt.

        On myös lomamökkejä ja lomakyliä joissa voi yöpyä isolla porukalla. Halvemmaksi nekin tulevat, kun oma lomaosake ja niihin voi mennä ihan koska huvittaa, kunhan varaa hyvissä ajoin.


      • pitää paikkansa
        omistava kirjoitti:

        Sehän on ihan eri asia hotellihuone ja loma osake. Lomaosakkeessa on hyvä varustus ja sinne voi majoittua perhe tai kaveripiiri. Käyhän se hotelli huone jos ei ole porukkaa ja majailee yksin. Kannattaisi käydä katsastamassa jonkun tutun loma osake. Ja toinen sopii toiselle , mutta omistajana en ole kokenut kuin myönteistä . Olen hotellihuoneessakin yöpynyt.

        Näin on.


      • tyyli vapaa
        Mies- 40 kirjoitti:

        Etkö pääse lappiin ilman, että omistat osaketta? Minä olen päässyt joka päivä siivottavaan hotellihuoneeseen, ei mitään vaikeuksia.

        NIIN, kuinkahan monta yötä tuolla osakkeen hinnalla maksettu yhtiövastike. Yöpyy hotellissa?ja voi mennä milloin haluaa ja lähteä kun haluaa, EI ole sidottu tiettyyn viikkoon. NO, kotimaassa hintaero normimatkustukseen on jotenkin puolusteltavissa - mutta esim. espanjassa ei mitenkään, lennot maksaa suht saman kuin hotelli ja lento. Tai sitten matkustat monella välilaskulla....


      • rahoo on
        Naisen puolella kirjoitti:

        Naisellako pitää olla imuri hyppysissä lomallakin. Onko vaimoa. Kysy häneltä . Ja voihan se ukko- kultakin imuroida ja ajatella ,ettei kannata ostaa , jos ei myydessä saa voittoa.

        "Hyvällä varustuksella" tarkoittaa kaiketi myös ruuanlaittoa lomalla ? Mökki on oma voi mennä milloin haluaa ja olla vaikka koko talven jos tahtoo. Rahastahan tämä EI ole kiinni, lomailukaan.


    • Lomaosake 69

      Taidat olla katkera,köyhä, yh tai vastaava, itselläsi ei taida olla edes varaa tollasiin ;)
      Kato meillä muilla on rahaa ostella ja tuhlata vähän välillä huonompiinkin sijoituksiin.
      No, keräile sä vaan tyhjiä pulloja keväällä, kun rinteet ovat sulaneet!!!

      • Mies-40

        Vain kaltaisesi köyhät ostavat lomaosakkeita. Me rahakkaammat, emme viihdy pienissä rotankoloissa, jossa luuhaa 50 muuta perhettä vuodessa oksentelemassa ja kuseksimassa nurkiin.

        Jo on aikoihin eletty, kun lomaosakkeen ostajat luulevat olensa pinnalla.

        Kerää KÖYHÄ lisää pulloja ja lottoa, niin saatat päästä joskus hyväosaisten joukkoon kolhoosistasi.

        Anna se kapinen osakkeesi jollekin ilmaiseksi, niin saata päästä siitä eroon. Yksikään järjissään oleva ei ota sitä edes ilmaiseksi vaivoikseen, en ainkaan minä.


      • Auervaara!!!!!
        Mies-40 kirjoitti:

        Vain kaltaisesi köyhät ostavat lomaosakkeita. Me rahakkaammat, emme viihdy pienissä rotankoloissa, jossa luuhaa 50 muuta perhettä vuodessa oksentelemassa ja kuseksimassa nurkiin.

        Jo on aikoihin eletty, kun lomaosakkeen ostajat luulevat olensa pinnalla.

        Kerää KÖYHÄ lisää pulloja ja lottoa, niin saatat päästä joskus hyväosaisten joukkoon kolhoosistasi.

        Anna se kapinen osakkeesi jollekin ilmaiseksi, niin saata päästä siitä eroon. Yksikään järjissään oleva ei ota sitä edes ilmaiseksi vaivoikseen, en ainkaan minä.

        Varo mies-40!

        Sillä aikaa kun sinä täällä kirjoittelet kiihkeitä viestejä niin Auervaara käy sillä välin bylsimässä sun muijaa...

        ...ja vie puolet sun loma-osakkeistasi avioeron yhteydessä!

        Mites sitt suu "pannaan"?


      • Mies- 40
        Auervaara!!!!! kirjoitti:

        Varo mies-40!

        Sillä aikaa kun sinä täällä kirjoittelet kiihkeitä viestejä niin Auervaara käy sillä välin bylsimässä sun muijaa...

        ...ja vie puolet sun loma-osakkeistasi avioeron yhteydessä!

        Mites sitt suu "pannaan"?

        Minulla ei ole lomaosakkeita, eikä tule, eikä muijani anna munattomille hiirulaisille, kuten sinulle.


      • Kapo
        Mies- 40 kirjoitti:

        Minulla ei ole lomaosakkeita, eikä tule, eikä muijani anna munattomille hiirulaisille, kuten sinulle.

        Miksi se vaimosi sitten sinulle antaa? :)


      • Mies-40
        Kapo kirjoitti:

        Miksi se vaimosi sitten sinulle antaa? :)

        Siksi, että olen paras juuri hänelle. Älä siis kysele tyhmiä juntti.


      • Kapo
        Mies-40 kirjoitti:

        Siksi, että olen paras juuri hänelle. Älä siis kysele tyhmiä juntti.

        Isot puheet, pieni muna ja tyhjä pää... Taidat olla pahasti puutteessa, kun täällä vaahtoat kuin raivopäinen. Mene runkulle, sekopää.


      • Mies-40
        Kapo kirjoitti:

        Isot puheet, pieni muna ja tyhjä pää... Taidat olla pahasti puutteessa, kun täällä vaahtoat kuin raivopäinen. Mene runkulle, sekopää.

        Munaton hei. Sinulla on puutetta kaikista pikku surkimus. Varsinkin älystä ja lihaksista. Osta poju hame ja lähde loikkimaan täältä.


      • ff-mies
        Mies-40 kirjoitti:

        Vain kaltaisesi köyhät ostavat lomaosakkeita. Me rahakkaammat, emme viihdy pienissä rotankoloissa, jossa luuhaa 50 muuta perhettä vuodessa oksentelemassa ja kuseksimassa nurkiin.

        Jo on aikoihin eletty, kun lomaosakkeen ostajat luulevat olensa pinnalla.

        Kerää KÖYHÄ lisää pulloja ja lottoa, niin saatat päästä joskus hyväosaisten joukkoon kolhoosistasi.

        Anna se kapinen osakkeesi jollekin ilmaiseksi, niin saata päästä siitä eroon. Yksikään järjissään oleva ei ota sitä edes ilmaiseksi vaivoikseen, en ainkaan minä.

        Siellä mainostamassasi hotellihuoneessa ei sitten käy 50 perhettä vuodessa? Ootko Rabbe?


      • Hyvä ostaja
        Mies-40 kirjoitti:

        Vain kaltaisesi köyhät ostavat lomaosakkeita. Me rahakkaammat, emme viihdy pienissä rotankoloissa, jossa luuhaa 50 muuta perhettä vuodessa oksentelemassa ja kuseksimassa nurkiin.

        Jo on aikoihin eletty, kun lomaosakkeen ostajat luulevat olensa pinnalla.

        Kerää KÖYHÄ lisää pulloja ja lottoa, niin saatat päästä joskus hyväosaisten joukkoon kolhoosistasi.

        Anna se kapinen osakkeesi jollekin ilmaiseksi, niin saata päästä siitä eroon. Yksikään järjissään oleva ei ota sitä edes ilmaiseksi vaivoikseen, en ainkaan minä.

        kÖYHÄT EI OSTA, VAAN VALITTAA.


      • 5 vaille nero
        Mies-40 kirjoitti:

        Vain kaltaisesi köyhät ostavat lomaosakkeita. Me rahakkaammat, emme viihdy pienissä rotankoloissa, jossa luuhaa 50 muuta perhettä vuodessa oksentelemassa ja kuseksimassa nurkiin.

        Jo on aikoihin eletty, kun lomaosakkeen ostajat luulevat olensa pinnalla.

        Kerää KÖYHÄ lisää pulloja ja lottoa, niin saatat päästä joskus hyväosaisten joukkoon kolhoosistasi.

        Anna se kapinen osakkeesi jollekin ilmaiseksi, niin saata päästä siitä eroon. Yksikään järjissään oleva ei ota sitä edes ilmaiseksi vaivoikseen, en ainkaan minä.

        Eipäs haukuta tymäks


      • 6 vaille idiootti
        5 vaille nero kirjoitti:

        Eipäs haukuta tymäks

        Sanotaan vain kun se on osoittautunut todeksi


    • tst

      Minäkin olen naureskellut monasti näille jotka ravintolassa juotuaan menevät kotiin TAKSILLA. Vaikka muutamalla taksikyydin hinnalla saa jo halvan 300.000 ajetun Nissanin tai Ladan, jolla voi sitten kännissä ajella.

      • heitto

        Ostin n. 10 v. sitten "jälkimarkkinoilta" edullisesti kotimaisen lomaosakkeen ja koko porukka olemme olleet todella tyytyväisiä. Koskaan emme ole käyneet omassa lomaosakkeessa (emme edes ko. lomakeskuksessa) mutta useita kertoja vuodessa olemme olleet edullisesti lomailemassa kotimaassa ja joitakin kertoja myös ulkomailla erilaisilla veihtosysteemeillä/pikabonuksilla tai pikalähdöillä. Yleensä ei tarvitse huolehtia laadusta kuten normaalilla vuokramökki-puolella. Vaihtosysteemi voi olla monille tälläkin palstalla kirjoittaneille vähä-älyisille liian monimutkainen mutta sehän on toisaalta meidän onni koska silloin jää enemmän jaettavaa nopeina lähtöinä.

        Lomaosakkeeseen laitoin silloin 10 v sitten yhden rantaloman hinnan. Myyntitilaisuudessa mulle valehdeltiin - kuten muillekin - ja se ensin kyllä kismitti. Olisinhan voinut ostaa lomaosakkeen vaikka eivät olis valehdelleet. Mut me on kyllä käännetty tämä lomaosake meillä voitoksi. Mua sitten kuitenkin vähän huvittaa kun asiaa arvostelee esim. sellaiset hemmot joiden naama tarvitsee räntäsateeseen ruostumaan auton jonka hinta tulee vuodessa alas tän mun lomaosakkeen hinnan verran. No, ei mitään, jokainen tosiaan laittaa rahansa minne tykkää.


      • illaksi kotiin!
        heitto kirjoitti:

        Ostin n. 10 v. sitten "jälkimarkkinoilta" edullisesti kotimaisen lomaosakkeen ja koko porukka olemme olleet todella tyytyväisiä. Koskaan emme ole käyneet omassa lomaosakkeessa (emme edes ko. lomakeskuksessa) mutta useita kertoja vuodessa olemme olleet edullisesti lomailemassa kotimaassa ja joitakin kertoja myös ulkomailla erilaisilla veihtosysteemeillä/pikabonuksilla tai pikalähdöillä. Yleensä ei tarvitse huolehtia laadusta kuten normaalilla vuokramökki-puolella. Vaihtosysteemi voi olla monille tälläkin palstalla kirjoittaneille vähä-älyisille liian monimutkainen mutta sehän on toisaalta meidän onni koska silloin jää enemmän jaettavaa nopeina lähtöinä.

        Lomaosakkeeseen laitoin silloin 10 v sitten yhden rantaloman hinnan. Myyntitilaisuudessa mulle valehdeltiin - kuten muillekin - ja se ensin kyllä kismitti. Olisinhan voinut ostaa lomaosakkeen vaikka eivät olis valehdelleet. Mut me on kyllä käännetty tämä lomaosake meillä voitoksi. Mua sitten kuitenkin vähän huvittaa kun asiaa arvostelee esim. sellaiset hemmot joiden naama tarvitsee räntäsateeseen ruostumaan auton jonka hinta tulee vuodessa alas tän mun lomaosakkeen hinnan verran. No, ei mitään, jokainen tosiaan laittaa rahansa minne tykkää.

        ...on tosi hyviä, ja sun kaltaisesi kanssa olisi mukava vaihtaa ajatuksia...

        Nuo mies-40 tapaiset herrasmiehet kun vaan tukahduttaa ihan aiheelliset keskustelut!

        Jos he ovat eri mieltä niin menkööt muualle!


      • Mies-40
        heitto kirjoitti:

        Ostin n. 10 v. sitten "jälkimarkkinoilta" edullisesti kotimaisen lomaosakkeen ja koko porukka olemme olleet todella tyytyväisiä. Koskaan emme ole käyneet omassa lomaosakkeessa (emme edes ko. lomakeskuksessa) mutta useita kertoja vuodessa olemme olleet edullisesti lomailemassa kotimaassa ja joitakin kertoja myös ulkomailla erilaisilla veihtosysteemeillä/pikabonuksilla tai pikalähdöillä. Yleensä ei tarvitse huolehtia laadusta kuten normaalilla vuokramökki-puolella. Vaihtosysteemi voi olla monille tälläkin palstalla kirjoittaneille vähä-älyisille liian monimutkainen mutta sehän on toisaalta meidän onni koska silloin jää enemmän jaettavaa nopeina lähtöinä.

        Lomaosakkeeseen laitoin silloin 10 v sitten yhden rantaloman hinnan. Myyntitilaisuudessa mulle valehdeltiin - kuten muillekin - ja se ensin kyllä kismitti. Olisinhan voinut ostaa lomaosakkeen vaikka eivät olis valehdelleet. Mut me on kyllä käännetty tämä lomaosake meillä voitoksi. Mua sitten kuitenkin vähän huvittaa kun asiaa arvostelee esim. sellaiset hemmot joiden naama tarvitsee räntäsateeseen ruostumaan auton jonka hinta tulee vuodessa alas tän mun lomaosakkeen hinnan verran. No, ei mitään, jokainen tosiaan laittaa rahansa minne tykkää.

        Yleensä käy niin, että huono kauppa, jota ei pysty perumaan alkaa tuntua omissa selittelyissä ihan hyvältä, vaikka joku fiksumpi takoisi ratkangella päähän tosiasoita siitä, että lomaosakkeen osto on suurta tyhmyyttä.

        Uusavuttomat ja usein kielitaidottamat juntit, joutuvat tyytymään lomaosakekolhoosiin. Fiksummat matkustavat silloin kuin haluavat ja minne haluavat, eikä heidän tarvitse ruinata vaihtoviikkoja- ja paikkoja ja vielä maksaa niistä.

        Maailmassa on tuhansia parempia kohteita, jonne pääsee asianhaarat huomioonottaen halvemalla kuin omaan lomaosakkeeseen, mutta uusavuttomat joutuvat tyytyvään vähempään.

        Onneksi fiksumpien ei tarvitse miettiä viikon väreja, ei vaihtoviikoja, eikä tulevia laskuja. Netistä löytyy kaikki tarvittava ja eikun matkaan.


      • että
        Mies-40 kirjoitti:

        Yleensä käy niin, että huono kauppa, jota ei pysty perumaan alkaa tuntua omissa selittelyissä ihan hyvältä, vaikka joku fiksumpi takoisi ratkangella päähän tosiasoita siitä, että lomaosakkeen osto on suurta tyhmyyttä.

        Uusavuttomat ja usein kielitaidottamat juntit, joutuvat tyytymään lomaosakekolhoosiin. Fiksummat matkustavat silloin kuin haluavat ja minne haluavat, eikä heidän tarvitse ruinata vaihtoviikkoja- ja paikkoja ja vielä maksaa niistä.

        Maailmassa on tuhansia parempia kohteita, jonne pääsee asianhaarat huomioonottaen halvemalla kuin omaan lomaosakkeeseen, mutta uusavuttomat joutuvat tyytyvään vähempään.

        Onneksi fiksumpien ei tarvitse miettiä viikon väreja, ei vaihtoviikoja, eikä tulevia laskuja. Netistä löytyy kaikki tarvittava ja eikun matkaan.

        mies-40 on katsellutkin lomamainoksia vain lehdistä ja mainoksista. Ei tossa nyt oikein todellisen amtkailijan kokemus vakuuta. Itse olen uusavuton ja sellaiseksi on osin monet kaverini itsensä kokeneet kun ovat netin kautta isommalle ryhmälle ulkomaanmatkoja normaalitasoa paremmista huoneistohotelleista ostaneet. Onnistuu joskus - joskus pystyy pilaamaan monen loman. No, sitähän ei sitten kukaan enää muista kuukauden kuluttua.


      • tst
        Mies-40 kirjoitti:

        Yleensä käy niin, että huono kauppa, jota ei pysty perumaan alkaa tuntua omissa selittelyissä ihan hyvältä, vaikka joku fiksumpi takoisi ratkangella päähän tosiasoita siitä, että lomaosakkeen osto on suurta tyhmyyttä.

        Uusavuttomat ja usein kielitaidottamat juntit, joutuvat tyytymään lomaosakekolhoosiin. Fiksummat matkustavat silloin kuin haluavat ja minne haluavat, eikä heidän tarvitse ruinata vaihtoviikkoja- ja paikkoja ja vielä maksaa niistä.

        Maailmassa on tuhansia parempia kohteita, jonne pääsee asianhaarat huomioonottaen halvemalla kuin omaan lomaosakkeeseen, mutta uusavuttomat joutuvat tyytyvään vähempään.

        Onneksi fiksumpien ei tarvitse miettiä viikon väreja, ei vaihtoviikoja, eikä tulevia laskuja. Netistä löytyy kaikki tarvittava ja eikun matkaan.

        " Fiksummat matkustavat silloin kuin haluavat ja minne haluavat, eikä heidän tarvitse ruinata vaihtoviikkoja- ja paikkoja ja vielä maksaa niistä. "

        Jotenkin minusta tuntuu ettet kuulu tähän "fiksuimmat..." porukkaan.

        Lomaosakkeen omistaja voi matkustaa minne haluaa milloin haluaa. Ei se, että omistaa lomaosakkeen jostain, estä menemästä vaikka seuramatkalle, tai varaaman netistä jonkin halpamatkan, jos vain viitsii sellaisissa enää lomailla.


      • Pete
        tst kirjoitti:

        " Fiksummat matkustavat silloin kuin haluavat ja minne haluavat, eikä heidän tarvitse ruinata vaihtoviikkoja- ja paikkoja ja vielä maksaa niistä. "

        Jotenkin minusta tuntuu ettet kuulu tähän "fiksuimmat..." porukkaan.

        Lomaosakkeen omistaja voi matkustaa minne haluaa milloin haluaa. Ei se, että omistaa lomaosakkeen jostain, estä menemästä vaikka seuramatkalle, tai varaaman netistä jonkin halpamatkan, jos vain viitsii sellaisissa enää lomailla.

        Miksi sitten pitää ostaa lomaosake, kun voi muutenkin matkustaa? Noh, jos pitää kolhoosikämpistä, niin eihän siinä mitään. Varo vaan ettet saa jotain tautia kämpän patjoista:-))


      • tst
        Pete kirjoitti:

        Miksi sitten pitää ostaa lomaosake, kun voi muutenkin matkustaa? Noh, jos pitää kolhoosikämpistä, niin eihän siinä mitään. Varo vaan ettet saa jotain tautia kämpän patjoista:-))

        parempaa enää keksinyt, kun meni peruskoulutasoiseksi tuo kommentointi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe