Kun muuhun en enää kohta kelpaa, eivätkä rahani riitä muuhun kuin vuokraan ja ruokaan sekä työmatkoihin.
Mitään lainoja en enää pysty maksamaan. Ylimääräiset menevät puhelin, vakuutusmaksun, sähkölaskun hoitamiseen.
Huonolta näyttää :(
Terveisin, SorttiUkko
Laitanko itseni
3
206
Vastaukset
- vippiMarkku
Leuka pystyyn vaan, meitä samassa veneessä olevia riittää. Kannattaa keinotella ihan vaikka porvareitten kiusaksi. Tekee vähän viraabelihommia ja ostaa jotain halvalla ja myy vähän kalliimmalla yms. pientä bisnestä.
Paljonko saat palkkaa työstäsi? Jos palkkasi riittää vain asumiskustannuksiin, ruokaan , vakuutuksiin(auto,koti?) ja työmatkoihin(polttoaine?) niin voi hyvillä mielin ne velat unohtaa. Tai sitten sulla on hirveän kalliit vakuutukset ja vuokra.
Enivei toki tiedät mitä siitä seuraa mutta tilanne on kyllä mahdoton muuten hoitaa.
Voitko pienentää kk-menojasi mitenkään pl. velat? Olin samassa tilanteessa 2012 jolloin karsin kaikki menot minimiin. Jäljelle jäi vain vuokra, sähkö ja puhelin(edullisin liittymä) ja kotivakuutus joka meni aina veronpalautuksista. Loput ruokaan yms ja velkoihin se mitä oli varaa laittaa. Netiksi otin prepaid-mokkulan kalliin laajakaistaliittymän tilalle. Makselin tuolloin pikkuvelkoja pois ettei olisi menneet haasteelle, sain jonkin verran säästettyä kuluissa. Auton heivasin pois jolloin suurin säästö synty liikennevakuutuksesta ja polttoaineesta. Otin paikallisliikenteen arvokortin tilalle n. 40€/kk. Näin meni pari vuotta, tuona aikana sain raha-asiat hoidettua kuntoon kiitos Takuu-Säätiön.- hevopaskatkaikille
Mä muutin metsään. Asuin siellä 3 vuotta. Sitten sossutantta sanoi että: "tämä peli ei vetele." Laittoi mulle väkisin asunnon. Mutta koska olin elellyt metsässä jo vuosia KUKAAN, ei KUKAAN tiennyt että olin saanut säästettyä päivärahoistani yli 5000 euroa. Ne on mulla edelleenkin jömmassa äitini kotona.
Joskus me ostetaan prenkkupullo ja nauretaan tälle yhteiskunnalle ja varsinkin poliitikoille. Täs pari päivää sitten käytiin torilla jututtamassa puolueiden edustajia. Kysyttiin kaikilta sama kysymys: "mitä mieltä olette sosiaalisesta luototuksesta?" Yksikään ei kommentoinut koko asiaa. Yks jopa kysyi: "mikä se on".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107