Kun muuhun en enää kohta kelpaa, eivätkä rahani riitä muuhun kuin vuokraan ja ruokaan sekä työmatkoihin.
Mitään lainoja en enää pysty maksamaan. Ylimääräiset menevät puhelin, vakuutusmaksun, sähkölaskun hoitamiseen.
Huonolta näyttää :(
Terveisin, SorttiUkko
Laitanko itseni
3
204
Vastaukset
- vippiMarkku
Leuka pystyyn vaan, meitä samassa veneessä olevia riittää. Kannattaa keinotella ihan vaikka porvareitten kiusaksi. Tekee vähän viraabelihommia ja ostaa jotain halvalla ja myy vähän kalliimmalla yms. pientä bisnestä.
Paljonko saat palkkaa työstäsi? Jos palkkasi riittää vain asumiskustannuksiin, ruokaan , vakuutuksiin(auto,koti?) ja työmatkoihin(polttoaine?) niin voi hyvillä mielin ne velat unohtaa. Tai sitten sulla on hirveän kalliit vakuutukset ja vuokra.
Enivei toki tiedät mitä siitä seuraa mutta tilanne on kyllä mahdoton muuten hoitaa.
Voitko pienentää kk-menojasi mitenkään pl. velat? Olin samassa tilanteessa 2012 jolloin karsin kaikki menot minimiin. Jäljelle jäi vain vuokra, sähkö ja puhelin(edullisin liittymä) ja kotivakuutus joka meni aina veronpalautuksista. Loput ruokaan yms ja velkoihin se mitä oli varaa laittaa. Netiksi otin prepaid-mokkulan kalliin laajakaistaliittymän tilalle. Makselin tuolloin pikkuvelkoja pois ettei olisi menneet haasteelle, sain jonkin verran säästettyä kuluissa. Auton heivasin pois jolloin suurin säästö synty liikennevakuutuksesta ja polttoaineesta. Otin paikallisliikenteen arvokortin tilalle n. 40€/kk. Näin meni pari vuotta, tuona aikana sain raha-asiat hoidettua kuntoon kiitos Takuu-Säätiön.- hevopaskatkaikille
Mä muutin metsään. Asuin siellä 3 vuotta. Sitten sossutantta sanoi että: "tämä peli ei vetele." Laittoi mulle väkisin asunnon. Mutta koska olin elellyt metsässä jo vuosia KUKAAN, ei KUKAAN tiennyt että olin saanut säästettyä päivärahoistani yli 5000 euroa. Ne on mulla edelleenkin jömmassa äitini kotona.
Joskus me ostetaan prenkkupullo ja nauretaan tälle yhteiskunnalle ja varsinkin poliitikoille. Täs pari päivää sitten käytiin torilla jututtamassa puolueiden edustajia. Kysyttiin kaikilta sama kysymys: "mitä mieltä olette sosiaalisesta luototuksesta?" Yksikään ei kommentoinut koko asiaa. Yks jopa kysyi: "mikä se on".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1127330- 475286
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa572979Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72463Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101488Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1921359Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3111020Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?226963Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896