Kertokaa vähän siitä ekasta kerrasta kun peppu neitsyytenne menetitte. 19v bi-poikaa kiinnostais nää leikit vähä ;)
Eka kerta peppuseksiä
1
321
Vastaukset
Jostain homo- tai bi-chatista löyty semmonen noin 45 vuotias ukkomies. Arkaillen sovin sitten tapaaminen ja toi kaveri tuli mun kämpille. Juotiin ensin kahvit ja juteltiin. Ku oli kahviteltu, kysyin ujosti "mites tää niinku etenee?" Kaveri siihen, että "housut pois ja hommiin" :D
Eka imuteltiin kylki kuusysissä ja sitte se käänti mut polvilleen. Aloitti nuolemaan mun peppua (ja se muuten tuntuu TOSI hyvälle), sitte sormetti liukkaria mun sisään. Varovasti se työntyi muhun ja oli kaikin puolin tosi varovainen. Ehkä jännitin ekaa kertaa, enkä hirveesti nauttinu, mutta olen sen jälkeen kokeillu vielä pari kertaa. Tokalla kerralla oli toinen mies ja sen paneminen sai kiimatipat valumaan solkenaan. :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21212007- 298238
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.606398Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785329- 585020
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai524548Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472- 1233998
- 833472
- 592072