F-Securen "suoja" lastentarhatasoa, siksi poistoon

suojat.kuntoon

Ammattilaisten mukaan F-Secure on "alemman tason tuote", joka ei juuri hidasta hakkereita. Ilmainen tietoturvaneuvo: poista F-Secure ja ota käyttöön Defender.

20

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ubuntu16

minua vähän naurattaa nämä suomalaiset menestyjät tyyliin f-secure ja rovio, joiden tuotteet ovat ala-arvoista huuhaata, mutta joita pidetään suuressa arvossa ja hyppyytetään mediassa sekä linnan juhlissa.

• selväävakoilua

Niiden avulla suomalaisten viranomaisten ja päättäjien on helppo vakoilla kansaa eli vaalikarjaa. Siksihän niitä kehutaan, että Suomi-juntti asentaisi vapaaehtoisesti koneelleen haittaohjelman. Ja tyhmimmät vielä maksavat niistä.

• helppoa_tietä_ei_ole

Hölmöläisiä riittää ja kauppa käy.

• Tosiaankin
        helppoa_tietä_ei_ole kirjoitti:

Hölmöläisiä riittää ja kauppa käy.

Hölmöläisiä rittää joo, ja ne käyttää windowsia!

• Linuks_kateellinen

• dhgwhgrhwgqhr

Voitte heittää kaikki virustorjunnat järveen. Mikään niistä ei pidä.
      Defenderikin on vain kosmetiikkaa.

• Windows_tubutin_tuhoo

Eli toisin sanoen Yhdysvaltain tiedusteluviranomaiset ovat "vuotaneet" dokumentin, jossa kehotetaan välttämään F-Securen tuotteita. 1 1...

• Onsekamalaaa

Niin! Se on kamalaa, jos Kaspersky ja F-Secure haittaa pahasti USA:n vakoilua

• Täältäkin ääni Windows 10:n omalle suojaukselle!
      Miksi sotkea konetta humpuukiohjelmilla kun hyvä suojaus löytyy omasta takaa.

• Katsotestit

Koska Defender ei toimi!
        Ihan Siksi!
        Miksi windows silti saastuu siiten, jos defenter on käytössä?

• Buahahhhahahahhaha

Katsokaa GariKettunen viestit.
        Onko Fatilla taas uusi NICK?????

• Defender.paras
        Katsotestit kirjoitti:

Koska Defender ei toimi!
        Ihan Siksi!
        Miksi windows silti saastuu siiten, jos defenter on käytössä?

Miten niin saastuu? Ei ainakaan minulla ole yksikään Windows saastunut.

• Totuushanon

Microsoftin tuotteet on täysin ala-arvoisia!

• Jos minäkin yrittäisin tunkeutua salaa joihinkin muiden omistamiin koneisiin ja niiden tiedostoihin ja epäonnistuisin siinä niin olisiko paras keino päästä noihin tiedostoihin kuitenkin käsiksi alkamalla solvata niiden suojana olevaa ulkopuolisen toimijan tekemää virus/vakoilun-esto-ohjelmaa

Jos pystyisin valheilla/kieroilulla mustamaalaamaan tuon toimijan tietoturva-ohjelmat ja näin saada näiden käyttäjät hylkäämään tuon valmistajan tuotteet ja vaihtamaan minulle sopiviin ohjelmiin jotka eivät enää estäisi minua operoimasta ennen niin vaikeita/suojatuja/murtamattomia kohteita joihin olisi nyt helppo pääsy kun murtamaton vartija on potkittu pois ja tilalla on ohjelma joka olisi myötämielinen minulle

Siis F-Secure on edelleen parasta laatua ja estää yleensä sen mitä estää pitääkin ja kuluttaja voi täysin luottaa heidän tuotteisiinsa ja tuo mustamaalaus on vain keino saada murtamaton vartija pois ovelta kun se estää konnien pääsyn tietokoneille minne heillä ei ole lupa mennä

Siis F-Secure on edelleen parasta laatua haittaohjelmien estäjänä vaikka se konnia harmittaakin

Itsellä koneissa Norton/Kaspersky/F-Secure tietoturvaohjelmia enkä niitä osaa laittaa paremmusjärjestykseen, kaikki toimii yhtä hyvin

Kiinassa toimitaan näin http://www.is.fi/digitoday/art-2000001840029.html

https://www.f-secure.com/fi_FI/welcome

• hyvin-sopivaa

Windows käyttäjät ovat muutenkin lastentarhatasoa varsinkin kun katsoo Apua aloittelijoille aloituksia.

• Ei ole mitään syytä käyttää kolmansien osapuolien viritelmiä. Niiden toimivuutta ei takaa kukaan. Microsoft puolestaan kehittää ja ylläpitää Windowsia jatkuvasti, joten se pysyy jatkuvasti turvallisena käyttäjälleen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe