R.I.P AIDS

Huomasin AIDSin poismenon vasta hetki sitten, mutta tuntuu kuin siitä olisi jo ikuisuus. Muistan kuin eilisen päivän, kun luin AIDSin vapaan kuvauksen. Siinä kerrottiin AIDSin ongelmasta; hän oli Suomi24 ongelmakäyttäjä. Käyttö oli edennyt pitkälle, enkä uskonut AIDSin lopettavan. Näin kuitenkin taisi käydä.

Tavallaan olen onnellinen AIDSin puolesta, tavallaan suren hänen puolestaan. Huomaan, että Suomi24 nuorten palsta sortuu hitaasti. Todelliset vakiokäyttäjät voi laskea jo vain yhden käden sormilla. Nuorten palsta saattaa olla pian pelkkä tyhjä osoite internetissä. Tähän voisimme vielä kuitenkin vaikuttaa. Mutta onko se sen arvoista?

Vaikka AIDS on nyt poissa, saa hän silti vaeltaa Suomi24:ssa vapaana, suojelevana haamuna.

~animehomo-

54

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika samankaltaisia tuntemuksia minullakin, vaikkakaan en usko, että tämä lopullisesti hajoaa. Aina on tullut uusia.

    • Surullista mutta ei onneksi kuitenkaan niin surullista.

      Lasketaanko minut vakiokäyttäjäksi? :P

      • Kyllä, sinut lasketaan vakiokäyttäjäksi.


      • Yuggis..........
        Ei itsestään selvyyksiä kysytä


      • Söpöline kirjoitti:

        Yuggis..........
        Ei itsestään selvyyksiä kysytä

        Miksei?

        En ole kuitenkaan NIIN aktiivinen. Siksi kysyin. Ja olen pitänyt pari taukoa näiden parin vuoden aikana.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Miksei?

        En ole kuitenkaan NIIN aktiivinen. Siksi kysyin. Ja olen pitänyt pari taukoa näiden parin vuoden aikana.

        No näin arvioiden kommentoit vähintään 1/10 keskusteluun...
        Mikä siis on vakio käyttäjä?


      • Söpöline kirjoitti:

        No näin arvioiden kommentoit vähintään 1/10 keskusteluun...
        Mikä siis on vakio käyttäjä?

        Olen juuri nyt aktiivinen. En kaiken aikaa.


      • Rikaus
        yuggis_ kirjoitti:

        Olen juuri nyt aktiivinen. En kaiken aikaa.

        Oletko nyt aktiivinen?


      • Rikaus kirjoitti:

        Oletko nyt aktiivinen?

        Olen tai en.


    • Olisiko käynyt peräti semmoinen ihme, että AIDS on hommannut elämän ja kavereita?

      • Sanoisin, että tämä on entiselle Suoli24:n käyttäjälle (ja vähän trollilta haiskahtavalle sellaiselle) suurin piirtein mahdotonta.

        Mutta mikään ei ole mahdotonta. Tai no, ei kaikki ole kyllä mahdollistakaan.


      • Vaahtosäkki
        yuggis_ kirjoitti:

        Sanoisin, että tämä on entiselle Suoli24:n käyttäjälle (ja vähän trollilta haiskahtavalle sellaiselle) suurin piirtein mahdotonta.

        Mutta mikään ei ole mahdotonta. Tai no, ei kaikki ole kyllä mahdollistakaan.

        Olen samaa mieltä elI THIS.


      • This.this.this

        Nonnih. Jäihän se ku juntti luovutti.


    • Ikävä, jos hän on lähtenyt, hän oli kommentoinut aika paljon ja oli aktiivisesti mukana. Itsekin huomaa, ettei täällä käy enää hirveästi ihmisiä.

      (Olen siis itsekin käynyt täällä monta vuotta, mutta käyttäjän loin vasta viime viikolla, kun halusin itse aloittaa keskustelun, mutta en halunnut muiden "varastavan" nimeäni.)

      Toivotaan, että hän kuitenkin palaa, voihan olla, että hänen koneensa on vaikka mennyt rikki.

      • Käyttäjä oli poistettu, joten luulen hänen jättäneen Suomi24:n taakseen.


      • animehomo- kirjoitti:

        Käyttäjä oli poistettu, joten luulen hänen jättäneen Suomi24:n taakseen.

        Onnea hänelle elämäänsä!


    • Mojjj

    • EIDS

      Kirjotuskielto, ei ollut vaihtoehtoa.

      • gofnr3o2

        Tuskin, moni haluaa iomaidta huomiota...


      • gofnr3o2
        gofnr3o2 kirjoitti:

        Tuskin, moni haluaa iomaidta huomiota...

        Toivottavasti saat selvää


      • gofnr3o2 kirjoitti:

        Toivottavasti saat selvää

        Sain kyllä selvää.


    • Se sortuu ,sortuu ja sortuu.. Mutta s24 nuorten palsta päättyy vasta silloin kun jokutyyppi19 tarina lakkaa kirjoittamasta.

      • Mikä ydin minä nyt yhtäkkiä olen?


      • tvbyuhnijmo
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Mikä ydin minä nyt yhtäkkiä olen?

        olet kruununperijä


      • Kaikki hallitsijat ovat aina menneet. Minä en siihen rupea.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kaikki hallitsijat ovat aina menneet. Minä en siihen rupea.

        Kyllä sinä siihen olet ruvennut.

        Jo aikaa sitten...


      • Taas jokin juoni? Sinä olet S, vai kuinka?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Taas jokin juoni? Sinä olet S, vai kuinka?

        Äläs nyt vainoharhainen ole :)


      • En. Olen vain askeleen edellä.


      • jokutyyppi9
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        En. Olen vain askeleen edellä.

        Olet aina ollut täällä, JT. Minä muistan sinut Pulinoissa kaikista kauiten olleena yksilönä.


      • Sinäkään et mikään kovin uusi näemmä ole.... J?


      • Jokutyyppi20
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Sinäkään et mikään kovin uusi näemmä ole.... J?

        Minäkään en ole uusi näemmä.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        En. Olen vain askeleen edellä.

        Tottakai olet? Mutta tuo askel ei ylitä s24...


      • Paha tilanne taitaa olla. Viimeisimmän viestin löysin 23.6.2018 (profiilista kun ei näe hänen lähettämiään viestejä)


      • Anonyymi
        neanderthalensis kirjoitti:

        Paha tilanne taitaa olla. Viimeisimmän viestin löysin 23.6.2018 (profiilista kun ei näe hänen lähettämiään viestejä)

        Juurihan se oli täällä taas AIDZ nimimerkillä in.cel juttujaan heittämässä muutamaan otteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan se oli täällä taas AIDZ nimimerkillä in.cel juttujaan heittämässä muutamaan otteeseen.

        Taitaa kyllä AIDZ ja jokutyyppi19 olla ihan eri ihmisiä.


      • Anonyymi
        neanderthalensis kirjoitti:

        Taitaa kyllä AIDZ ja jokutyyppi19 olla ihan eri ihmisiä.

        AIDS:ista tuo aloitus oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        AIDS:ista tuo aloitus oli.

        Aloitus oli AIDS:ta, mutta viesti johon vastasin ja jonka alla paraikaa keskustelemme oli jokutyyppi19:ta.

        Söpöline:
        "Se sortuu ,sortuu ja sortuu.. Mutta s24 nuorten palsta päättyy vasta silloin kun jokutyyppi19 tarina lakkaa kirjoittamasta."


    • Brhg

      Minäkin olen vakiokäyttäjä, mutta olen käyttänyt aika montaa eri nimimerkkiä, nytkin säännöllisesti ehkä viittä ja satunnaisesti pariakymmentä ja usein ihan uusia. Yhteensä olen kuitenkin tainnut käyttää muutaman vuoden aikana yli paria sataa nimimerkkiä, joista kai viisi on ollut rekisteröityjä ja kolmisenkymmentä jossain kohtaa säännöllisiä.

      (pisteet sille, joka tietää mihin tämän viestin nimimerkki viittaa tai osaa sanoa muita nimimerkkejäni)

      • Kyllä, osaan päätellä, kuka olet. Ajoitus toiseen tänään laittamaasi viestiin täsmää, samoin nimimerkkien määrällä pelleily.

        Nimimerkki viittaa (tahattomasti?) aika moneen asiaan....


      • Bosson

        Näin arvelinkin.

        Kyllä, mutta yhteen tiettyyn sen lähinnä on tarkoitus viitata ja sen tajuaa, jos tietää sen. Ehkä.


      • "Minäkin olen vakiokäyttäjä, mutta olen käyttänyt aika montaa eri nimimerkkiä, nytkin säännöllisesti ehkä viittä ja satunnaisesti pariakymmentä ja usein ihan uusia. Yhteensä olen kuitenkin tainnut käyttää muutaman vuoden aikana yli paria sataa nimimerkkiä, joista kai viisi on ollut rekisteröityjä ja kolmisenkymmentä jossain kohtaa säännöllisiä."

        Ihan kuin oisin itse kirjoittanut tuon tekstin.


    • Aidshanurista

      AIDS= Aina Ilman Daami Seuraa.

      • *daamien
        Muutoin daamiseuran joutuisi laittamaan yhdyssanaksi, jolloin se olisi AID.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        *daamien
        Muutoin daamiseuran joutuisi laittamaan yhdyssanaksi, jolloin se olisi AID.

        AID eli apu.
        Mutta mitä APU symboloi?

        Jos joku haluaisi, voisi hän värkätä tästä "illuminati confirmed" jutun.

        Mutta minä en jaksa.


    • thistimeiknowitsforeal

      Se katosi naimisiin kuun alussa käsikirjoittajan kaa. Laillisessaaviossa.com - sinne ne kaikki semmoiset menneet on.

    • Mulla on ikävä jokumielenhäiriötä. Sen jutut oli niin kiinnostavia.

      • Taisit saada AIDSin.


      • Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Taisit saada AIDSin.

        En ymmärrä, mitä tarkoitat.


    • Pisti toki tunteisiin mutta elämä on. 😭😭

      • Kkn_undulaatti

        Elämä on.


    • Anonyymi

      KUKA MUISTAA AIDSIA??
      Han var en känd person här-

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1562
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      995
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      65
      801
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe