nokia 8810

haluu tiätää???

Onks täs puhelimes mitään muuta hyvää ku ulkonäkö ja pieni koko???
Onx ees ennustavaa tekstinsyöttöä tai jotain muuta hyvää???
Onx kannattava ostos?????

5

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nokia tonttu

N8810 on erittäin vanha puhelin, sillä se tuli markkinoille n. 3-4 v sitten. Puhelimessa ei ole mitään erikoista tekniikka. Toisaalta koko ja paino on ihanteellinen. Ei kannata ostaa, sillä rahalla saa vaikkapa käytetyn 8210, joka on paljon kauniimpi muotoiltaan. Enemmän rahaa kun satsaisit, niin saat vaikkapa N8310 tai kenties N8850. N8850 on juppien puhelin sen linjakas muotoilu tekee puhelin käyttäjästä arvostetuksi. N8810:ssa ei ole T9 toimintoa ja puhelimen paino 118 grammaa vakioakulla ja 98 g keytakulla. En sit tiiä onko se sittenkään kevyt puhelin.

mut päätös on sinun.

• Nina

8810 on periaattessa sama kuin 6110, mutta pienemmissä kuorissa.
      Eli ei ole kaksitaajuuspuhelin.

• janne

8810 on ihan surkee ei kandee ostaa se on nii vanha ja huono

• Älä osta

Ostien 8810 n.4 vuotta sitten. Eka alkoi pätkimään n.puolen vuoden käytön jälkeen=virrat katkeili. Kun kyseinen puhelin oli 3 kertaa huollossa saman vian takia niin antoivat uuden kun eivät osanneet korjata. No, olin tietenkin tyytyväinen saadessani uuden puhelimen, mutta tässä oli täysin sama vika. Toiseksi, akku kestää korkeintaan vuoden käytön vaikka sitä tyhjentää säännöllisesti ja uusi maksaa maltaita. Nyt vaan odottelen uutta 7650 mallia, jotta se ilmestyisi kauppaan. Aika näyttää onko se tekniikaltaan liian hieno/epäluotettava kameroineen ym.

• HansNokman

Joo, tuo 8810 on kaunein Nokian puhelin mitä se on koskaan tehty. Nykyään tänä päivänä uudessa kunnossa oleva on harvinainen. 8810 zipon voi löytää Ebaysta hintaan 450-900 Euroa riippuen kunnnosta. Noi muut ehdottamanne mallit ovat mennyttä roskatavaraa jolla ei mitään keräilyarvoa ainakaan tällä hetkellä, ehkä siinä 20-30 euroa/ 7650 malli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5290
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3720
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2214
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      280
      2131
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1259
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      956
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196