Olen kohta 55-v ja kuukautiset olivat viimeksi viime keväänä.Nyt kuitenkin alkoi kuukautisvuoto joka ei vielä ainakaan runsasta...Toivon ettei tulekkaan hirmuvuotoja kuten kuukautiseni olivat.Onkohan tälläinen väli ihan normaalia vaihdevuosissa?
Onko normaalia?
7
356
Vastaukset
- 745873
Melkeinpä sanoisin, että ei, jos on tosiaan ollut noinkin pitkä paussi, sillä yleensä sitä alkaa huolehtia aiemmin ja olisi ainakin järkevää.
- ghhghf
Vuoden päästä ei enää pitäisi alkaa uudestaan. Mene lääkäriin!
- KKTuleejamenee
Kyllä on normaalia ja varmasti tulee nyt runsas vuoto kun kohdun limakalvo on paksuuntunut. Käy gynekologilla varmuuden vuoksi ja pyydä samalla ultra, niin hän näkee ovatko munasarjat aktiiviset ja pitäisikö ottaa keltarauhashormonia kunnon tyhjennysvuodon aikaansaamiseksi (jos kohdun limakalvo on hyvin paksu).
- Mummeli-64
Olen pian 53 ja kuukautiset olleet edellisen kerran viime tammikuussa ja nyt eilen ja tänään pientä, wc:sää käynnin yhteydessä huomannu paperista. Onko kellään muilla ollu vastaavaa?
- Mummeli-64
Eli vuoden 2016 tammikuussa ollu menkat.
- Napsu222
Sama juttu täällä, luulen että kevät jotenkin saa vielä hormoonitoiminnan heräämään. 2 kk sitten olen käynyt gynellä jolloin kaikki oli ok. Itse en aio alkaa heti ainakaan huolestumaan.
- Mummeli-64
Kävin gynelle ja sanoi että kohdun limakalvo paksuuntunu. Otti limakalvonäytteen ja sitä nyt pelonsekaisin tuntein odotan. Onko jollakin ollut vastaavaa, että vuotoa joka todennäköisesti johtuu limakalvo on paksu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048