Joko 2017/18 Gambian matka varattu?

gambbisfanit

Me varasimme kahden viikon matkan jouluksi-uudeksi vuodeksi ja tietysti African Villageen. Nyt tulivatkin matkat myyntiin aikaisemmin kuin edellisinä vuosina, AF oli joka kerta ihan viimeisimpiä myyntiin tulevia, tällä kertaa toisin.

20

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä olette ajatelleet tehdä matkalla?

      • tiinalii

        Varattu kahden viikon matka 5.1. ja hotellina myös African Village.


      • kuudeskerta

        Kolme viikkoa Bungalow Beach, lähtö 29.12. Meille uusi kokemus tämä hotelli, uskon että viihdytään, asenne ainakin kohdallaan.


      • lintubongarit

        Ekalla lennolla viikoksi, enempää ei herunut lomaa tuossa kohtaa. Meillä pelkät lennot mutta majoitus vielä hakusessa, eiköhän me jonkunlainen mesta löydetä.


      • pähkäilijät

        Joulukuun alkuun suunnitteilla parin viikon reissu ekaa kertaa Gambiaan, vaikeuksia valita mihin siellä. Senegambian alueella kai enemmän turisteja? Ei ole ehkä meidän juttumme, mutta täytyy tutkailla ajan kanssa.


      • Seksi.ei.riitä
        tiinalii kirjoitti:

        Varattu kahden viikon matka 5.1. ja hotellina myös African Village.

        Saako tuohon hotelliin vapaasti tuoda paikallisen seuralaisen.


      • jouluksigambiaan
        Seksi.ei.riitä kirjoitti:

        Saako tuohon hotelliin vapaasti tuoda paikallisen seuralaisen.

        Viime talvena ainakin kaksi brittinaista toivat paikalliset miehet yökylään, joutuivat tietenkin maksamaan siitä hotellille. Cape Point hotelliin vein paikallisen naisen pari vuotta sitten, maksu hotellille 1500 dalasia per yö. African Village veloittaa varmaan vähän vähemmän, luulisin. Yövieraat kirjataan ylös tietenkin, eli henkkarit oltava mukana.


      • okm
        jouluksigambiaan kirjoitti:

        Viime talvena ainakin kaksi brittinaista toivat paikalliset miehet yökylään, joutuivat tietenkin maksamaan siitä hotellille. Cape Point hotelliin vein paikallisen naisen pari vuotta sitten, maksu hotellille 1500 dalasia per yö. African Village veloittaa varmaan vähän vähemmän, luulisin. Yövieraat kirjataan ylös tietenkin, eli henkkarit oltava mukana.

        Niissä hotelleissa joissa minä olen asunut Gambian pakettimatkoilla on joutunut maksamaan vieraasta joka yöltä. Vaikka olisi sama vieras koko loman ajan. Kun on maksanut 1-hengen huoneen niin se käsittää vain sen henkilön. Aamiainen on tullut myös vieraalle jos se kuuluu oman pakettimatkan hintaan. Hotelliin voi lähettää sähköpostia ja tarkistaa hinnan. Viime talvena viralliset hinnat olivat 1000-2000 dalasia yöltä mitä minä tiedän. Missään kalleimmissa hotelleissa en ole majoittunut. Voi yrittää sopia hintaa kohtuullisemmaksi jos vieras majoittuu koko lomaksi. Jos perillä odottaa vakituinen seuralainen voi ottaa pelkät lentoliput.


      • jouluksigambiaan
        okm kirjoitti:

        Niissä hotelleissa joissa minä olen asunut Gambian pakettimatkoilla on joutunut maksamaan vieraasta joka yöltä. Vaikka olisi sama vieras koko loman ajan. Kun on maksanut 1-hengen huoneen niin se käsittää vain sen henkilön. Aamiainen on tullut myös vieraalle jos se kuuluu oman pakettimatkan hintaan. Hotelliin voi lähettää sähköpostia ja tarkistaa hinnan. Viime talvena viralliset hinnat olivat 1000-2000 dalasia yöltä mitä minä tiedän. Missään kalleimmissa hotelleissa en ole majoittunut. Voi yrittää sopia hintaa kohtuullisemmaksi jos vieras majoittuu koko lomaksi. Jos perillä odottaa vakituinen seuralainen voi ottaa pelkät lentoliput.

        Tottakai vieraasta joutuu maksamaan jokaiselta yöltä, oli sitten vaikka sama vieras koko lomasi ajan. Kirjoitinko jotenkin epäselvästi, sorry.


      • okm kirjoitti:

        Niissä hotelleissa joissa minä olen asunut Gambian pakettimatkoilla on joutunut maksamaan vieraasta joka yöltä. Vaikka olisi sama vieras koko loman ajan. Kun on maksanut 1-hengen huoneen niin se käsittää vain sen henkilön. Aamiainen on tullut myös vieraalle jos se kuuluu oman pakettimatkan hintaan. Hotelliin voi lähettää sähköpostia ja tarkistaa hinnan. Viime talvena viralliset hinnat olivat 1000-2000 dalasia yöltä mitä minä tiedän. Missään kalleimmissa hotelleissa en ole majoittunut. Voi yrittää sopia hintaa kohtuullisemmaksi jos vieras majoittuu koko lomaksi. Jos perillä odottaa vakituinen seuralainen voi ottaa pelkät lentoliput.

        Olisi kiva lukea lisää. Voitko kirjoitella.


      • jouluksigambiaan kirjoitti:

        Viime talvena ainakin kaksi brittinaista toivat paikalliset miehet yökylään, joutuivat tietenkin maksamaan siitä hotellille. Cape Point hotelliin vein paikallisen naisen pari vuotta sitten, maksu hotellille 1500 dalasia per yö. African Village veloittaa varmaan vähän vähemmän, luulisin. Yövieraat kirjataan ylös tietenkin, eli henkkarit oltava mukana.

        Kysyisin kokemus noista paikallisista miehistä. Ovatko he kovin vapaamielisiä ja suostuvatko erilaisiin juttuihin
        Terv. Pariskunta


      • aikavarmastijuu

        Kyllä varmaankin, mutta touhu maksaa, kun ovat tottuneet saamaan rahaa uporikkailta turisteilta


    • joulunakotiin

      Kaksi viikkoa varattuna, nyt uusi yritys, toivottavasti paremmalla onnella :) Senegambia beach-hotelli, 8.12 lähdetään :) Odottavan aika on pitkä mutta onneksi on kesä edessä ja lämmintä toivottavasti myös täällä kotimaassa.

      • Jouluksi-ulkomaille

        Samalle lennolle, samaan hotelliin 3 viikoksi, toiseen kertaan, suosittelemme!


      • siverhipu

        Otin neljäviikkoa , kolmatta kertaa , paremman puutteessa.


    • myskihärkä

      Onko täällä ketään joka tykkää Gambiasta sadekaudella?Mä oon ollu myös siihen aikaan kolmeen kertaan ja tykkäsin.

    • Busumbala

      Varattu on, menen ensikertaa kesäaikana. Lento Frankfurtin ja Brusseiln kautta, vuokrasin talon netistä, toivottavasti on ok. Olen kovasti tykästynyt Gambiaan.

      • ihanagambia

        Lokakuun lopussa kahdeksi viikoksi Bungalow Beach, maaliskuun alussa myös kahta viikkoa suunniteltu, ei vielä varattu.


    • buahahhahhahhaa

      lokakuussa neljäksi viikoksi, tarkoituksena mennä ostamaan pari plänttiä halpaa maata. Sellasia ei löydä kun paikan päältä. Merivesi on sillon lämmintä,toisin ku talvisaikaan.

      • silverhipou

        Talvella altaaseenkin jäätyy mutta lämpöhän on tietenkin makua asia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe