Pariisin ilmaismatka

reissurebekka

Hei!Oletko saanut Naturamed Pharmalta tarjouksen matkasta Pariisiin?Paljonkohan veloittavat matkaan lähtevältä lentokenttä-ym.kuluja???Kaverikin pitäis kai olla mukana,joskus olen käynyt ko. matkalla yksinmatkustavana ja kaikki meni ihan mukavasti.

32

1466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miumiu84

      Sain myös vastaavan kutsun, ja kiinnostaa tietää lopulliset kustannukset ko. matkalle

    • luottokortti.pelaa

      Varokaa että ette liity kalliiseen kuukausimaksuun joka jatkuu-jatkuu-jatkuu-

      • pi-mu

        Vastaan " luottokortti .pelaa" ....Tämä Pariisin matka on minulle viides matka , joten tietoa on . Ei mitään myyntiä ei edes esittelyä joten , ei kannata kirjoitella täänne aivan perättömiä juttuja. Et näköjään ole ollut matkalla , koska luulet noin olevan. Lähde mukaan niin näät kuinka homma pelaa.. Ei tarvitse höpöjä kirjoittaa.....


    • prosessix

      En ole saanut tarjousta. Millainen ja minkä hintainen matka on ja onko se kahdelle?

      • Pir-mu76

        Minä sain eilen ja tänään tilasin ilmoittautumis lomakkeen ja tarkemman matka esittee.....Syksyllä toteutuvaan Pariisin matkaan.


      • punaposki5

        Hei! Oletko lähdössä, nythän on syksy? Minä olen lähdössä maanantaina 13.11,vähän jännittää,miten siellä osaa liikkua yleisillä kulkuneuvoilla kun en ole ennen käynyt. Olen lähdössä ystävättäreni kanssa emmekä aio ottaa mitään retkiä.


    • Eveliina12

      Olen saanut saman kirjeen ja aion vastata ja saan sitten sen tarjouksen, eihän sinne ole pakko lähteä. Olen ollut Naturamedin Italian matkoilla 3 kertaa ja kaikki on mennyt hyvin.Silloin lentokenttä maksu oli n. 60€ . Retkethän niissä maksavat,mitä ei ole pakko ottaa,toisaalta jos hotelli on tylsässä paikassa ja kaukana kaikesta niin mitä tekemistä siellä on. Kielitaidottomana ei yksin uskalla minnekään lähteä.

    • Pir-mu76

      Tässä alku esitteessä ei ollut vielä hintaa mutta kun tilaa ilmoittautumislomakkeen ja tarkemman matkaesitteen niin on lisää Matka on kahdelle.

      • Pariisii

        Soitin ja kysyin, niin hinta oli noin 120e/henkilö


    • Olen saanut, eikä tämä ole ensimmäinen kerta, en ole matkoille lähtenyt. En ole koskaan tilannut heiltä mitään, mutta silti saan kirjeitä vuosittain. Kyllä varmaan matkalla yritetään saada kuukausi tilaajaksi.

      • punaposki5

        Ei siellä mitään yritetä,ei mainita koko firmaa sanallakaa. Olen ollut 3kertaa Italian matkoilla ja lähdössä nyt 13.11 Priisiin. Otimme lisävuorokauden niin hinta on 178€ hengeltä.


    • entodlähde

      Ilmaismatka?

      en lähde sinne edes ilmaiseksi, siellä on taas ammuskeltu lentokentällä.

      Eu tekee väkisin väkivallasta normaalia.
      Johtajat ovat vissiin pelanneet liikaa väkivaltapelejä.

      Haluavat sen saman live - elämään.

      • lähden

        Ei kannattaisi maalata mitään kauhukuvia matkasta ....ampumisia tapahtuu vaikka missä niin,,, maaseudulla kuin kaupungeissa. nimm. "entodlähde"nämä matkathan on VAPAAEHTOISIA . Ei sinne tarvitse lähteä kenenkään vastentahtoaan. Jokainen tekee omat päätökset........ Turha tänne on kirjoitella jos pelottaa.


    • pipsa76

      Minä sain kirjeen ja esitteen Pariisin matkasta ....soitin heti ja pyysin ilmoittautumis kaavakkeen ja tarkemman matka esitteen. Olen ollut näillä matkoilla Venetziassa Toscanassa , Cardajärvellä ja Barceloonassa. Ovat hyviä matkoja sellaisia kuin lupaavatkin , ei mitään valittamista. Nythän tarjotaankin matka kahdelle . Saa ystävänkin mukaan. NaturaMed tarjoaa lennot hotellin aamiaisella. Sitten tehdään vapaaehtoisia retkiä nämä on tietenkin maksullisia niin kuin kaikilla matkanjärjästäjillä. Mutta niin näkee paljon enemmän ja kun on suomalainen opas mukana retkillä ja samalla maan historiakin tulee tutuksi. Ja matkalla tietenkin ruokailukin maksaa mutta eihän kotonakaan ole ilmaista ruokaa. Mitään kaupuskelua ei ole eikä mitään ,edes tuote esittelyä. Turha pelko pois.

    • montakertaollutnäillä

      Minäkin sain matkatarjouksen. Vaihtoehdot ovat 3 yötä, 4 yötä ja 7 yötä. (4 yötä ovat 49€ ja 7 yötä 199€) Lisäksi 0-129€ riippuen lähtöpäivästä. Matkatavara 20 kg 50€/hlö. Yhden hengen huone 35€. Lentokenttämaksut ja hallintamaksut 129€ eli aika kalliiksi tulee ja päälle vielä retket josta ei mitään tietoa mitä maksavat.

    • FCO

      Lentokenttämaksut ja hallintamaksut 129€?? Norwegian myy parhaillaan suoria lentoja Roomaan 115€ menopaluu.

      • make04

        Norwegian kustantaa myös hotellin?


    • montakertaollutnäillä2

      392€ tulisi maksamaan laukun kanssa 4 päivän matka. Finskit lentävät 184 eurolla. Hotelli tietty päälle mutta löytyi kyllä todella halpoja hotelleja. Tietty retket ovat kivoja. Kysyin hinnoista ja 60-80€/retki tai retkipaketti 250-400€ eli kallista lystiä.

    • kiinnostunut68

      Ovatko nämä hotellit yleensä kaukana keskustasta niin , että omin päin kulkeminen tulee hankalaksi? Ovatko retket siten oikeasti vapaaehtoisia tai voiko vain ostaa yhden? Kiinnostunut kokemuksistanne!

      • punaposki5

        Voi ostaa vaikka yhden. Pariisin matkan hohellia ei vielä tiedä,eivät ainakaan luvanneet ennen kuin perjantaina tietäisi.Italian matkalla yhden kerran hotelli oli tylsässä paikassa,vähän kuin teollisuus alueella.Siellä meillä oli koko retkipaketti,nyt Pariisiin ei aiota ottaa.


    • Pariisiin

      Täällä yksi lähtijä ukkoineen :D jännittää!

    • Eikka134

      Me oltiin myös lähdössä eka kertaa tälle, mutta eilen tuleen laskun jälkeen ei todellakaan. Hinnan piti olla 119€ lentokenttäverot noin 20-30€ ja lasku on 490€ kahdelle. En todellakaan maksa noin paljoa Pariisiin, eikä tossa ole edes retkiä! Ottaa hiukan päähän

      • Ihmettelijä1955

        Hei, minäkin sain tänään suurinpiirtein samanlaisen laskun. Ja tähän siis vielä pari sataa lisäkuluja. Oh hoh. Taitaa jäädä tekemättä


      • eihveli

        Meiltä olisi kaksi henkilöä lähdössä Pariisiin syyskuulla. Eilen tuli lasku, jolla pitäisi maksaa varausmaksua 190 €/ kahdelta henkilöltä. Loppu osa matkanhinnasta, 424 €, on maksettava viimeistään, 30 päivää ennen lähtöpäivää. Eli, matkan kokonaishinnaksi tulisi 614 €/2 henkilöltä. Tuo hinta on siis pelkkä lento ja hotelli. Retkille jos osallistuu, niin niistä tulisi vielä lisämaksua.
        No, pitää vielä miettiä, ollaanko sittenkin kotona ja poimitaan puolukoita, vai lähdetäänkö Pariisiin. :-)


      • samaeihveli

        Tuohon yllä olevaan vielä lisään, että matka olisi 4 vrk.


      • punaposki5

        Lentokenttävero on 129€


      • punaoski5
        punaposki5 kirjoitti:

        Lentokenttävero on 129€

        Syyskuulla on lisäksi sesonkilisä 129€ hengeltä. Minä olin ystävättäreni kanssa nyt marraskuun lähdöllä .Lentokenttä maksu 129€ ja lisävuorokausi 49€ eli 178€ hengeltä 4 vrk. Retkiä ei ole pakko ottaa,koko retkipaketti maksoi 255€,me otimme päivän kaupunkiretken,joka maksoi 65€


    • Reissumamma

      Hei.
      Onko kukaan lähdössä Normandiaan vielä Pariisin lisäksi ?

      • Reissupariskunta

        Hei!
        Täällä on kaksi lähtijää 1.11. vaan ei ole kuulunut matkasta mitään, ennakkomaksun jälkeen.


    • Maman_kanssa_matkaan

      Mä oon lähössä äitin kanssa myös tonne pariisin matkalle, muistaakseni ihan ekaan lähtöön. :) En oo ennen käyny ulkomailla, en edes virossa tai ruotsissa (jos niitä voi "ulkomaiksi" kutsua) joten ihan innolla oottelen :) Meidän matkan hinnaks tais tulla kutakuinkin 460€.

    • fromkuopio

      Pariisi 7. - 11.8.2017
      Olemme mieheni kanssa lähdössä ko. ajankohtana Naturan Pariisi-matkalle. Olen ollut aikaisemin heidän Venetsiassa sekä Toscanassa, joten voin sen puolesta hyvillä mielin matkustaa uudelleen. Oletteko kenties tulossa mukaan samalle lennolle? Ja oletteko nähneet muualla tähän aiheeseen liittyvää nettikeskustelua?

    • Turhautunut92

      Tarkoitus oli lähteä pariisiin 4-7.8. Maksun jälkeen (228€ per nokka) saimmekin sähköpostia että tämä lento on täynnä mutta lisälento järjestetty seuraavalle päivälle, eli matka sijoittuisikin 5-8.8. Ei haittaa tämä sopii meille. Kuitenkin kaksi viikkoa sitten sain sähköpostia jossa ilmoitettiin että tälle työntekijälle ei oltu kerrottu et tätä toista lentoa ei olekkaan ja täten reissu siirtyisikin syyskuuhun tai lokakuuhun kummin vain halutaan.

      No matka on peruttu ja mieli on mustana. Rahoja ei kuulu vieläkään vaikka luvattiin 3-5 pankkipäivän kuluessa. Kuulemma käsittelyssä kestää. Mitenkä tässä voi uutta matkaa varailla kun rahat on ties missä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe