mooro kaikki!
nyt olisi ongelmia kun mulla ois 08 vuoden derbi mikä pitäisi rekisteröidä niin onko siinä pakko olla vilkut kun joku puhu joskus että siinä ei ole pakko olla vilkuja? ja saako sen ajaa katsastusasemalle vaikka se ei ole kilvissä?
mopon rekisteröinti
4
155
Vastaukset
- totoanoinettä
eihän vanhemmissa mopoissa ainakaan vilkkuja ole, tiedä sitten, jos ja kun siinä on sellaiset alunperin ollut. Vietävä konttorille esim peräkärryssä.
- Wwqqww
Ei kai nyt mopoja katsasteta, käyt vaan hakemassa kilvet toki tekniset tiedot pitää olla mukana samoin luovarit. Toki vastaat viranomaisille että mopo on asianmukaisessa kunnossa
- näin_se_menee
laitat kuntoon ja jätät pihalle sen ajaksi kun käyt kilvet ja paperit tekemässä katsastus asemalla. sitten kotia ja kilvet kiinni. sitten ajamaan..
Paitsi jos polisi mies on vienyt kilvet, virittämiusen ym takia. joudut viemään moposi katsastus asemalle näytille, että on lain mukainen ajopeli. sitten antavat kilvet ja pääset ajamaan kotiisi mopolla...- näin_se_menee
joo kaikki valot ja etenkin vilkkut pitää olla kytkettynä kun otat liikenteeseen, jos siinä semmoiset on uutena ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693813- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006