Joko on hilut kintuissa.....
Penaa ei ole näkynyt palstalla.
12
518
Vastaukset
- daedae
Hyvin on kuulemma lähtenyt rullaamaan tepagroup. Eiköhän se taas kohta myy 6milj eur edestä osakkeita per vuosi. Yrittämiseen kuuluu konkurssit. Ei paljon heilauta. Aina pitää olla vastavoima HCR:lle. DAE on hyvä vastine RCI:n kalliisiin maksuihin.
- Penallekusta
Ei taida kauppa käydä. Huutokaupoista ja omalomasta saa niin halvalla, ettei siinä Penaa tarvita väliin kusettamaan.
- daecan
Vapaidenmarkkinoiden osakehinnoilla ei ole mitään tekemistä tepagroupin liiketoiminnan kanssa, kuten sillä ei ole mitään merkitystä hcr:n liiketoiminnassa. Ostat osakkeen tepagroupilta tai hcr:ltä, lopputulema jälleenmyynnissä on sama. Pistesysteemissä ja dae vaihdossa pohjana on vain yhden viikon omistus ja käyttö onkin sitten ihan muuta kuin omalle lomaviikolle meneminen. Eihän kukaan voi sitoutua samaan viikkoon. Dae systeemi hakkaa mennentullen pistesysteemin; pistesysteemiä et voi myydä pistesysteeminä eteenpäin, vaan voit myydä sen viikon joka on pisteytetty. Dae systeemissä omistajakäyttäjä voi myydä viikkonsa dae viikkona, uusi omistaja hyppää "satulaan" lennosta koska mitään jäsenmaksuja ei ole. Tässä yksi syy miksi dae on menestynyt ja kasvattaa suosiotaan. Pistesysteemi on kallis ja sitä ei voi jälleenmyydä. Pena on vainunnut missä on tulevaisuuden markkinat.
- Penapersellään
Tämäkin homma meni Penalta ja Tepalta munilleen. RCI nappasi sen.
- lkjsk
Penapersellään kirjoitti:
Tämäkin homma meni Penalta ja Tepalta munilleen. RCI nappasi sen.
Ainakin minun vaihtoni on toiminut TEPAn kautta. Hinta 79 euroo. Tämä siis syksyllä 2017
tehty vaihto. Tämä minulle ok., muista en tiedä.
- HuiJari
Ei niin kierolla ja limasella niljakkeella hilut pysy ranteis eikä nilkois
- käräjiäodotellen
pena kun jatkaa niin konkurssit jatkuu.. Nimimerkki käräjiä odotellen siviili puolella.
kun laittomasti toimii ei voi muuta .pentti pentti - harhaanjohtajat
pena opiskelee tampereen yliopistossa.JOHTAMISTA tähän asti lienee harhaan johtamista. Arvostus tampereen ylioistoa kohtaan laski myös nollaan.
- HCRBoss
Tuleva Holiday Club johtaja.
- 9hghru
on jo tepagroupin tj
- Huihaihuijaa
Yksityinen elinkeinonharjoittaja on palkannut toimitusjohtajan. Haiskahtaa Lipposen hommilta.
- JullikkaJ55
liekkö nurin jo penagrr eikun tepagroup?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892