010 ja 020 numeroiden hinnat

Soittelija

Mistä saan tiedon paljonko maksaa soitto 010 ja 020 alkuisiin numeroihin ? Eli esim. dna onni liittymällä se on jotain muuta kuin 0,069€/min.

4

5677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihteleva..

Sun on parasta katsoa sen ko. palveluntarjoajan hintaa, noi 010 ja 020 hinnat taitaapi vaihdella kun monissa hinnastoissa vain todetaan että liittymän norm. mpm palveluntarjoajan hinnasto.

Eli Onnin tapaukses hinta on 0,069/min se 020-palvelun hinta joka siis vaihtelee ja riippuu palvelun tarjoajasta. Mun mielestä ne sais yhtenäistää noi hinnat niin että riippumatta kuka ja mikä sen 020-numeron takana on niin hinta on aina sama, jolloin hinnat voitais julkaista operaattoreiden sivuilla. Tai mielummin luopua noista valtakunnallisista numeroista. Työvoimatoimisto, Verohallinto ja monet monet muut, ihan kaupungin virastot ja puljutkin siirtyneet noihin 010 ja 020 numeroihin. Tyhmää.

• pipi

Juu, soitin 010-alkuiseen fujitsu-siemensin helpdeskiin. Maksoi muistaakseni 0,29 €/min.

Naisääni nauhalta kertoi hinnan puhelun alussa. Ja kertoi myös sen että numero on ilmainen jos ilmoittaa laitteen sarjanumeron asiakaspalvelijalle (Tässä tapauksessa kannettava tietokone).

Vaikka ilmoitin sarjanumeron (itse asiassa he kysyivät sitä ensin) niin puhelinlaskussa kyllä otettiin täysi hinta puhelusta. En kyl jaksanu ruveta enää fujitsulle kitiseen parin euron takia.

• Ari xxx

esim.
        Anttilan 010-53xxxxx
        alkuisiin ns. paikallispuhelun hinnalla koko maasta (seinäpuhelimesta) soitettaviin numeroihin tuleekin kännykkäpuheluissa hintaa jotain 28 c/min!
        En muista, oliko tässä jo gsm-puhelun osuus mukana.

• willer12345

En soita kyseisiin numeroihin,vaan asioin netin kautta. Jos netin kautta asia ei toimi jää kyseinen yritys automaattisesti pois minun käytöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      243
      5771
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      30
      4234
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      21
      2440
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      302
      2241
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      48
      1461
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1319
    7. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      138
      1248
    8. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      133
      1237
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      35
      1014
    10. J. Et tullut.

Ei se mitään. Perjantaina tulee joku muu. M.
      Ikävä
      171
      944
    Aihe