Olen kohta 55-v ja kuukautiset olivat viimeksi viime keväänä.Nyt kuitenkin alkoi kuukautisvuoto joka ei vielä ainakaan runsasta...Toivon ettei tulekkaan hirmuvuotoja kuten kuukautiseni olivat.Onkohan tälläinen väli ihan normaalia vaihdevuosissa?
Onko normaalia?
7
340
Vastaukset
- 745873
Melkeinpä sanoisin, että ei, jos on tosiaan ollut noinkin pitkä paussi, sillä yleensä sitä alkaa huolehtia aiemmin ja olisi ainakin järkevää.
- ghhghf
Vuoden päästä ei enää pitäisi alkaa uudestaan. Mene lääkäriin!
- KKTuleejamenee
Kyllä on normaalia ja varmasti tulee nyt runsas vuoto kun kohdun limakalvo on paksuuntunut. Käy gynekologilla varmuuden vuoksi ja pyydä samalla ultra, niin hän näkee ovatko munasarjat aktiiviset ja pitäisikö ottaa keltarauhashormonia kunnon tyhjennysvuodon aikaansaamiseksi (jos kohdun limakalvo on hyvin paksu).
- Mummeli-64
Olen pian 53 ja kuukautiset olleet edellisen kerran viime tammikuussa ja nyt eilen ja tänään pientä, wc:sää käynnin yhteydessä huomannu paperista. Onko kellään muilla ollu vastaavaa?
- Mummeli-64
Eli vuoden 2016 tammikuussa ollu menkat.
- Napsu222
Sama juttu täällä, luulen että kevät jotenkin saa vielä hormoonitoiminnan heräämään. 2 kk sitten olen käynyt gynellä jolloin kaikki oli ok. Itse en aio alkaa heti ainakaan huolestumaan.
- Mummeli-64
Kävin gynelle ja sanoi että kohdun limakalvo paksuuntunu. Otti limakalvonäytteen ja sitä nyt pelonsekaisin tuntein odotan. Onko jollakin ollut vastaavaa, että vuotoa joka todennäköisesti johtuu limakalvo on paksu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768672Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382644
- 272201
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629