MISTÄ OSTAA BITCOINEJA?

5364534546745632456

Onko jotain nopeaa palvelua mistä saisi ostettua pieniä määriä? Nämä suomalaiset palvelut ovat aivan paskoi..

14

2013

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bittiavaruus

Miten ne ovat paskoja?

Mutta coita coinbasea.

• gengre

Varmaan kannattaa osallistua bittirahan järjestämään sijoitusiltaan , joita on maaliskuussa . Helsinki , Turku, Jyväskylä, Oulu.

• coitaitecelloa

Joskus kai jo kymmenen vuotta sitten latasin jonkun tunnisteen, joka lisää bitcoineja automaattisesti joiltakin sivuilta. Viimeksi kun joskus parisen vuotta tarkistin kertymän niin sitä oli jokunen tuhat bitcoinia. Oletettavasti arvoltaan kai peräti yksi tai kaksi euroa, mutta eihän sillä mitään tee kun ei niitä tilileenkään saa oikeana rahana. Siis pelkkää akuankkarahaa.
      Täysiä pa5koja.

• bittaajamies

Laitetaan nyt vielä tähänkin...

Eli Coinbasesta niitä on aika helppoa ostella (lompakkokin löytyy) ihan suomalaisilla pankkikorteilla. Pitäisi olla kai yksi maailman suurimmista ja käyttäjäystävällisimmistä palveluista. Itsellä on ihan hyvin kaikki toiminut ja on ollut helppo käyttää. Sieltä voi ostaa myös Ethereumia ja Litecoiniakin. Ja saa vaihdettua helposti takaisin euroiksi, jos haluaa.

Tuolla linkillä saa rekisteröitymisbonuksena 10$ edestä bitcoineja, kun ostaa ite eka vähintään 100$ edestä niitä:
      https://www.coinbase.com/join/5971fba831abfb00c6e5cb25

• NOHODL

Kotimainen sivusto tarjoaa ainakin paljon eri kampanijoita kryptovaluutoista kiinnostuneille

https://kryptosivut.fi/

• Bitcoineja-Taskuun
    • Bitcoin_On_Jo_Historiaa

Kaikki Bitcoineja välittävät sadat yritykset ovat epärehellisiä. Paisuttavat kuplaa ja keräävät mielettömiä voittoa ilman riskiä.

Älkää olko ahneita. Kuvitteletteko pääsevänne vielä mukaan teitä vielä tyhmempien rahastamiseen? E i onnistu enää. Juna on jo mennyt. Jouduttu aivan pyramidin pohjalle.

• KaikkiHuijaavat

Avointa rikollista markkinointia hyötymistarkoituksessa. Kaikki tietävät mitä on kysymys, mutta ...

• KaikkiHuijaavat

Ja erityisesti kaikki mainonnan mahdollistavat tahot. Tyhmiltä rahat pois. Rahaa (oikeaa) virtaa koko ajan pieninä puroina tyhmiltä vähän viisaammille. Suunnitellusti. Ja kaikki rehellisesti ja laillisesti. Ei voi estää koska tyhmiä ei voi ottaa holhoukseen. Tulisi vielä kalliimmaksi. Oletko sinä tyhmä vai tyhmiä hyväksikäyttävä huijari?

• SeuratkaaUutisia

Kaikille mainostajille tiedoksi: Jokaisesta teidän jakamastanne piilomainoksesta jää merkki johonkin. Nämä kaikki tullaan keräämään yhteen ja yhdistelemään tulevissa oikeudenkäynneissä. Selvittelyvaihe on meneillään ja se kestää vuosia.

Jokainen mainostettujen välitysfirmojen kautta tehty voitollinen myyntitapahtuma paljastuu ja jos se ei näy myyjän verotuksessa, niin ...

• Pitäskö
    • Anonyymi
    • https://millahelenius.fi/bitcoin-kokemuksia/

Täällä blogissa kiinnostava "perheenäidin tarina" :) ja lopussa melko hyvät ohjeet ja ale-linkki Coinmotioniin. Sieltä voi ostaa ihan pienelläkin summalla Bitcoineja ja muutamia muitakin kryptovaluuttoja. Olen kokeillut ja toimii ok!

• Anonyymi

Suosittelen siirtymistä YEM omistajaksi. https://yem.foundation
      Mutta jos Bitcoineja haluaa suosittelen https://litebit.eu

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe