Kyllä hiukset tekee miehestä miehen. Satakertaa tyylikkäämmän/uskottavamman näköinen-
Tukallinen Jorma
22
518
Vastaukset
- ihailenkaljuja
Kalju on seksikäs!
- ö-Öö
Sai julkisuutta
Tietenkin itselleen, sen duuneissa julkisuus tärkeää. Mutta myös miehille yleensä. Joillekin tukan harveneminen, harvaantuminen, jotenkin arkoja asioitamonille. Tukan lähdön syy voi olla jokin sairauskin, tai sytostaattihoito.
Mainiten, muutama kymmenen vuotta sitten hankin tukanleikkuukoneen, kun en oikein saanut parturiin mentyä. Ajoin kaljuksi. Noh, hikiällä alkoi kiertämään juoruja, että mulla syöpä, kun sytostaattihoidot vieneet tukankin. Tämä syöpäjuoru sitkeässä, pari vuotta sitten viimeksi juorusivat mun terveydestä ja suunnittelivat mun hautajaisia, sekä haaskalinnut oli perinnön kimpussa.
Kaikki muistanevat "tupee skandaalin", kun Paavo Lipponen vituili Pekkarisen ulkönnäöstä ja tupeesta. Asiatonta touhua, piti pyytää anteeksi julkisesti. Ja kaikki kai huomanneet, joku Paavo väyrynen ei harmaannu koskaan, tukka tummempi, kai koskaan ja tiheäkin. Höh, kundi toki vielä alle 80.
Niin, kyllä miehetkin käyttää peruukeita, värjäävät tukkaa ja kulmakarvoja. Uotinen tavallaan oli miesasialla peruukkinsa kanssa.
=DW= Ai jaa, että tukka tekee miehen ja minä kun olen olettanut jotain ihan muuta.
Enkä usko tuohon tukkajuttuun vieläkään, tukkaa voi olla paljonkin, mutta kallon sisällä pelkkää höttöä.- Ei.tee.miestä.mutta
Jorma oli hieno tukkansa kanssa. Kyllä kaljukin on hyvä.
- O-Orvokki
Tanssituomari Jorma Uotinen yllätti sunnuntaisessa Tanssii tähtien kanssa -lähetyksessä uudella lookillaan. Miehelle oli kasvanut tukka päähän!
- Viikossa tapahtuu ihmeitä, Uotinen vitsaili ennen suoran lähetyksen alkua juontaja Mikko Leppilammelle, joka kyseli, millä aineilla pehko oli saatu niin valtavaan kasvuun, Uotinen kun on totuttu näkemään viime aikoina kaljuna.
Epäiltiin jopa, että Uotisen päähän olisi siirretty Leppilammen takatukka, joka oli puolestaan lyhentynyt sitten viime viikon lähetyksen.
Tanssii tähtien kanssa -kisan jälkeen Jorma Uotinen avasi peruukkinsa saloja tarkemmin Iltalehdelle.
- Minulla on ollut tämä jo useamman vuoden, olen käyttänyt tätä joissakin esityksissä ja kuvauksissa, Jorma kertoi hiuspehkostaan.
Peruukkiin sonnustautumiseen oli varsin moderni syy:
- Ajattelin, että tulee someen säpinää!
Uotisella on ollut oma tukka päässä viimeksi 17 vuotta sitten.
- Ei ole ollut ikävä, viihdyn oikein hyvin kaljupäänä. Se on tavattoman helppo ja mukava, Uotinen jutusteli.
Nyt, kun tukkaa taas vaihteeksi oli päässä, olo tuntui lämpimältä:
- Tämähän on kuin olisi karvalakki, Jorma summasi. - O-Orvokki
Mikseivät miehet voisi käyttää peruukkia ja vaihtaa kampauksia?
Niinhän naiset ovat aina tehneet. - Heikunkeikku
Oi että tykkään Jorma Uotisesta. Vitsikkään mukava ja RRrrrohkea ku mikäki.
Hauska veto todellakin vetästä peruukki päähän. Ei paha!
Oikeastaan tykkään, että Jormalle sopii tuo kalju paremmin, mutta mitäpä se haittaa jos karvat joskus päähän tällää.
Hänellähän on usein hattu päässään ja tällä kertaa sitten vino pino hiuksia.
Kun minä oon Jorman kanssa viimeksi tanssinut, niin hänellä oli omat hiukset hulmuamassa. Tämä loppulause oli pakko tällätä:)- yksi-kalju-
Useilla hattu on kaljunpeitto. Kyllä se alastomalta tuntuu ulkona pää paljaana kulkea. Joku kysyi miksei voi käyttää peruukkia? Pekkarisen peruukilla on ilkuttu iät ajat, vaikka hänelle se sopii luonnostaan. Toisille kalju ei vain sovi, sen määrää päänmuoto.
- ö-Öö
yksi-kalju- kirjoitti:
Useilla hattu on kaljunpeitto. Kyllä se alastomalta tuntuu ulkona pää paljaana kulkea. Joku kysyi miksei voi käyttää peruukkia? Pekkarisen peruukilla on ilkuttu iät ajat, vaikka hänelle se sopii luonnostaan. Toisille kalju ei vain sovi, sen määrää päänmuoto.
Joop
Meitsi tosiaan joskus alkoi pitämään kaljua, joskan ei aina, mutt usein. Se tosiasia, kun kalju, sitä palelee, samalla oli hankittava muutamia hattujakin. Kesäksi ja talveksi. Lierihatussa muitakin käytännön ominaisuuksia, kuin lämmittäminen. estävät auringon polttamaa päälake. JA estävät auringon häikäisyä. JA sateella estävät silmälasien kastumista.
Lisäksi kai ulkonäkökuttukin, se mulle vähemmän kiinnostava asia, hikiällä se tosin kiinnostaa naapureita kovasti. Mun eka stetsoni oli sehllinpaarin suurin juorunaihe aikanaan. Nojoo, kun ostin siihen otsalampun. siitä vasta juorua riitti. Sain kiintoisan intiaaninimen "hikiän valopää". Noh, pahempiakin voi olla. Asiasta ei ole nykyisin puhuttu, kaikilla potunviljelijöilläkin otsalamput.
Kalju on funktionaalinen kampaus. Samaten hattu on funktionaalinen asusta. Ne kun yhdistä, jostain syystä se aiheuttaa paljon polemiikkia idioottien keskuudessa. Ja kuten Uotinenkin kertonut, peruukki myös toimii päähineenä. Ainakin talvisin hyvä idea, sitä en tiedä, miten asia hellepäivänä.
=DW= - New-age
ö-Öö kirjoitti:
Joop
Meitsi tosiaan joskus alkoi pitämään kaljua, joskan ei aina, mutt usein. Se tosiasia, kun kalju, sitä palelee, samalla oli hankittava muutamia hattujakin. Kesäksi ja talveksi. Lierihatussa muitakin käytännön ominaisuuksia, kuin lämmittäminen. estävät auringon polttamaa päälake. JA estävät auringon häikäisyä. JA sateella estävät silmälasien kastumista.
Lisäksi kai ulkonäkökuttukin, se mulle vähemmän kiinnostava asia, hikiällä se tosin kiinnostaa naapureita kovasti. Mun eka stetsoni oli sehllinpaarin suurin juorunaihe aikanaan. Nojoo, kun ostin siihen otsalampun. siitä vasta juorua riitti. Sain kiintoisan intiaaninimen "hikiän valopää". Noh, pahempiakin voi olla. Asiasta ei ole nykyisin puhuttu, kaikilla potunviljelijöilläkin otsalamput.
Kalju on funktionaalinen kampaus. Samaten hattu on funktionaalinen asusta. Ne kun yhdistä, jostain syystä se aiheuttaa paljon polemiikkia idioottien keskuudessa. Ja kuten Uotinenkin kertonut, peruukki myös toimii päähineenä. Ainakin talvisin hyvä idea, sitä en tiedä, miten asia hellepäivänä.
=DW=Minusta sulla on hyvä itsetunto. Jess.
Miks käydä ylipäätään keskustelua jonkun ulkonäöstä. Ei nappaa.
Omaa persoonallisuutta.
Omassa päässään voi ajatella, mitä lystää, mutta onko sitten julkaisukelpoista tai kovin fiksua, vois miettiä.
Ruotia nyt jonkun peruukkia, yäk. Oiskohan jotain tärkeämpiä a s i o i t a.
- Himmelsauge
Uotinen on upean näköinen oli tukka tai ei, nyt nähtiin miten hienosti voi peruukin mieskin"kantaa". Parta käy hyvin tukattomalle mutta tuuheat pitkät hiukset ja parta ei hyvä, alkaa näyttämään nassu lähinnä leijonalta.
Hupaisan näköinen. Pitkä parta ei sovi muille kun joulupukille, hiukan karvaa voi naamassa olla kun se kerran kasvaa luonnostaan.
Hiuksettomat miehet on ihan ok. sekin on miehen luonnollinen ominaisuus, tukka lähtee toisilta eikä se pitäisi olla ongelma, antaa siis parran kasvaa 😌- suvenelli1
En muista nähneeni yhtään kuvaa missä U. Kekkosella olisi ollut hiukset. Kalju sopi hänelle niin kuin sopii Uotisellekin.
- ö-Öö
suvenelli1 kirjoitti:
En muista nähneeni yhtään kuvaa missä U. Kekkosella olisi ollut hiukset. Kalju sopi hänelle niin kuin sopii Uotisellekin.
Tässä kuva Kekkosesta tukka päässä:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000804677.html
Elikkäs siis peruukki, Se, miks UKK oli kalju, se ei mulla tiedossa, oletan, heikko tukan kasvu, parempi kaljuna. Kekkonen siis tavallaan pioneeri miesten peruukin käyttämiselle. Kandee muistaa, Pekkarinenkin kova Alkiolainen ja siis keskustalainen. Sitä en osaa arvioida, kuinka keskustalainen Uotinen, tai vaikkapa Childrens on Odinin tyypit on. Mutta Kekkonen oli miesten peruukkien käyttämisessä aivan eturintamassa. Miehinen mies.
=DW= - suvenelli1
ö-Öö kirjoitti:
Tässä kuva Kekkosesta tukka päässä:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000804677.html
Elikkäs siis peruukki, Se, miks UKK oli kalju, se ei mulla tiedossa, oletan, heikko tukan kasvu, parempi kaljuna. Kekkonen siis tavallaan pioneeri miesten peruukin käyttämiselle. Kandee muistaa, Pekkarinenkin kova Alkiolainen ja siis keskustalainen. Sitä en osaa arvioida, kuinka keskustalainen Uotinen, tai vaikkapa Childrens on Odinin tyypit on. Mutta Kekkonen oli miesten peruukkien käyttämisessä aivan eturintamassa. Miehinen mies.
=DW=Kiitos! Miehekkäämpi mies oli U.K.K. ilman peruukkia.
- HöpöJuttuJAprivaatisti
No eihän U.K.K. julkisesti missään peruukki päässä esiintynyt.
- Olensamaamieltä
Sänkikin on parempi kuin kiiltävä nahkapää.
Joku kauhea karvapehko ala naamassa ja nahkapää mies on kaikkein ällöttävimmän näköinen, jos on vielä ruman muotoinen iso pää.
Tuommoinen uotisen peruukin näköinen karvahattu olisi nahkapäille hyvä ainakin talvella vetää päähänsä. - Himmelsauge
Se jolla ei ole hiuksia on erikoisoikeus pitää päähinettä aina kun siltä tuntuu. Jos on hiukset päässä ja istuu ruokapöydässä pipo tai lippa silmillä se on heikkoa käytöstä, sitä nykyään näkee. Naiset on erijuttu, he saavat tehdä kuinka haluavat, heh, heh ☺️👒👠👜
Minusta Jorma nuortui 20v kun on noin kaunis tukka. Epäilin että onkohan peruukki, kai se ihan oma on.
Niinpä... Peruukki on oma eikä lainattu. Se oli oikein luonnollisen näköinen, sopi tosi hyvin hänelle.
- 67yju
Kyse on nimenomaan omasta tukasta. Nykyään on lääkkeitä joilla saadaan nopea kasvu aikaiseksi.
- Himmelsauge
Nyt kannattaa istuttaa tukanjuuret, kevät on kasvunaikaa🌱😎🎶
Hatunnosto Jormalle! Mun mielestä hieno juttu että kyseessä oli nimenomaan peruukki. Se osoittaa vain että miehellä on kanttia, ettei välitä mitä muut sanoo. Päin vastoin, asettuu maalitauluksi poikkeamalla tavallisesta.
Jos kyseessä olisi ollut oma tukka (mikä ei vissiin ole edes mahdollista) niin olisi lähinnä tullut mieleen että no onpa hra turhamainen.
Tukka pehmentää piirteitä, en oikein osaa sanoa onko se hyvä juttu vai ei kun on miehestä kyse. Kuitenkin pääpointti ulkonäössä on mun mielestä se oma persoonallisuus, se mikä säteilee sisältä. Jos sisältä säteilee enemmän koska on peruukki päässä, niin siitä vaan, Uotista seuraamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59788
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40534
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470