Pokemon go tiimin vaihto.

lllllllll

Onko kukaan vaihtanut pokemonissa tiimiä, sen jälkeen kun on jo valinnut tiimin? Tapahtuuko siinä mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu? Kun joku lapsi minulle touhotti, että sen kaikki kaverit on eri tiimissä kun se ite ja nyt sitä ottaa päähän, mutta hän ei uskalla vaihtaa sitä, kun ei tiedä häviääkö kaikki saavutukset.

Pyydän asiallisia vastauksia, kiitos.

17

6572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa000000888

Kerro miten pystyy vaihtaa tiimiä

• Samppa000000888

Pliis kerro

• Kdksksksk

Pelaaks joku tota 2017 ei hele

• Kerronkerron

Tiimin voi vaihtaa netisssä, jos lähettää ystävällisen viestin Nianticille ja perustelee vaidon hyvin. Sitä en tiedä tapahtuuko vaihtaessa mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu.

• Amimagf

Mitenvoiiiiiii laittaa sitä viestiisi

• Anonyymi

Miten voi laitaa viestin!!!!!!!!;;;;!!!!!!!!

• Harmillista

Siinä vaihtuu vaan tiimi, ei se vaikuta muuhun. Se vaan taitaa olla tällä hetkellä niin, että sitä tiimiä ei saa vaihdettua edes lähettämällä nianticille viesti.

• Anonyymi

Saa

• mrmiksu9

Voinko vaihtaa tiimiä koska minulla on keltaisessa hyvä ystävä

• Anonyymi

Ei ees

• Kaikkeasitäkuulee

Joku oli kokeillut tiimin vaihtoa, niin Niantic oli laittanut vastaukseski, että pitää olla level alle 10, että tiimin vaihtoon suostutaan. Kuulin myös, että joku yksityishenkilö oli tehnyt valituksen salin sijainnista, niin sitä ei suostuttu vaihtamaan.

• Pokepeluri

Sitä mietin minäkin että mitä siinä tapahtuu kun vaihtaa ja mistä saa viestiä lähetettyä Nianticille.

• Ronioni09

Paras vaihto

• Xxrobo500

Miksi laitoitte takasen puisto 31 päivä lokakuuta ex raid passin 13-13,45 minä olen xxrobo500 ja minä sain ex raid passin ja oletteko ajatellut että on koulua kahteen niin minä en pääse ja harvat saa ex raid passin ja voisitteko vaihtaa ajan viisi toista vaille kaksi olisitteko niin kilttejä 👋👋:tervaisin xxrobo500

• Anonyymi

Xxdfffffffffdssddd

• Anonyymi

Minä haluaisin vaihtaa Pokémon go tiimiä mutta en tiedä mistä

• Anonyymi

Emmäkään tiiä häviikö saavutukset

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      148
      17338
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      44
      9983
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      32
      5822
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3180
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      14
      2870
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      25
      2792
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      55
      2658
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      2553
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      133
      1796
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      35
      1792
    Aihe