Hyviä animeita tai mangoja?

WhiteDemon

Etsisin siis hyviä mangoja tai animeita, saa olla mitä tahansa genreä.

Olen katsonut melkein kaikki klassiset romance/school animet esim Kaichou wa maid-sama ja sen tyyppiset, eli jos jollain on joku vähemmän tunnettu, mutta hyvä anime tai manga niin otan ehdotuksia vastaan.

Mangoista olen esim lukenut Dengegi Daisyn, Sora log, Kiss/hug... yms.

Kiitos!

34

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shintaro Kagon mangat ovat kivoja, jos tykkää kekseliäästä metafiktiosta ja surrealismista, eikä häiriinny helposti brutaalista tai seksuaalisesta sisällöstä.

      • Kiitos vinkistä!
        En ole mielstäni koskaan lukenut hänen mangojaan, mutta en ole ihan varma, en nimittäin pidä niistä kirjaa.


    • Tässä muutamia animeita:
      1)School Rumble (lempi animeni, ihastuin tässä hahmoihin)

      2)B Gata H Kei (ecchi, siitä syystä en ehkä suosittele, eli omalla vastuulla)

      3)Hayate No Gotoku (taisi olla Can't Take My Eyes Off You, siitä on jo aikaa kun viimeksi katsoin)

      Nämä on parhaiten painunut mieleen, toivottavasti löysit jotain mieluisaa.

      • Kiitos!

        School rumblea olen tainnunt katsoa pari episodia, samoin B Gata H keitä, mutta viimeisestä en ole koskaan kuullutkaan, täytyykin katsoa se joskus!


      • WhiteDemon kirjoitti:

        Kiitos!

        School rumblea olen tainnunt katsoa pari episodia, samoin B Gata H keitä, mutta viimeisestä en ole koskaan kuullutkaan, täytyykin katsoa se joskus!

        Tarkistin mikä Hayate No Gotoku se oli, ja se oli juuri Can't Take My Eyes Off You, joka tuli aikajanassa melko myöhään (Varmaan nyt täytyy katsoa muutkin kaudet, OVAt, spesiaalit, ja elokuva).

        Tämä anime oli minun mielestäni jokseenkin kummalinen, mutta ihan nautittava kyllä.


      • Kiitos tarkennetuista tiedoista!
        Tässä muutamia omia suosikkejani, ehkä olet jo nähnyt osan niistä:

        1) Hiiro no kakera season 1 ja 2 noin 13 episodia per kausi. ( Fantasy, romance,)

        2) Kaichou wa maid-sama, klassikko noin 26 ep, myös manga, joka on laajempi. ( school, romance)

        3) Say I love you, noin 13 ep ( school, romance) mangana myös

        4) Neo angelique abyss ja season 2 Neo angelique abyss decond age, en muista ep määrää. ( fantasy, romance, drama)
        yms.


    • tietämätönhomo

      Se kirjoitetaan manga, muuta en asiasta tiedä.

      • Olenkohan kirjoittanut sitten väärin? Anteeksi kirjoituvirheet!


      • yksintaas
        WhiteDemon kirjoitti:

        Olenkohan kirjoittanut sitten väärin? Anteeksi kirjoituvirheet!

        Miksi sinä käyttäydyt noin mukavasti ja asiallisesti?

        Mukavaa vaihtelua :D


      • yksintaas kirjoitti:

        Miksi sinä käyttäydyt noin mukavasti ja asiallisesti?

        Mukavaa vaihtelua :D

        Oikeastaan loin käyttäjän siksi, että huomasin, että täälä oli aika paljon trolleja ja useat ihmiset jotka kysyivät neujoja ja apua eivät kokaan saaneet oikein järkeviä vastauksia. Halusin sitten auttaa heitä.

        Tarkoitukseni ei ole tehdä itsestäni mitään enkeliä, mutta minusta on kiva saada kunnollinen vastaus, ainakin kunnolliseen kysymykseen tai muuhun.

        Kiitos, tulisipa tänne enemmänkin asiallisia tyyppejä.


      • Otaku_
        WhiteDemon kirjoitti:

        Oikeastaan loin käyttäjän siksi, että huomasin, että täälä oli aika paljon trolleja ja useat ihmiset jotka kysyivät neujoja ja apua eivät kokaan saaneet oikein järkeviä vastauksia. Halusin sitten auttaa heitä.

        Tarkoitukseni ei ole tehdä itsestäni mitään enkeliä, mutta minusta on kiva saada kunnollinen vastaus, ainakin kunnolliseen kysymykseen tai muuhun.

        Kiitos, tulisipa tänne enemmänkin asiallisia tyyppejä.

        No kun tota sun tekstiä lukee niin vaikutat enkeliltä :)


      • Otaku_ kirjoitti:

        No kun tota sun tekstiä lukee niin vaikutat enkeliltä :)

        Kiitos paljon!


    • 17vpoikaaaaa

      Neon genesis evangelion ja kissxsis :D Nää mä oon kattonu, parhaat

      • Kiitos, olen kuullut niistä, mutta en ole koskaan katsonut.


    • Animea_katsonut

      Shigatsu wa Kimi no Uso
      Sword art online
      Toradora
      Orange
      Clannad
      plastic memories


      Siinäpä muutama mitä olen itse katsellut, nuista ehk parhaat oli shigatsu...,toradora ja plastic memories

      • Kiitos, osan olen jo noistakin nähnyt, Toradora oli ihana, varsinkin sen henkilöt.


    • Pornhubin hentai.

      Ja ei, en katso hentaita.

      Okei?

      Lupaan, katsoin vain kerran!

      Anteeksi.

      • o.OOO

        Onko sinulla joku ongelma??
        Tollane toiminta on aivan sairasta


      • mitävittuaselitän
        o.OOO kirjoitti:

        Onko sinulla joku ongelma??
        Tollane toiminta on aivan sairasta

        Miksi näin?

        Ihmiset katsovat pornoa joka tapauksessa, joten mielestäni piirretty porno on näyteltyä parempaa, koska ihmisiä pornossa kohdellaan usein huonosti, tätä ongelmaa ei piirretyissä ole.


      • Hentai on yksi animen genreistä siinä missä muutkin esim. romance tai adventure.


    • Mangoja

      Hyviä mangoja on ainakin Shugo chara, Sugar sugar rune, Maaginen suklaapuoti ( hyvä vaikka suomennettu nimi ei kuulosta niin kivalta) ja Tokyo mew mew.

    • Juu_

      Assassination classroom
      Fairy tail
      Zero no tsukaima
      Masamune kun no revenge
      Hunter X Hunter
      Mirai Nikki
      Deadman Wonderland

      Siinä oli jonku verran.

      • Kiitos, osan olen jo nähnytkin!


    • Onko Psycho-pass mistään kotoisin

    • Rozen maiden on todella hyvä anime.

      Ja studio ghiblin elokuvat, mutta ne varmaan jo tiesitkin, koska kukapa ei....

      • Kiitos paljon!


    • Naurto ja Drag On Balls Z

      ja myös hot hentai))

      • wkwmemmw28

        Lolihentai?


      • wkwmemmw28 kirjoitti:

        Lolihentai?

        Dogehentai)))


    • Enkeksinytparempaanimeä

      Jojo's Bizarre Adventure.
      Ekat 4 osaa osaa löytyy animena, loput täytyy lukee.

    • Eevak2

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe