Pokemon go tiimin vaihto.

lllllllll

Onko kukaan vaihtanut pokemonissa tiimiä, sen jälkeen kun on jo valinnut tiimin? Tapahtuuko siinä mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu? Kun joku lapsi minulle touhotti, että sen kaikki kaverit on eri tiimissä kun se ite ja nyt sitä ottaa päähän, mutta hän ei uskalla vaihtaa sitä, kun ei tiedä häviääkö kaikki saavutukset.

Pyydän asiallisia vastauksia, kiitos.

17

6551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa000000888

Kerro miten pystyy vaihtaa tiimiä

• Samppa000000888

Pliis kerro

• Kdksksksk

Pelaaks joku tota 2017 ei hele

• Kerronkerron

Tiimin voi vaihtaa netisssä, jos lähettää ystävällisen viestin Nianticille ja perustelee vaidon hyvin. Sitä en tiedä tapahtuuko vaihtaessa mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu.

• Amimagf

Mitenvoiiiiiii laittaa sitä viestiisi

• Anonyymi

Miten voi laitaa viestin!!!!!!!!;;;;!!!!!!!!

• Harmillista

Siinä vaihtuu vaan tiimi, ei se vaikuta muuhun. Se vaan taitaa olla tällä hetkellä niin, että sitä tiimiä ei saa vaihdettua edes lähettämällä nianticille viesti.

• Anonyymi

Saa

• mrmiksu9

Voinko vaihtaa tiimiä koska minulla on keltaisessa hyvä ystävä

• Anonyymi

Ei ees

• Kaikkeasitäkuulee

Joku oli kokeillut tiimin vaihtoa, niin Niantic oli laittanut vastaukseski, että pitää olla level alle 10, että tiimin vaihtoon suostutaan. Kuulin myös, että joku yksityishenkilö oli tehnyt valituksen salin sijainnista, niin sitä ei suostuttu vaihtamaan.

• Pokepeluri

Sitä mietin minäkin että mitä siinä tapahtuu kun vaihtaa ja mistä saa viestiä lähetettyä Nianticille.

• Ronioni09

Paras vaihto

• Xxrobo500

Miksi laitoitte takasen puisto 31 päivä lokakuuta ex raid passin 13-13,45 minä olen xxrobo500 ja minä sain ex raid passin ja oletteko ajatellut että on koulua kahteen niin minä en pääse ja harvat saa ex raid passin ja voisitteko vaihtaa ajan viisi toista vaille kaksi olisitteko niin kilttejä 👋👋:tervaisin xxrobo500

• Anonyymi

Xxdfffffffffdssddd

• Anonyymi

Minä haluaisin vaihtaa Pokémon go tiimiä mutta en tiedä mistä

• Anonyymi

Emmäkään tiiä häviikö saavutukset

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe