🐺 Laitetaan tänne nyt sitten tämäkin aihe, kun joku käyttäjistä "ihmetteli ystävällisesti" että missä se viipyy. Eli tiedon jyvänen teille - jos sitä ei ole, se pitää luoda. 😉
Itsekin pidän kovasti näistä peleistä, ne ovat hyvin mukaansa tempaavia. Vaikka omaa hahmoa ei voi paljonkaan ilman modeja muokata, Geralt of Rivia on silti tarpeeksi mielenkiintoinen, joskin harvasanainen hahmo pitääkseen yllä tunnelmaa. Ja peli on hyvin elokuvallinen kokemus.
Tässä virallinen sivusto: http://www.thewitcher.com
Tässä CD Projekt Redin Facebook: https://www.facebook.com/CDPROJEKTRED/
Tein jo toisen aiheen tuonne kirjallisuusfoorumille jokin aika sitten, kirjoille joihin nämä pelit perustuvat:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14658129/andrzej-sapkowskin-the-witcher-(noituri)--sarja
Eli tänne vain mitä tahansa juttuja The Witcher-pelisarjasta, oli numero mikä tahansa.
Aloitetaan vaikka videokokoelmilla:
The Witcher 3: Wild Hunt Tribute 'Enter the Wolf' - https://youtu.be/LhGZTV9rZm8
The Witcher 3: Wild Hunt [Geralt Of Rivia] Tribute - https://youtu.be/nRAJldj4hiU
The Witcher-pelisarja
2
540
Vastaukset
'Ennemmin tai myöhemmin ihmiset tappavat kaikki Aen Seidhet. Kaikki kääpiöt ja menninkäiset. Sitten he alkavat murhaamaan toisiaan. Sinunlaisesi eivät tunne mitään muuta tapaa. Se on geeneissänne. Jatkatte toistenne tappamista kunnes vain yksi on jäljellä. Teistä vahvin. Tuhannen vuoden päästä typerä barbaari-ihminen kiipeää luukasan huipulle, ja julistaa istuen: "Voitin."'
Dark side of the Witcher 3 - Iorveth's Truth - https://youtu.be/qo6K4QoOtGE- Iniehis
Olin jo innolla harkitsemassa Witcher 3 ostamista, kun sitä ollaan palkittu vuoden peliksi jne. Mutta sitten luin kirjasarjan ensimmäisen kirjan ja hampaita väännellen sain sen loppuun D: Ei yhtään iskenyt, hahmot olivat niin yksipuolisen oloisia ja tarinakin tosi kuminen ja tylsä. Kannattaakohan kys. kirjasarjan vihaajan silti kokeilla peliä? Jos Geralt tosin on harvasanainen heppu niin ehkä hommaankin nykyisen keskeneräisen pelini läpipelattua Skyrimin..., siitä kuulee melkolailla vain positiivista palautetta aina kaikkialla! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614