Mikä olisi hyvä crossipyörä?

LToffroad

Noniin, eli mulla olis sellain juttu et tarvisin motocross pyörän. Oon 16v ja n. 170cm pitkä. Olen ajellut mopoilla ja veljen crossipyörällä aika paljon, joten ajaminen itsessään ei ole vaikeaa. En vain tiedä että kumpi olisi parempi 2 vai 4 tahtinen. Kumpaakaan en osaa suuremmin korjailla. Mitäs mieltä te kokeneet pyörän omistajat olette?
Kriteereitä pyörään: 4 tahtisissa 150cc-180cc. 2 tahtisissa 85-150cc eli tehoa pitäs senverran olla että hyvin montulla pääsis kulkemaan. Pyörällä saisi olla hintaa max 2000€. Kertokaa onko 2 tahtisissa oikeasti kokoajan huollettava/korjattava jotain? Onko 4 tahtien korjaus/huolto vaikeaa ja kallista? Oon miettiny Honda CRF150r pyörää, onko kannattava? Ja jos sulta löytyy jokin 2 pyöräinen minkä luulisit olevan minulle hyvä, voit myös ehdottaa. Tarvin nopeita vastauksia, kiitos! :)

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crossitietäjä

Älä hanki 150-180cc 4t ihan liian tehottomia. 85/125/150 2t joltain hyvältä valmistajalta esim Honda,Suzuki,Ktm,Husq,Husa,Tm,Yamaha,Kawa. Ei niihi tarvi ku vaihtaa öljyjä, Ilmanputsaria ja vaihtaa mäntiä mutta en usko että Aloittelija syö enemmän kuin yhden männän vuodessa. Myös kannattaa mennä opettelee 2T Korjaus ja remppaus. Etsi mieluiten Rempattu. 2000 luvun pyörät on hyviä sekä 90 mutta 80 taitaa olla jo vähä liian vanha. Itellä Tällä hetkel Ktm sx-f 250 (nelari) ja Yamaha YZ 85 ja pakko sanoo et Yz on tosi paljon parempi ajettava ku SX-F mutta SX-F Pieksee tehois paljon.

• Crossitietäjä

suosittelisin siirtämään tämän ilmoituksen Ajoneuvot ja liikenne/Kaksipyöräiset kulkuneuvot puolelle sieltä löytyy lisää vastauksia

• Ygb

Mul olis ycf factory 150cc 800e

• Anonyymi

Tommone paska kule mittää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe