Naisseuraa

Matkamiehet

Kaverin kanssa mietitty Gambiaan menoa, Vapaina nuorehkoina miehinä kiinnostaisi naisseura.
Eli löytyykö miehille seuraa vai onko enemmän naisten kohde?

17

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myskihärkä

      Gambiassa upeita vapaita neitoja tuhansia.Senegambiassa etenkin.He tosin naapurivaltioista jotka sinkkuja joita paikalliset pitävät prostituoituina .Aito paikallinen nuori neiti,pesää saa papin aamenen jälkeen.Avioon tosin pääset nopeesti jos rakastut ja haluut päästä paneen.

      • marttisenmiehet

        Terve myskihärkä!!kuten muistat mun paikallisen tarjoilia tipun(viimesen päälle tyylikäs), ei siinä aamenta tarvinnu, ainakaan papilta! tarjos safkat illalla ni se on siinä!!T:MARTTISEN MIEHET: ps.milloin lähdetään?


    • Matkamiehet

      Onko siellä yökerhoja vai missä heitä tapaa? Täytyy vähän kysellä kun ei yhtään paikallistuntemusta

    • myskihärkä

      Senegambiassa useita yökerhoja.Senegambia on pieni alue,kaikki muutaman sadan metrin säteellä.

      • silverhipo

        -ei nyt ihan muutaman sadan metrin säteellä.


    • Elisalotta79

      Istut vain ravintolaan kuin ravintolaan, tytöt bongaa sinut:) Nättejä neitoja isot laukut ja hyvin puettu:) Olen nainen ja seurannut usein sivusta , että näin tapahtuu:)

    • myskihärkä

      Kun oot Euroopasta saat oikeestaan kenet haluat,näin se Gambiassa menee.Mukava paikka kertakaikkiaan.

    • myskihärkä

      Pitää paikkansa ,Khaddi Sagnian näkösiä kaunottaria paljon.Kauniin ulkokuoren lisäksi he ovat todella iloisia,mukavia ja hyvin käyttäytyviä tytteleitä.

    • myskihärkä

      Ilmottakaa Matkamiehet milloin lähdette ja kyselkää jos kysymisiä on,sen sanon että 6 krt siellä käyneenä en muihin maihin kaipaa vähääkään lomalle,Gambia onainaki mulle ehdoton ykkönen.

      • sitäsaaa

        Maksulliset tytöt halpoja köyhemmällekin miehelle, kortsua ei pidä unohtaa.


      • okm
        sitäsaaa kirjoitti:

        Maksulliset tytöt halpoja köyhemmällekin miehelle, kortsua ei pidä unohtaa.

        Kauniit maksulliset tytöt Senegambian alueella eivät ole halpoja. Pelkkä aamiainen ei riitä. Sesongin ulkopuolella kaikki hinnat laskevat, mutta myös tyttöjä on vähemmän. Myös dalasin kurssi heikkenee (ainakin aiemmin) joten sekin halventaa hintoja. Tjäreborgin sopimushotelleissa Kololin alueella joudut aina maksamaan seuralaisen yöpymisestä vaikka olisit jo maksanut 1-hengen huoneen lisämaksun. Niissä paikoissa joissa minä viime talvena asuin ja kyselin muista hotelleista se oli 1000-2500 dalasia yö. Tasokkaammissa hotelleissa se on oletettavasti enemmän enkä tiedä saako kaikkiin edes viedä vieraita. Tjäreborgilla on monta hotellia listalla. Lisäksi on huomioitava, ettei ilotyttöihin voi aina luottaa. Koskee myös Gambiaa. Jos hinnasta tulee riitaa jälkeen päin niin paikalliset asettuvat aina afrikkalaisen puolella. Etenkin Senegambian turistipoliisi. Kun ottaa matkapaketin niin silloin auttaa valmismatkalaki jos joutuu vaikeuksiin. Rikoksen uhriksi voi joutua missä hyvänsä. Pelkillä reittilennoilla olet ihan omillasi. Tämä on hyvä muistaa, sillä Gambiassa ei ole Suomen ulkoministeriön edustustoa. Se on totta, että kondomia ei pidä unohtaa jos on ilotytöstä kysymys. Myös Malarone kannattaa muistaa vaikka se onkin melko kallis.


      • silverhipo

        .okm puhuu asiaa , erittäin asiaa.
        --ellei kokemusta Afrikkalaisesta prostituutiosta ole niin kannattaa ottaa varman päälle.
        -yli 40 vuotta siellä oleilleena niin TIEDÄN vanhan säännön.
        YKSI TYTTÖ YHDESSÄ KYLÄSSÄ, EI ONGELMIA, AFRIKASSA ON MONTA KYLÄÄ.
        -malaria lääkkeet on sou sou juttu.


    • myskihärkä

      Näin on asiat Gambiassa.Makso eli hinta (ainaki mulle)on ollu se että saa yöpyä kanssani ja tarjoan aamupalan tai lounaan tai annan mitä haluan ja kykenen.Mitään summaa ei ole vaadittu ennen ku on menty nukkuun ja paneen.Ei he mitään multa ole pyytäny.Normimuijia ne on ihan ku sinkut täällä ettei vielä kiltimpiä, ja haluavat löytää Euroopasta miehen.

      • tälläkertaa

        Joo, oli aamupalalla kai paistettua rottaa tai jotain sen näköistä se , mitä tyttelin äiti tuli tarjoamaan aamiaiseksi. Tuli vaan yrkät jo heit mammankin näkemisestä. Saatikka sitte kun katsoin nukkumakumppaniani...


      • silverhipo

        Se on metsä orava , suuri herkku.


    • myskihärkä

      Erikoinen naismaku sulla, kun kauniitakin olis saatavilla ruuan tasosta puhumattakaan.,,Makunsa kullakin...

      • silverhipo

        Myski härkä osaa kunnioittaa naisia silloin taivas on avoinna pikku rahalla.
        -sitä sanotaan meikki rahaksi, eli nainen investoi ihon hoitoon , hius asioihin, kynsiin , intiimi hygieniaan, rättiin joka korostaa seksuaalisuutta tai luonnetta, ynm.

        Minusta Mr mysk l:le pitäisi laittaa limo sinne minne poliisit laitta sen mutta enhän ole ehkä tavannut häntä. vih vpi olla myös naikkonen?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe