Onko kukaan vaihtanut pokemonissa tiimiä, sen jälkeen kun on jo valinnut tiimin? Tapahtuuko siinä mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu? Kun joku lapsi minulle touhotti, että sen kaikki kaverit on eri tiimissä kun se ite ja nyt sitä ottaa päähän, mutta hän ei uskalla vaihtaa sitä, kun ei tiedä häviääkö kaikki saavutukset.
Pyydän asiallisia vastauksia, kiitos.
Pokemon go tiimin vaihto.
17
6696
Vastaukset
- Samppa000000888
Kerro miten pystyy vaihtaa tiimiä
- Samppa000000888
Pliis kerro
- Kdksksksk
Pelaaks joku tota 2017 ei hele
- Kerronkerron
Tiimin voi vaihtaa netisssä, jos lähettää ystävällisen viestin Nianticille ja perustelee vaidon hyvin. Sitä en tiedä tapahtuuko vaihtaessa mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu.
- Amimagf
Mitenvoiiiiiii laittaa sitä viestiisi
- Anonyymi
Miten voi laitaa viestin!!!!!!!!;;;;!!!!!!!!
- Harmillista
Siinä vaihtuu vaan tiimi, ei se vaikuta muuhun. Se vaan taitaa olla tällä hetkellä niin, että sitä tiimiä ei saa vaihdettua edes lähettämällä nianticille viesti.
- Anonyymi
Saa
- mrmiksu9
Voinko vaihtaa tiimiä koska minulla on keltaisessa hyvä ystävä
- Anonyymi
Ei ees
- Kaikkeasitäkuulee
Joku oli kokeillut tiimin vaihtoa, niin Niantic oli laittanut vastaukseski, että pitää olla level alle 10, että tiimin vaihtoon suostutaan. Kuulin myös, että joku yksityishenkilö oli tehnyt valituksen salin sijainnista, niin sitä ei suostuttu vaihtamaan.
- Pokepeluri
Sitä mietin minäkin että mitä siinä tapahtuu kun vaihtaa ja mistä saa viestiä lähetettyä Nianticille.
- Ronioni09
Paras vaihto
- Xxrobo500
Miksi laitoitte takasen puisto 31 päivä lokakuuta ex raid passin 13-13,45 minä olen xxrobo500 ja minä sain ex raid passin ja oletteko ajatellut että on koulua kahteen niin minä en pääse ja harvat saa ex raid passin ja voisitteko vaihtaa ajan viisi toista vaille kaksi olisitteko niin kilttejä 👋👋:tervaisin xxrobo500
- Anonyymi
Xxdfffffffffdssddd
- Anonyymi
Minä haluaisin vaihtaa Pokémon go tiimiä mutta en tiedä mistä
- Anonyymi
Emmäkään tiiä häviikö saavutukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain29811808Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-14111013Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2406323Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2185172Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1643646- 1743538
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502473Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3291980Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov111817Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171705