Olen vasta 13v. Äsken mun paras poikapuolinen kamu kysy että aletaanko enkä tod haluis. En haluu pilata meijän ystävyyttä. Miten voin antaa sille että pakit niin ettei se särje sydäntään? Se oli niin innoissaan äsken snäpissä ja luulee et tykkään siitä vaikka tykkään yhdestä sen kaverusta. Ollaan samalla luokalla joten huomisesta tulee kamala :(
Yks kaveripoika
6
146
Vastaukset
Sanot vaan rehellisesti ettet ole kiinnostunut.
Kertoisin suoraan. Se saattaa pahimmassa tapauksessa pilata ystävyytenne, mutta vielä varmenin se pilaantuu, jos et kerro heti ja suoraa.
Onnea Sinulle!- entiiäauttaakotääneovo
ei kannata olla luokkalaisen tai edes samassa koulussa olevan kaa kun/jos tulee ero nii on varmaa aika vaikeeta. varsinkaa jos sä et ees tykkää hänest. sanot vaa että ollaa vaa kavereita thats it. Jos hän ei ymmärrä nii onko hän hyvä ystävä ollenkaa?
- dlsmsmsm
Etkö voisi ollla hänen kanssaan säälistä?
- oikeeeeeeeeestii
Ai niiku meinaaks ett aloittaja ois säälist? Ei huhhuh. Kyllä se erokin ton ikäsenä joskus tulee. Ei mitäään järkee. Mennäänkö sitä säälistä jo naimisiinki!!
Kerro suoraan niin on paras. Tosin mesekin käy. Pääasia että kerrot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310283T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332561Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291938- 1361713
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971239Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast141212- 711137
- 92982
- 59970
- 82924