Dellin Linux-läppäri 101.50 winukkaa edullisempi

Stieglitz

15

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Windows-sucks

Jassoo. Kiinnostava uutinen siinäkin mielessä että nyt isolta vendorilta tulee sitten läppäri jossa Windows-veroa ei sitten tarvitse enää maksaa Linux-järjestelmänkään osalta. Mulla on muuten tuollainen pienen valmistajan kone jossa ero oli euroissa yli satasen myös Linuxin eduksi.

• Linuks__Toimimaton

100€:n säästö toimimattomuudesta? Vain umpihullu syyllistyy moiseen! Mieluimmin maksaisin vaikka 200€ enemmän, kunhan siinä on Windows käyttöjärjestelmänä.

• Windows_tubutin_tuhoo
        Linuks__Toimimaton kirjoitti:

100€:n säästö toimimattomuudesta? Vain umpihullu syyllistyy moiseen! Mieluimmin maksaisin vaikka 200€ enemmän, kunhan siinä on Windows käyttöjärjestelmänä.

Niin, säästyy sekä vindovsvtoimimattomuudelta että sa asen maksamiselta. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• t4t4tt4

Turha tuollaista faktaa on suomi24 saitille kirjoitella, alleriwinhihu poistaa kuitenkin.

• V.P.Lehto

Sadan euron säästö ja saa kaiken lisäksi vielä toimivamman järjestelmän.

• V.P.Lehto

Sorry, tuli pieni kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa 'toimimattovamman' järjestelmän!

• Kari-PC_tuhoo
        V.P.Lehto kirjoitti:

Sorry, tuli pieni kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa 'toimimattovamman' järjestelmän!

Jaa, nyt Kari lainailee jo toisten nimimerkkejä epätoivoissaan.

• windowsia-vinkuu

Kyllä monikin saituri tekee varmaan niin että ostaa sen satasen halvemman Ubuntu-koneen ja sitten vinkuu foorumeilla Windowsia siihen.

• Hyvän-valinta

Pysy kuvana ja eläkä anna sitä windowsia siihen, ei anneta äkkinäisen turmella uutta konetta roskaimurilla.

• ei-aivan-huono

185 €. Nettisurffikone jossa pitkä akun kesto.

• Windows-sucks

Windows on perseestä. Sitä ei kannata hankkia vaikka saisi halvemmalla. Windowsia käyttävillä on muita enemmän mielenterveysongelmia ja he tekevät 4 kertaa todennäköisemmin itsemurhan kuin Linux-käyttäjät. Myös viinaan sortuminen on yleistä Windows-käyttäjillä. Samoin impotenssi.

• Sitä kun neljä tuntia säätää, niin säästö meni siinä.

Halpuudella on hyvä höynäyttää ihmisiä. Halpuus tarkoittaa sitä, että jotain on jätetty tekemättä. Linuxin ongelma on juuri siinä, että parhaimmillaankin se toimii korkeintaan keskinkertaisesti jollain tietyllä rautakokoonpanolla.

• Seppo_tuhoo

Seppo se kehtaa levitellä lipeviä valheitaan.

• Linuxander.Fatipäälle

Eikö sinulla ole mitään parempaa tekemistä, kuin levitellä noita valheita yleisellä palstalla.

Paskapottaa syvemälle, ja turpa kiinni, kun et mitään näytä tietävän asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe