Äitini,jonka omaishoitaja olen, katkaisi jalkansa pahasti pyörällä kaatuessaan 80-luvun alussa. Siitä jäi kivut,säryt ja traumatkin.
Onneksi sain pyörätuolin lainaan ja kävimme lapsuuteni maisemissa ulkoilemassa viime keväänä, aurinkoisena päivänä. Se paikka jossa kasvoin on asfaltoitu koulutila, joten liikkuminen onnistuu hyvin.Asuimme siellä 26 onnellista vuotta.
Äitini riemuitsi kuinka ihanaa on liikkua,aivan kuin pystyisi kävelemään nopeasti.Aurinko paistoi, oli lämmintä.Meillä oli niin hienoa kahdestaan.Minäkin olin niin hyvällä tuulella.
Hämmästyttävä ajatus, äidistäni on tietenkin puolet minussa.
Maailman paras kokemus
pörriäinen3
2
175
Vastaukset
- ihanakuulla
Ihanaa kuulla!
Tälläisiä kertomuksia lisää.
Kun voi tehdä niin paljon kaikkea hauskaa yhdessä ja matkustella.
Jo se että vie vanhuksen ulos rullatuolissa piristää. - maisa47
Tätä nimenomaan on omaishoito. Uskomattomia kokemuksia ja varmasti tuttu paikkakin tekee retkestä hienon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069