nyt tarvitsis neuvoja!!minne voin ottaa yhteyttä kysyäkseni apua koska lastensuojelu ei kohtele asianmukaisesti sijaisvanhemmuuttani!!en esittele tässä yksityiskohtia,sillä asia on monimutkainen.LaSulta en neuvoja saa joten onkait meille sijaisvanhemmillekkin oikeuksia!?
neuvoja kaipaan!!
7
324
Vastaukset
- eioikeuksia
luovuta ihan vapaaehtoisesti ongelmitta lapset lapsen/ lasten omalle isälle..
- apuamyöstarvinnut
Kysyppä meidän asianajajalta ,numero löytyneet Perhehoidon sivuilta ja lehdestä.
- eipäkannatakysyä
perhehoidon sivuilta, lehdestä ja teidän "asianajajalta".
Perätön lausuma, lapsen tarkoitushakuinen "viranomais-" vieraannuttaminen yhteistyössä lapsen äidin kanssa.. ei siis oikeuksia; luovuta jo ihan vapaaehtoisesti ongelmitta lapset lapsi/ lapset omalle isälle..
- lapsenoikeus
Hyvä sijaisvanhempi "ukkilu". Sinun työsi perustuu ennen kaikkea lapsen edun ja lapsen oikeuksien toteutumisen huolehtimiseen - ei omista oikeuksistasi kiinni pitämiseen.
- lapsenoikeus
Hyvä sijaisvanhempi "akkilu". Sinun työsi perustuu
ennen kaikkea lapsen edun ja lapsen oikeuksien toteutumisen huolehtimiseen - ei omista oikeuksistasi kiinni pitämiseen.
- rahaamoney
Aivan samantekevää, onko sijaisvanhempi ukko vai akka, hänen tulee toimia lastensuojelulain hengen mukaan ja ennen kaikkea lapsen edun mukaan.
Oma rahanahneus ja "minä minä minä" - asenne laitettava romukoppaan. "Minä suuri ja hyvä sijaisvanhempi ja minun hienot lahjakkaat omat lapseni". - Ajoittain.ihmeissään
Tyypillinen trolliavaus, jolla joku taas haluaa jotakin osoittaa. Kyllä on ihmisellä joutilasta aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574