GROWTOPIA HACK

Hei! (Gem Hack)

Ennen kuin ketään luulee että scammaan sanon pari asiaa..
Olen tehnyt hackkerointi hommia jo kauan ennen kuin siirryin growtopiaa..Itsehän en tätä pelia juurikaan pelaa. Ei tietenkään tarvitse lähettää tunnuksia minulle jollei halua mutta tämä on 100% toimiva hack. KIITOS

Lähetä sähköpostia ja kerro käyttäjätunnuksesi ja salasanasi:[email protected] ..Muista että tililläsi on oltava ainakin 3wl! koska se on maksuna:) MUISTATHAN KERTOA KUINKA PALJON GEMEJÄ TARVITSET!
9928
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Toimipa nopeesti JA oikeesti kiitos!!OmG

Äänestä

kiitos!!!!

Äänestä

Hienosti oot menny kirjautuu ulos ja kommentoinu guestilla ei kukaa oo noi vammane kun sää

Äänestä

Haluasin 100,000 gemiä

Äänestä

lol tää on ansa

Äänestä

Kuinka paljon gemei saisit häkättyy. Sopisko prize 2wl pllide anna vastaus mulle [email protected]

Äänestä

5000000

Äänestä

ei toimi wattafak is häpppenning tish is scammerionti #postagrowtopias

Äänestä

en saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut minun gsemssejäni senkin pöllöpääen saanut mi

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

GROWAUTOGEMS kirjoitti:

Hei! (Gem Hack)

Ennen kuin ketään luulee että scammaan sanon pari asiaa..
Olen tehnyt hackkerointi hommia jo kauan ennen kuin siirryin growtopiaa..Itsehän en tätä pelia juurikaan pelaa. Ei tietenkään tarvitse lähettää tunnuksia minulle jollei halua mutta tämä on 100% toimiva hack. KIITOS

Lähetä sähköpostia ja kerro käyttäjätunnuksesi ja salasanasi:[email protected] ..Muista että tililläsi on oltava ainakin 3wl! koska se on maksuna:) MUISTATHAN KERTOA KUINKA PALJON GEMEJÄ TARVITSET!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu