Viron matka takana eikä naisia ollut nimeksikään. Mietin että meniköhän reissussa jokin pieleen? Virun hotellissakin käytiin mutta eipä sielläkään ollut mitään tarjolla. Olikohan vaan huonoa tuuria vai liian kova humalan taso?
Ihmeissään.
Eestissä
4
279
Vastaukset
- J.M.K.E
Ei tollaset tuulipuku-tuppikullit naisia kiinosta.
- PilleriAuttais
Tiedustelet mikä meni pieleen.
Äitisikin oli ihmeissään aikanaan, kun saatoin sinut alulle kakkoseen, josta myös synnyit.
Siis sinun kohdalla pieleen meni jo aloitus ja oireiluna mm. tämä aivopierusi palstalle. - mummo.risteilyt.oksettaa
Itse olen taas huomannut, että Eestiin matkalla laivoissa on pääasiassa suomimummoja, mutta Tallinnaan päästyäni silmäni lepäävät virolais-ja venäläiskaunokaisissa.
- hohhhoo
Siinäpä taas Suomelle ylpeydenaiheta, vaikka ei ne virolaiset varkaat, sossupummit ja huorat täälläkään mitään hyvää kuvaa Virosta anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105025
- 1535023
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464712- 1463034
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302743- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421977
- 401630
- 231528