Sims 3 kaatuilee windows 10 kanssa

Imfucked

Peli siis "kaatuu" tai lähinnä sulkeutuu varoittamatta työpöydälle. Tietokone on aivan huippulaatua tähän käyttöön joten vika ei ole siinä sen jo tiedänkin. Silloin kun tuo mainittu tapahtuu niin windows ilmestyy ruudulle ja ilmoittaa ongelmasta. Netissä on valitettu monella kielellä samaa ja monet ovat vaihtaneet lisäosista ominaisuuksista ja sieltä yhteensopivuutta sellaiseksi että siellä jo esim ehdotetaan "suorita ohjelma yhteensopivuustilassa windows 7 tai vaikka 8 yms".

Kysymys kuuluukin:
Onko teillä ollut samaa ongelmaa?
Oletteko vaihtaneet yhteensopivuutta?
Jos olette, niin minkä windowsin valitisitte vai otitteko ehdotetut?
Viimeksi olen sims kolmosta pelannut vuosia sitten ja silloin ei tuota windows 10 ollukkaan.

Suomenkielellä vaikeampi löytää infoja tästä joten siksi sitä etsin tällä tavoin:)

2

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymys kuuluukin:
      Onko teillä ollut samaa ongelmaa? - ei mulla.
      Oletteko vaihtaneet yhteensopivuutta? - en ole.
      Jos olette, niin minkä windowsin valitisitte vai otitteko ehdotetut? (pelaan sitkeästi windows 7:lla. Kymppiin menen myöhemmin, kun on hyvin painavia syitä ja/tai pakko.)

      Kiitokset ja kehut huippuhienosta ja mielenkiintoisesta kysymyksestä, joka oli täsmennetty ja muotoiltu niin, että siihen oli helppo vastata.
      Uteliaana teen silti pari mahdollisesti omituista vastakysymystä.

      - onko Nraas MC tuttu ja mahdollisesti käytössä? (Itse arvelen sen edelleen hyväksi pelin toiminnan vakauttajana ja ongelmien paikantajana.)
      - oletko päivittänyt esim. Originin kautta viime aikoina?
      (Minä en päivitä TS3:sta, en edes kirjaudu kolmosen kanssa pitääkseni sen mahdollisimman kaukana O:sta luettuani viime vuonna TS3:n pelaajien kokemuksia joistakin päivityksistä. Originiin turvaudun kyllä Sims 4:n kanssa. Itse asiassa päivitin eilen Originin uuteen versioon, enkä tänään saanut edes tietokonetta auki ennen käynnistyksen korjausta. Hassua oli minusta, että korjaus poisti viimeisen Originin päivityksen, eikä mitään muuta. Sen jälkeen tietokone käynnistyi normaalisti. En ole tutkinut asiaa, mutta ei tämä ollut ensimmäinen kummallisuus mainitun myynti-, palvelu- ja asiakasseurantaohjelman kanssa, johon törmään.)

    • Fffucked

      Aloittaja tässä.

      Tosiaan muokkasin nuo asetukset että pelaan pelit periaattees windows 7 asetuksilla ja on toiminut eikä peli kaadu enää. Eli jos jollain samaa ongelmaa niin hiiren toisella painatte pelin pikakuvakkeesta itsenne ominaisuuksiin, sieltä otatte yhteensopivuuden, painatte windows 7 asetukseksi painatte suorita ohjelma järjestelmänvalvojana. Tämä pitää tehdä jokaiselle simsille mikä on, peruspelistä lisäosiin yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe