Me varasimme kahden viikon matkan jouluksi-uudeksi vuodeksi ja tietysti African Villageen. Nyt tulivatkin matkat myyntiin aikaisemmin kuin edellisinä vuosina, AF oli joka kerta ihan viimeisimpiä myyntiin tulevia, tällä kertaa toisin.
Joko 2017/18 Gambian matka varattu?
20
599
Vastaukset
Mitä olette ajatelleet tehdä matkalla?
- tiinalii
Varattu kahden viikon matka 5.1. ja hotellina myös African Village.
- kuudeskerta
Kolme viikkoa Bungalow Beach, lähtö 29.12. Meille uusi kokemus tämä hotelli, uskon että viihdytään, asenne ainakin kohdallaan.
- lintubongarit
Ekalla lennolla viikoksi, enempää ei herunut lomaa tuossa kohtaa. Meillä pelkät lennot mutta majoitus vielä hakusessa, eiköhän me jonkunlainen mesta löydetä.
- pähkäilijät
Joulukuun alkuun suunnitteilla parin viikon reissu ekaa kertaa Gambiaan, vaikeuksia valita mihin siellä. Senegambian alueella kai enemmän turisteja? Ei ole ehkä meidän juttumme, mutta täytyy tutkailla ajan kanssa.
- Seksi.ei.riitä
tiinalii kirjoitti:
Varattu kahden viikon matka 5.1. ja hotellina myös African Village.
Saako tuohon hotelliin vapaasti tuoda paikallisen seuralaisen.
- jouluksigambiaan
Seksi.ei.riitä kirjoitti:
Saako tuohon hotelliin vapaasti tuoda paikallisen seuralaisen.
Viime talvena ainakin kaksi brittinaista toivat paikalliset miehet yökylään, joutuivat tietenkin maksamaan siitä hotellille. Cape Point hotelliin vein paikallisen naisen pari vuotta sitten, maksu hotellille 1500 dalasia per yö. African Village veloittaa varmaan vähän vähemmän, luulisin. Yövieraat kirjataan ylös tietenkin, eli henkkarit oltava mukana.
- okm
jouluksigambiaan kirjoitti:
Viime talvena ainakin kaksi brittinaista toivat paikalliset miehet yökylään, joutuivat tietenkin maksamaan siitä hotellille. Cape Point hotelliin vein paikallisen naisen pari vuotta sitten, maksu hotellille 1500 dalasia per yö. African Village veloittaa varmaan vähän vähemmän, luulisin. Yövieraat kirjataan ylös tietenkin, eli henkkarit oltava mukana.
Niissä hotelleissa joissa minä olen asunut Gambian pakettimatkoilla on joutunut maksamaan vieraasta joka yöltä. Vaikka olisi sama vieras koko loman ajan. Kun on maksanut 1-hengen huoneen niin se käsittää vain sen henkilön. Aamiainen on tullut myös vieraalle jos se kuuluu oman pakettimatkan hintaan. Hotelliin voi lähettää sähköpostia ja tarkistaa hinnan. Viime talvena viralliset hinnat olivat 1000-2000 dalasia yöltä mitä minä tiedän. Missään kalleimmissa hotelleissa en ole majoittunut. Voi yrittää sopia hintaa kohtuullisemmaksi jos vieras majoittuu koko lomaksi. Jos perillä odottaa vakituinen seuralainen voi ottaa pelkät lentoliput.
- jouluksigambiaan
okm kirjoitti:
Niissä hotelleissa joissa minä olen asunut Gambian pakettimatkoilla on joutunut maksamaan vieraasta joka yöltä. Vaikka olisi sama vieras koko loman ajan. Kun on maksanut 1-hengen huoneen niin se käsittää vain sen henkilön. Aamiainen on tullut myös vieraalle jos se kuuluu oman pakettimatkan hintaan. Hotelliin voi lähettää sähköpostia ja tarkistaa hinnan. Viime talvena viralliset hinnat olivat 1000-2000 dalasia yöltä mitä minä tiedän. Missään kalleimmissa hotelleissa en ole majoittunut. Voi yrittää sopia hintaa kohtuullisemmaksi jos vieras majoittuu koko lomaksi. Jos perillä odottaa vakituinen seuralainen voi ottaa pelkät lentoliput.
Tottakai vieraasta joutuu maksamaan jokaiselta yöltä, oli sitten vaikka sama vieras koko lomasi ajan. Kirjoitinko jotenkin epäselvästi, sorry.
okm kirjoitti:
Olisi kiva lukea lisää. Voitko kirjoitella.
jouluksigambiaan kirjoitti:
Kysyisin kokemus noista paikallisista miehistä. Ovatko he kovin vapaamielisiä ja suostuvatko erilaisiin juttuihin
Terv. Pariskunta- aikavarmastijuu
Kyllä varmaankin, mutta touhu maksaa, kun ovat tottuneet saamaan rahaa uporikkailta turisteilta
- joulunakotiin
Kaksi viikkoa varattuna, nyt uusi yritys, toivottavasti paremmalla onnella :) Senegambia beach-hotelli, 8.12 lähdetään :) Odottavan aika on pitkä mutta onneksi on kesä edessä ja lämmintä toivottavasti myös täällä kotimaassa.
- Jouluksi-ulkomaille
Samalle lennolle, samaan hotelliin 3 viikoksi, toiseen kertaan, suosittelemme!
- siverhipu
Otin neljäviikkoa , kolmatta kertaa , paremman puutteessa.
- myskihärkä
Onko täällä ketään joka tykkää Gambiasta sadekaudella?Mä oon ollu myös siihen aikaan kolmeen kertaan ja tykkäsin.
- Busumbala
Varattu on, menen ensikertaa kesäaikana. Lento Frankfurtin ja Brusseiln kautta, vuokrasin talon netistä, toivottavasti on ok. Olen kovasti tykästynyt Gambiaan.
- ihanagambia
Lokakuun lopussa kahdeksi viikoksi Bungalow Beach, maaliskuun alussa myös kahta viikkoa suunniteltu, ei vielä varattu.
- buahahhahhahhaa
lokakuussa neljäksi viikoksi, tarkoituksena mennä ostamaan pari plänttiä halpaa maata. Sellasia ei löydä kun paikan päältä. Merivesi on sillon lämmintä,toisin ku talvisaikaan.
- silverhipou
Talvella altaaseenkin jäätyy mutta lämpöhän on tietenkin makua asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067