Mistä saan tiedon paljonko maksaa soitto 010 ja 020 alkuisiin numeroihin ? Eli esim. dna onni liittymällä se on jotain muuta kuin 0,069€/min.
010 ja 020 numeroiden hinnat
4
5601
Vastaukset
- vaihteleva..
Sun on parasta katsoa sen ko. palveluntarjoajan hintaa, noi 010 ja 020 hinnat taitaapi vaihdella kun monissa hinnastoissa vain todetaan että liittymän norm. mpm palveluntarjoajan hinnasto.
Eli Onnin tapaukses hinta on 0,069/min se 020-palvelun hinta joka siis vaihtelee ja riippuu palvelun tarjoajasta. Mun mielestä ne sais yhtenäistää noi hinnat niin että riippumatta kuka ja mikä sen 020-numeron takana on niin hinta on aina sama, jolloin hinnat voitais julkaista operaattoreiden sivuilla. Tai mielummin luopua noista valtakunnallisista numeroista. Työvoimatoimisto, Verohallinto ja monet monet muut, ihan kaupungin virastot ja puljutkin siirtyneet noihin 010 ja 020 numeroihin. Tyhmää. - pipi
Juu, soitin 010-alkuiseen fujitsu-siemensin helpdeskiin. Maksoi muistaakseni 0,29 €/min.
Naisääni nauhalta kertoi hinnan puhelun alussa. Ja kertoi myös sen että numero on ilmainen jos ilmoittaa laitteen sarjanumeron asiakaspalvelijalle (Tässä tapauksessa kannettava tietokone).
Vaikka ilmoitin sarjanumeron (itse asiassa he kysyivät sitä ensin) niin puhelinlaskussa kyllä otettiin täysi hinta puhelusta. En kyl jaksanu ruveta enää fujitsulle kitiseen parin euron takia.- Ari xxx
esim.
Anttilan 010-53xxxxx
alkuisiin ns. paikallispuhelun hinnalla koko maasta (seinäpuhelimesta) soitettaviin numeroihin tuleekin kännykkäpuheluissa hintaa jotain 28 c/min!
En muista, oliko tässä jo gsm-puhelun osuus mukana.
- willer12345
En soita kyseisiin numeroihin,vaan asioin netin kautta. Jos netin kautta asia ei toimi jää kyseinen yritys automaattisesti pois minun käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078