Kustannuslaskenta apua ?

Kuljetusten_kannattavuus

Hei !
Onko hyviä vinkkejä miten kuljetuspaleveluja tulisi hinnoitella ja millä perusteilla kuljetushintaa. Onko alalla olemassa jotain kustannuslaskentaohjelmaa / kokemuksia kustannuslaskennasta.

7

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aisanvarsi

      Ken halvemmalla tekee otetaan hommiin.

    • Käkriäinen

      Hyvä kuljetusten_kannattavuus. Minun on todella vaikea uskoa sinusta muuta kuin ,että olet provosoiva trolli. Vanhat alalla olevat jermut ovat ajan tasalla näissä asioissa. Ovat oppineet ihan kantapään kautta. Kirjoitustavastasi olettaisin kyseessä olevan nuori mies/nainen. Jos sinulla on liikenneluvat jo niin asiahan pitäisi näin ollen olla hallussa. Eikös siellä liikennelupakursseilla juuri lasketa näitä kannattavuusasioita.
      Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin loppukokeessa pitää laskea keikan hinta keski-eurooppaan.Tunnit,polttoaineet,majoitus ja laivamatkat maakohtaiset tiemaksut.
      Kerro nyt vanhalle sedälle mitä oikein ajat takaa? Suomessa kuitenkin mennään siten,että sinä teet tarjouksen.Asiakas sanoo viimeisen sanan ja sinun valinta on otat / jätät Nykyisin on 100% asiakkaan markkinat.

      • ccc_

        heh heh - Ei ihme että aski suljettiin.


    • PoikaPalleroinen

      Olisiko kyseessä taas tuo kuljetusalan paise,,,,Bussissa. Kun lipsahti taas tuo kirjoitusvirhe paholainen.......KUlJETUSPALEVELUJA se on kuin sormenjälki ei sitä pirulaista pakoon pääse,nimittäin kirjoitusvirhe.

    • Krap.is.Krap

      Olipa aloittaja trolli tai VikapääBussi tai ihan mikä hyvänsä. Tai vaikka ihan oikea Epätietoinen Iisalmesta jolla aito kysymys ja oikea huoli.

      Neuvo: vihoviimeisin paikka maailmassa mistä kunnollisia neuvoja ja tietoa kannattaa kysyä = Suomi24.fi

      Ikävä kyllä. Tämä foorumi on mädäntynyt täysin finaaliin. Mutta eihän miljoona kärpästä voi olla väärässä? Pörrr...

    • NäiSeOn

      Olet niin niin oikeassa............ ja kaikki tämä vain pankkiautomaati/pakettiautomaatti/Bussissa ansiosta. täysin mätää paskaa

      • Heikki398776

        Kyllä näin on, tunnetaan myös nimellä HaluatkoKehariTurpaan. Nimimerkki kertoo kaiken tämän Bussissa nimimerkin älystä. Ei poika tajua edes hävetä, alaarvoista toimintaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe