Pokemon go tiimin vaihto.

lllllllll

Onko kukaan vaihtanut pokemonissa tiimiä, sen jälkeen kun on jo valinnut tiimin? Tapahtuuko siinä mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu? Kun joku lapsi minulle touhotti, että sen kaikki kaverit on eri tiimissä kun se ite ja nyt sitä ottaa päähän, mutta hän ei uskalla vaihtaa sitä, kun ei tiedä häviääkö kaikki saavutukset.

Pyydän asiallisia vastauksia, kiitos.

17

5524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa000000888

      Kerro miten pystyy vaihtaa tiimiä

      • Samppa000000888

        Pliis kerro


    • Kdksksksk

      Pelaaks joku tota 2017 ei hele

    • Kerronkerron

      Tiimin voi vaihtaa netisssä, jos lähettää ystävällisen viestin Nianticille ja perustelee vaidon hyvin. Sitä en tiedä tapahtuuko vaihtaessa mitään muuta, kun että tiimi vaihtuu.

      • Amimagf

        Mitenvoiiiiiii laittaa sitä viestiisi


      • Anonyymi

        Miten voi laitaa viestin!!!!!!!!;;;;!!!!!!!!


    • Harmillista

      Siinä vaihtuu vaan tiimi, ei se vaikuta muuhun. Se vaan taitaa olla tällä hetkellä niin, että sitä tiimiä ei saa vaihdettua edes lähettämällä nianticille viesti.

      • Anonyymi

        Saa


    • mrmiksu9

      Voinko vaihtaa tiimiä koska minulla on keltaisessa hyvä ystävä

      • Anonyymi

        Ei ees


    • Kaikkeasitäkuulee

      Joku oli kokeillut tiimin vaihtoa, niin Niantic oli laittanut vastaukseski, että pitää olla level alle 10, että tiimin vaihtoon suostutaan. Kuulin myös, että joku yksityishenkilö oli tehnyt valituksen salin sijainnista, niin sitä ei suostuttu vaihtamaan.

    • Pokepeluri

      Sitä mietin minäkin että mitä siinä tapahtuu kun vaihtaa ja mistä saa viestiä lähetettyä Nianticille.

    • Ronioni09

      Paras vaihto

    • Xxrobo500

      Miksi laitoitte takasen puisto 31 päivä lokakuuta ex raid passin 13-13,45 minä olen xxrobo500 ja minä sain ex raid passin ja oletteko ajatellut että on koulua kahteen niin minä en pääse ja harvat saa ex raid passin ja voisitteko vaihtaa ajan viisi toista vaille kaksi olisitteko niin kilttejä 👋👋:tervaisin xxrobo500

      • Anonyymi

        Xxdfffffffffdssddd


    • Anonyymi

      Minä haluaisin vaihtaa Pokémon go tiimiä mutta en tiedä mistä

    • Anonyymi

      Emmäkään tiiä häviikö saavutukset

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe