Kustannuslaskenta apua ?

Kuljetusten_kannattavuus

Hei !
Onko hyviä vinkkejä miten kuljetuspaleveluja tulisi hinnoitella ja millä perusteilla kuljetushintaa. Onko alalla olemassa jotain kustannuslaskentaohjelmaa / kokemuksia kustannuslaskennasta.

7

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisanvarsi

Ken halvemmalla tekee otetaan hommiin.

• Käkriäinen

Hyvä kuljetusten_kannattavuus. Minun on todella vaikea uskoa sinusta muuta kuin ,että olet provosoiva trolli. Vanhat alalla olevat jermut ovat ajan tasalla näissä asioissa. Ovat oppineet ihan kantapään kautta. Kirjoitustavastasi olettaisin kyseessä olevan nuori mies/nainen. Jos sinulla on liikenneluvat jo niin asiahan pitäisi näin ollen olla hallussa. Eikös siellä liikennelupakursseilla juuri lasketa näitä kannattavuusasioita.
      Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin loppukokeessa pitää laskea keikan hinta keski-eurooppaan.Tunnit,polttoaineet,majoitus ja laivamatkat maakohtaiset tiemaksut.
      Kerro nyt vanhalle sedälle mitä oikein ajat takaa? Suomessa kuitenkin mennään siten,että sinä teet tarjouksen.Asiakas sanoo viimeisen sanan ja sinun valinta on otat / jätät Nykyisin on 100% asiakkaan markkinat.

• ccc_

heh heh - Ei ihme että aski suljettiin.

• PoikaPalleroinen

Olisiko kyseessä taas tuo kuljetusalan paise,,,,Bussissa. Kun lipsahti taas tuo kirjoitusvirhe paholainen.......KUlJETUSPALEVELUJA se on kuin sormenjälki ei sitä pirulaista pakoon pääse,nimittäin kirjoitusvirhe.

• Krap.is.Krap

Olipa aloittaja trolli tai VikapääBussi tai ihan mikä hyvänsä. Tai vaikka ihan oikea Epätietoinen Iisalmesta jolla aito kysymys ja oikea huoli.

Neuvo: vihoviimeisin paikka maailmassa mistä kunnollisia neuvoja ja tietoa kannattaa kysyä = Suomi24.fi

Ikävä kyllä. Tämä foorumi on mädäntynyt täysin finaaliin. Mutta eihän miljoona kärpästä voi olla väärässä? Pörrr...

• NäiSeOn

Olet niin niin oikeassa............ ja kaikki tämä vain pankkiautomaati/pakettiautomaatti/Bussissa ansiosta. täysin mätää paskaa

• Heikki398776

Kyllä näin on, tunnetaan myös nimellä HaluatkoKehariTurpaan. Nimimerkki kertoo kaiken tämän Bussissa nimimerkin älystä. Ei poika tajua edes hävetä, alaarvoista toimintaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe