Mulla on ollut siis 5kk ikäinen kääpiöluppauros nyt yli kuukauden, ja se on vieläkin aika arka. (Ostin siis kasvattajalta) Se uskaltaa hypätä syliin jos herkuilla houkuttelee, mutta ei anna koskea ollenkaan. Sitä on melkein mahoton ottaa kiinni ja pakolliset hoitotoimenpiteet kuten harhaus tai kynsienleikkuu on tosi vaikee tehä, kun se potkii ja rimpuilee paljon.
Oon mun mielestä viettäny sen kaa paljon aikaa, vähintään 2 tuntii päivässä ja antanu sille herkkuja, yrittäny varovasti silittää päästä ja istunu sen kaa samassa huoneessa. En siis tarkota et sen pitäs olla sellane sylikani, mut ois kiva et sen sais helpommin otettuu kiinni ja esim. harjattuu. Miten sen sais kesytettyy?
Kanin kesyttäminen
Kaninkesytys
2
88
Vastaukset
- heippaheipp
Boa osaa kesyttää kanin.
- Kaninkesytys
Ois kiva saada asiallisiakin vastauksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510154- 425492
- 435043
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033871- 133453
- 463316
- 312936
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise742729- 442613
- 562533