Pokemon go tiimin vaihto.

Onko kukaan vaihtanut pokemonissa tiimiä, sen jälkeen kun on jo valinnut tiimin? Tapahtuuko siinä mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu? Kun joku lapsi minulle touhotti, että sen kaikki kaverit on eri tiimissä kun se ite ja nyt sitä ottaa päähän, mutta hän ei uskalla vaihtaa sitä, kun ei tiedä häviääkö kaikki saavutukset.

Pyydän asiallisia vastauksia, kiitos.
176872
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 17

Vanhimmat

Kerro miten pystyy vaihtaa tiimiä

Äänestä
  • Pliis kerro

Äänestä

Pelaaks joku tota 2017 ei hele

Äänestä

Tiimin voi vaihtaa netisssä, jos lähettää ystävällisen viestin Nianticille ja perustelee vaidon hyvin. Sitä en tiedä tapahtuuko vaihtaessa mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu.

Äänestä
  • Mitenvoiiiiiii laittaa sitä viestiisi

Äänestä

• Miten voi laitaa viestin!!!!!!!!;;;;!!!!!!!!

Äänestä

Siinä vaihtuu vaan tiimi, ei se vaikuta muuhun. Se vaan taitaa olla tällä hetkellä niin, että sitä tiimiä ei saa vaihdettua edes lähettämällä nianticille viesti.

Äänestä
  • Saa

Äänestä

Voinko vaihtaa tiimiä koska minulla on keltaisessa hyvä ystävä

Äänestä
  • Ei ees

Äänestä

Joku oli kokeillut tiimin vaihtoa, niin Niantic oli laittanut vastaukseski, että pitää olla level alle 10, että tiimin vaihtoon suostutaan. Kuulin myös, että joku yksityishenkilö oli tehnyt valituksen salin sijainnista, niin sitä ei suostuttu vaihtamaan.

Äänestä

Sitä mietin minäkin että mitä siinä tapahtuu kun vaihtaa ja mistä saa viestiä lähetettyä Nianticille.

Äänestä

Paras vaihto

Äänestä

Miksi laitoitte takasen puisto 31 päivä lokakuuta ex raid passin 13-13,45 minä olen xxrobo500 ja minä sain ex raid passin ja oletteko ajatellut että on koulua kahteen niin minä en pääse ja harvat saa ex raid passin ja voisitteko vaihtaa ajan viisi toista vaille kaksi olisitteko niin kilttejä 👋👋:tervaisin xxrobo500

Äänestä
  • Xxdfffffffffdssddd

Äänestä

Minä haluaisin vaihtaa Pokémon go tiimiä mutta en tiedä mistä

Äänestä

Emmäkään tiiä häviikö saavutukset

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lllllllll kirjoitti:

Onko kukaan vaihtanut pokemonissa tiimiä, sen jälkeen kun on jo valinnut tiimin? Tapahtuuko siinä mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu? Kun joku lapsi minulle touhotti, että sen kaikki kaverit on eri tiimissä kun se ite ja nyt sitä ottaa päähän, mutta hän ei uskalla vaihtaa sitä, kun ei tiedä häviääkö kaikki saavutukset.

Pyydän asiallisia vastauksia, kiitos.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu