Mikä vaivaa

Järvijakaikki

Mikä vaivaa naisia tammelasa?

52

2407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha-vaiva

      Heikkolaatuinen miestarjonta.

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍


    • ElämäononOn

      Niinaina, ukko kylmäks tai sit kakarat, olisko naiset kylmiä?

    • Stuppi

      Ainakin näyttäisivät vihaavan lapsiaan ja talojaan

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703082200082413_uu.shtml

      Poliisi epäilee: Isä oli töissä - perheenäiti yritti polttaa lapsensa elävältä
      Torstai 9.3.2017 klo 06.30
      Poliisi tutkii pienellä paikkakunnalla Kanta-Hämeessä tapahtunutta omakotitalopaloa tuhotyönä. Nelikymppinen nainen on vangittu todennäköisin syin epäiltynä.


      Kaksikerroksinen omakotitalo tuhoutui kokonaan tulipalossa 20. helmikuuta.
      Poliisi epäilee perheen äitiä tuhotyöstä ja kolmesta murhan yrityksestä, koska syttymishetkellä perheen kolme lasta olivat nukkumassa talossa.
      Nainen on myöntänyt poliisille sytyttäneensä tulipalon.

    • ArvoValta

      Onko tietoa, millä paikkakunnalla tämä julmuus tapahtui, onneksi lapset pelastuivat?

      • Näinmeillä

        Tammelassa


    • Sorrow60

      Sitä mietin, että ihminen, jonka mieli järkkyy, pitäisi saada ajoissa hoitoon. Mutta miten se sitten tapahtuu, on toinen juttu. Läheiset tulee sokeaksi toisen sairaudelle tai mielen järkkymiselle. Asia ei ole nais- tai mieskysymys, eikä paikkakuntakysymyskään. Edellinen järkyttävä uutinen oli Sastamalan kolari, jossa kuoli kaksi nuorta mopoautokolarissa, kun vastaantuleva auto ajoi päin. Sitten kun tragedia tapahtuu, löytyy ihmettelijöitä ja kommentoijia. Ehkä olisi syytä ajatella omaisia, heillä on tarpeeksi surua ja murhetta. Ja lopuksi, en tunne Tammelan tapauksen osapuolia.

      • Fakedoctor

        Niinpä niin, valitettavasti näin liian usein käy! Muun muassa iltapäivälehtien maininnat Fb-kirjoituksista tyttären kommentti olivat sen kaltaisia, ettei tämä(kään) teko ihan puskista tullut. Läheiset todellakin taitaa olla sokeita tällaiselle tai sitten tunneälyltään täysiä surkimuksia.

        Toisaalta voihan olla niinkin, että ko. henkilö on ollut terveyhuollon asiakkaana, mutta taaskaan ei ole työtä tehty kunnolla - en tätäkään yhtään ihmettelisi.
        Toivottavasti esitutkinnassa on tämäkin puoli huomioitu, sillä mun oikeustajun mukaista ei ole se, että rikoksesta tuomitut joutuu aina täyteen vastuuseen, vaikka taustalla olisi terveydenhuollon ammattihenkilön ammattitaidotonta/narsistista/psykopaattista tms. toimintaa.

        Näitä asioita ei saada kuntoon kosmeettisilla keinoilla, vaan tarvitaan isoja rakenteellisia muutoksia.


    • Toimituusjohtaja

      Eikös Tammelassa joku rouva myrkyttänyt miehensä hiljakkoin?

    • toisinajattelijasoita

      Ehkäisyssä käytettävät hormoonit ainakin muokkaa persoonaa.Olisiko jo aika rankentavaan uutisointiin.Maailmalta etsitää mitä kauheuksia.Mikseoiuutisoida mitä makeeta tapahtui tammelassa......

      • Fakedoctor

        Toi hormoni on ihan relevantti ja mielenkiintoinen pointti - ja siis oikeasti. Lisäksi lukuisat mielialalääkkeet. Kannattaa tutustua kirjaan Tappava psykiatria. En tiedä onko merkitystä näillä juuri tässä tapauksessa, koska tiedän vain sen mitä mediasta olen lukenut.
        Nyt pitäisi jo ihan tosissaan alkaa perehtyä näihin asioihin eikä käydä reviiritaistelua sitä, mikä on kunkin rootelilla. Forssassakin näihin asioihin olisi tiedossa hyvä asiantuntija, mutta ei taida konsultaatio kelvata - ei oma ego(t) kestä totuutta.


    • makkeenperrää

      Mitä?

    • täh.mitä

      p...v--k tässä se polttaja on.

    • Breakaway-72

      Ai täällä on naisia,tarkoitan siis alle 65 v....

    • Kulissit_kunnossa

      Kulissit kun alkaa kaatumaan, niin päädytään epätoivoisiin tekoihin..

    • Köyhyysjärki

      Maailmassa on muutakin kuin raha, teeskentely ja eläminen muiden kautta. Eihän se ihme ole, että heikommilla lanttu sekoaa jos perusteet ovat pielessä ja kompassi alkaa hajota. Pieninkin järki voi hävitä ja suhteellisuudentaju myös.

    • helvettiläinen

      Tämmösessä kilpailuyhteiskunnassa on joillekin liikaa, kun talousasioissa alkaa olla vaikeuksia. Ens on pitänyt ottaa talolainat sun muut, ettei näytettäisi muita huono-osaisemmilta ja sitten alkaakin olla taloudellisesti vaikeeta.
      Ja tuomio on taas yhden kerran kohillaan. Kolmen lapsen tapon yrityksestä vaan 7 vuotta on syyttäjä vaatimassa. Oikein tulipalolla yritti tappaa, että jos olisivat kuolleet, niin juttua voitaisi käsitellä murhapolttona. No, nainen ei nyt kolmeen vuoteen asuntoa tarvitse, mutta entäs palosta pelastuneet lapset ja perheen isä? Juu, seitsemän vuotta tämmösestä teosta, mutta auta armias, kun tavallinen rividuunarimies puolustaa omaa henkeään, niin paljonko syyttäjä on vaatimassa tuomiota? Jos vähänkin säkää, niin 9 vuodella selviää.

      • TalouttaOpettelemaan

        Täyttä asiaa puhut talouden suhteen. Moni hyvätuloinenkin valittaa vaikeuksista, kun otetaan tappiin asti asuntolainaa.
        Samoilla linjoilla olen syyttäjän rangaistusvaatimuksen suhteen.


      • helvettiläinen
        TalouttaOpettelemaan kirjoitti:

        Täyttä asiaa puhut talouden suhteen. Moni hyvätuloinenkin valittaa vaikeuksista, kun otetaan tappiin asti asuntolainaa.
        Samoilla linjoilla olen syyttäjän rangaistusvaatimuksen suhteen.

        No sitähän se on, että vaikka tulot ovatkin suuret, mutta kun menot ovat likimain yhtä suuret, niin sitä rahaa jää käyttöön vähemmän kuin mitä työtön saa kuukaudessa. Ei ihme, jos on heti tilipäivän jälkeen matti kukkarossa.
        Sitten kun nykyisin on kaikenmaailman pelit ja vehkeet, millä pitää esittää parempia kuin mitä ollaan, ja niihin saa sitä rahaa uppoomaan. Kun jotain ostetaan, niin siitä pitää maksaa ylimääräistä, jotta erotutaan köyhemmästä väestä. Siinä suhteessa niillä 1980-luvun jupeilla oli helpompaa.


    • Fakedoctor

      Tekijä lähetetään näimmä mieelentilatutkimukseen, linkki:
      http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201706272200230764_u0.shtml

      Tämähän on aika vakio tällaisissa tapauksissa. Todetaan mitä todetaan, mutta vielä oleellisempaa olisi miettiä miksi näin on ylipäänsä käynyt. Varsinkin kun kyseessä on nainen, niin hormonit pitää myös huomioida, mutta näissä tapauksissa tyypillisesti haetaan primääriä psyykkistä syytä vaikka aina ne eivät ole tekojen taustalla. Hormonijärjestelmän rukkaus mielialalääkkeet ovat hyvin mielenkiintoinen combo jota harva lääkärikään kunnolla ymmärtää.

      Kyllä lääkäreidenkin vastuuta pitäisi miettiä paljon nykyistä laajemmin. Ei voi olla niin, että ne aina pesee kätensä ongelmista, mutta näin se vaan usein on. Lisäksi on paljon niitä, joiden persoonallisuus on alalle täysin sopimaton ja tämä on tietenkin eräs syy ongelmien taustalla. Kyllä Suomessakin on oikeasti vastuullisia lääkäreitä, mutta ihan liian harvassa tai sitten väärissä paikoissa.

      Nyt odotetaan jotain sote-uudistusta kuin kuuta nousevaa, mutta se ei tule ratkaisemaan kaikkein keskeisimpiä ongelmia. Hyvä paikallistason johtaminen ja ammatillinen laadunvalvonta ovat a ja o.
      Tämä vaatii pomolta hyvää motivaatiota, korkeaa moraalia ja vastuullista asennetta sekä vahvaa kykyä määrätietoisiin päätöksiin. Voisin tähänkin laittaa nimiä Forssasta puolin ja toisin - mutta antaa olla.

      Itsellä on runsaasti kokemusta lääkärikunnasta ja lisäksi olen seuraillut joidenkin korkean ambition omaavien lääkäreiden kirjoituksia eli ihan hatusta en näkemyksiäni vedä.

      • Pölvästiolet

        Mitä lääkärikunta onkaan menettänyt sinun persoonasi kohdalla. Ihan nettiopiskellyt psykiatri kommentoimassa tragediaa.


      • Fakedoctor

        Vai niin... Siis todellakaan en ole vain netistä lukenut ja sitten roiskin tänne mitä sattuu. Haepa netistä tietoa mitä eri hormonit vaikuttaa ja lue vaikka kirja Tappava psykiatria. Tästä tapauksesta vaikea sen kummemmin kirjoittaa, koska en tiedä yksityiskohtia. Yleisellä tasolla pysyn edelleen siinä mitä aiemmin kirjoitin ja se pätee kyllä lääketieteen koko skaalaan.
        Kyllähän se nyt on ihan yleisessä tiedossa, että moni sairaus kyettäisiin hoitamaan nykytiedolla kunhan siihen vaan perehdytään kunnolla ajoissa - tässä suhteessa myös lääkärin persoonalla on iso merkitys.


      • Apuajollekin

        Kun olet noin viisas ja oppinut, voisitko harkita vapaaehtoistyötä? Ehkä joku perhe saisi apua murheisiinsa ja saisi puhua jollekin.


      • Fakedoctor

        No, oikeastaan olen sitä jo tehnyt täällä netissä. Tosin kovin paljoa ihmiset ei kirjoittele miten paljon ovat sitten apua saaneet.


      • Fakedoctor

        Jäi pois edellisestä kommentista... En pohjimmiltani pidä tätä asiaa viisauskysymyksenä, vaan ennen kaikkea pitäisi ottaa huomioon nykyistä paremmin mm. seikat: pitää ottaa potilas ja tosissaan ja uskoa mitä hän sanoo, pitää muistaa, että samantyyppiset oireet liittyy niin moneen, järjestelmällisesti seuloa sairauksia pois, siis käyttää erotusdiagnostiikkaa.

        Monesti määrätään liian helposti vain antibiootteja ja/tai buranaa, sen kummemmin syitä kunnolla selvittämättä. Otetaan huomioon vain pari pääoiretta eikä kokonaisuutta ja lähes arvataan diagnoosi terveyskeskuksessa. Saatetaan leimata potilas luulosairaaksi täysin perusteetta. Stressiä selitetään liikaa oireinen syyksi, vaikka monesti on niinpäin, että lääkäreiden huono asenne ja ammattitaito aiheuttaa sitä stressiä.


    • Sorrow61

      Mitenkähän ne miehen hormoonit, oletko tutustunut niihin? Tänään taas lehdissä perhetragedia, jossa aviomies surmasi itsensä ja vaimonsa. Siinä olet oikeassa, että mielen sairaudet pitäisi tunnistaa ajoissa, mutta kun niitä ei edes läheiset huomaa.

      • Fakedoctor

        On merkitystä miehellekin hormoneilla. Oikeastaan suurimmalla osalla hormoneista vaikutukset ovat melko samanlaiset sukupuolesta riippumatta. Mutta naisilla muodostaa oman erityispiirteensä jatkuva ulkoinen rukkaus, e-pillerit. Myös sillä on merkitystä missä iässä mahdollista puutetta tai ylimäärää todetaan.
        Hormoneilla myös laaja merkitys psyyken kannalta. Tätä ei valitettavasti useinkaan huomioida, ja muutenkaan psyyken hoito ei saa olla vain mielialalääkettä, kuten liian usein tapahtuu.


    • Doctorwho6

      Kun nyt olet perehtynyt noinkin hyvin ihmisen hormonitoimintaan, voisit pohtia, onko terrori-iskuilla, raiskauksilla yhteyttä hormonituotantoon. Maailmassa tapahtuu kamalia asioita, on se sitten Tammela tai Pariisi.

      • Fakedoctor

        Kyllä ne voivat vaikuttaa, sillä ne muokkaa ihmistä ja niillä onn aina neuropsykologisia vaikutuksia. Muistaakseni on ihan tutkimusnäyttöä korkean testosteronin ja raiskausten yhteydestä, mutta ei tämä kaikkea selitä. Kukin tapaus pitää toki erikseen selvittää. Jos raiskaajien testosteronitasoja alennettaisiin merkittävästi jollain keinotekoisella konstilla, niin taatusti raiskaukset vähenisi huomattavasti.


    • ermeli

      löytyiskö Tammelasta 70v miehelle nais seuraa.

      • PääsetLepoon

        Ei löyry...mee järvelle ja kaada vene....


    • työtävailla

      Helpompi on löytää hetero kansallisbaletista kun normaali tammelasta

    • RandomWalker

      Nyt on käräjäoikeus käsitellyt tämä talonpalon ja tässä linkki Ylen sivulle:
      https://yle.fi/uutiset/3-9985069

      Mielestäni rahallisesti aika pienet korvaukset lapsille, mutta ei se raha tässä se tärkein ole kuitenkaan. Talokin velvoitettiin korvaamaan. Puhutaan yli 150 t€:sta, joten taitaa haaveeksi jäädä korvaukset, mutta en tosin yhtään tunne tekijää tai muitakaan osapuolia eli tämä on vain aavistukseni. Vankilassa ei pahemmin tienata ja sen jälkeen työllistyminen voi olla aika vaikeeta.

      Onko tietoa mikä oli se lopullinen motiivi teolle?

      • Kertokaamullekaikkiheti

        Mitä teet sillä tiedolla, mikä oli lopullinen motiivi? Antaako tieto jotakin lisäarvoa elämällesi? Jos asia todella kiinnostaa, soita tekijän omaisille. Voisin olettaa, että asia ei ole heillekään selvinnyt. Eikä raha-asiatkaan kuulu sinulle. Anna rauha perheelle ja pohdi asioita pienessä mielessäsi. Ota myös huomioon, että trageria koskee kovimmin lapsiin, jos sinulla nyt empatiakykyä sattuisi olemaan.


      • RandomWalker

        Ei minulla olekaan mitään erityistä syytä tietää juuri tämän teon motiivia, mutta se on näissä aina se kiinnostavin seikka ihan yleisestikin, sillä kannattaa muistaa ettei kukaan näitä tekoja huvikseen tee vaikka moni niin tuntuu ajattelevan.

        Ei kuulukaan raha-asiat mulle. Yritin vaan viitata siihen ettei näitä suuria korvauksia juurikaan kukaan pysty koskaan maksamaan. Lapsien osalta totesin korvausten jääneen pieneksi ja myös ettei raha ole kaikki kaikessa. Tottakai pahin juttu on se mitä äiti on tehnyt eikä mitkään rangaistukset sitä muuta! Ymmärrät varmaan itsekin etten voi soittaa omaisille ja kysyä, joten se siitä.


      • Hyvääjoulua54

        Edelleenkin, keskity omaan elämääsi ja ole onnellinen, että elämääsi ei ole sattunut tragerioita. Ja jos näin kävisi sinulle tai omaisellesi, toivotaan, että kukaan ei käsittele sitä tällä palstalla.


      • RandomWalker

        En nyt oikein ymmärrä tätä lähestymistapaa kirjoituksiini - motiivia voi vain miettiä. Miten niin ei ole omakohtaista kokemusta tragedioista? Kyllä on, joskaan ei kyseisen kaltaista. Kyllä minun asioitani saisi käsitellä julkisesti, kunhan muistaa tietyt reunaehdot eli mm. sen ettei lähtökohtana ole loukkaava kirjoitus tai sanominen.
        Tämä tapaus on kuitenkin yleisessä tiedossa, joten tästä kyllä voi ja oikeastaan pitäisikin keskustella, jotta voidaan ottaa opiksi ja pyrkiä ehkäisemään vastaavat jatkossa. Sinun linjallasi on kylläkin hyödytöntä jatkaa.


      • Nuppijamutteri

        Kun sinun asioistasi saa keskustella julkisesti, ilmoitapa sitten oma nimesi ja tapahtumat. Saa sitten muutkin retostella täällä niitä tapahtumia. Tällä palstalla olevilla kirjoituksilla ei ole mitään merkitystä, ei ainakaan sen suhteen, että otetaan opiksi eikä niillä ehkäistä mitään. Vai onko sinulla kokemusta, että Suomi 24- palsta olisi estänyt jonkun henkeen tai terveyteen kohdistuneen tapahtuman. Jos todella haluat auttaa, kysy vaikkama mielenterveysseuralta, olisiko sinunlaisella kynänikkarilla käyttöä. Ja jos ei ole, keskity vaikka putkiremonttien hinnoittelun arvosteluun.


      • RandomWalker

        Mihin ihmeeseen aina tarvitaan nimet ja numerot, ei minullakaan ole tiedossa nyt...? Tottakai tämän palstan kirjoituksilla voi olla paljonkin merkitystä - kokemuksista kun voi oppia ;)
        Tiedän että S24 on vaikuttanut merkittävällä tavalla hyödyksi joidenkin henkeen ja terveyteen, olen itsekin yrittänyt tehdä oman osuuteni. Kun täällä sitten kaivataan niitä todisteita, niin turha luullakaan että tänne varsinaisia todisteita laittaisin, mutta perusteltuja vastauksia kyllä.

        Ja taas viitattiin mielenterveyteen, kuinkas muutenkaan. No siinä on omat ongelmansa, mutta reaktiivisesti. Auttaa ja vaikuttaa voi niin monella tavalla, mutta kaikki ei vaan tahdo ymmärtää tätä ja ehkä parempi niin.
        Vai putkiremonttien hinnoittelun arvosteluun....hmm :)

        Sinä sen sijaan et kirjoitustesi (olet ilmeisesti kaikkien tämän päivän nickien takana) erityisen auttavainen luonne.


      • Taasluovaatammelasta

        Juurihan olit kommentoimassa putkiremontista syntynytttä laskuepäselvyyttä....
        No, taidat olla "luova ajattelija"...


      • RandomWalker

        Ehkä näin, mutta miksi vedät sen tähän ketjuun ja millä tavalla...? Siinäkään ei ollut kyse niinkään hinnoittelusta vaan toimintakulttuurista liittyen asiakaspalveluun. Asiantuntemukseni ei edes riitä hinnoittelun arvioimiseen.

        Ehkä sinulla on luetun ymmärtämisessä jotain ongelmia, kun näyttää jatkuvasti olevan vaikeutta sisäistää asian ydin - unohtamatta sitä ettei haluakaan ymmärtää.


      • Mirri60

        Asian ydin on se, että jos kommentoit tunnistettavien henkilöiden motiiveja ja raha-asioita, ole sen verran mies, että esiinnyt omalla nimelläsi. Jos arvostelet nimeltä mainitun yrityksen asiakaspalvelua, arvostele omalla nimelläsi. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että vieraiden ihmisten asioita pengotaan ja vielä kirjoitellaan. Hanki oma elämä. Saattaa alla, että luetun ymmärtämisessä on kummallakin ongelmia, mutta itse en puutu koskaan toisten henkilökohtaisiin asioihin, paitsi silloin, jos pyydetään apua.


      • RandomWalker

        Just niin multinicki eli voisitko itse näyttää mallia sitten? Kyllä minä voin omalla nimellä kirjoittaa jos sen tekee kaikki muutkin ja todistettavasti. Ihmiset ovat monesti vain uteliaita ja puhuvat asian vierestä ei asiasta. Ehkä sinäkin, sillä arvostelet vain minua etkä itse asiaa.

        En ymmärrä miten ei voisi kommentoida yrittäjän toimintaa muka tai tuomiota. Kyseessä on yleisesti tunnettu asia, johon minä en tuo nimim. takaa mitään uutta. Tiedän kyllä osapuolet, sillä olen lukenut oikeuden tuomioin, mutta mitään muuta en jutusta tiedäkään lehtijuttujen lisäksi. Mitä sitten tulee korvaussummaan niin ihan vain yleisellä tasolla yritin sanoa ettei tuollaisia yleensä kukaan pysty maksaan. Riippuu niin paljon tuloista, mutta harvemmin nämä tekijät juuri tuloja tai varoja omaavat. Terveydentila on usein mitä on, niin tässäkin. Työnteko ei aina edes houkuttele kun ulosotto vie osan eli ihmisestä voi tulla täysin yhteiskunnan elätti loppuiäkseen - eikä ole halpaa.

        Omalta osaltani tämä on viimeinen viesti tähän ketjuun ellei taso nouse....


      • RandomWalker
        Mirri60 kirjoitti:

        Asian ydin on se, että jos kommentoit tunnistettavien henkilöiden motiiveja ja raha-asioita, ole sen verran mies, että esiinnyt omalla nimelläsi. Jos arvostelet nimeltä mainitun yrityksen asiakaspalvelua, arvostele omalla nimelläsi. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että vieraiden ihmisten asioita pengotaan ja vielä kirjoitellaan. Hanki oma elämä. Saattaa alla, että luetun ymmärtämisessä on kummallakin ongelmia, mutta itse en puutu koskaan toisten henkilökohtaisiin asioihin, paitsi silloin, jos pyydetään apua.

        Nimim. Mirri: "mutta itse en puutu koskaan toisten henkilökohtaisiin asioihin, paitsi silloin, jos pyydetään apua."...

        Itse asiassa tähän sisältyy se ongelma, että apua pitäisi osata antaa tarvittaessa ihan spontaanistikin. Enkä kyllä jaksa uskoa kirjoitustesi perusteella ollenkaan, että toimit kuten kerrot. Meillä taitaa vaan olla vähän eri käsitys henkilökohtaisesta - julkinen salaisuus vai henkilökohtainen asia?
        On jokseenkin omituista salata sellaisia seikkoja, jotka on tuotu julkisuuteen, joskus jopa asianosaisten toimesta. En ymmärrä miksi jotkut ottavat henkilökohtaisesti asiat joita ei pitäisi...?


      • Tuomio67
        RandomWalker kirjoitti:

        Just niin multinicki eli voisitko itse näyttää mallia sitten? Kyllä minä voin omalla nimellä kirjoittaa jos sen tekee kaikki muutkin ja todistettavasti. Ihmiset ovat monesti vain uteliaita ja puhuvat asian vierestä ei asiasta. Ehkä sinäkin, sillä arvostelet vain minua etkä itse asiaa.

        En ymmärrä miten ei voisi kommentoida yrittäjän toimintaa muka tai tuomiota. Kyseessä on yleisesti tunnettu asia, johon minä en tuo nimim. takaa mitään uutta. Tiedän kyllä osapuolet, sillä olen lukenut oikeuden tuomioin, mutta mitään muuta en jutusta tiedäkään lehtijuttujen lisäksi. Mitä sitten tulee korvaussummaan niin ihan vain yleisellä tasolla yritin sanoa ettei tuollaisia yleensä kukaan pysty maksaan. Riippuu niin paljon tuloista, mutta harvemmin nämä tekijät juuri tuloja tai varoja omaavat. Terveydentila on usein mitä on, niin tässäkin. Työnteko ei aina edes houkuttele kun ulosotto vie osan eli ihmisestä voi tulla täysin yhteiskunnan elätti loppuiäkseen - eikä ole halpaa.

        Omalta osaltani tämä on viimeinen viesti tähän ketjuun ellei taso nouse....

        Kirjoituksia seuranneena kiinnitti huomiota "olen kyllä lukenut oikeuden tuomion , mutta mitään muuta en jutusta tiedäkään lehtijuttujen lisäksi". Onkos sitä hankittu käräjäoikeuden tuomio, jotta voi tyydyttää uteliaisuuden tarpeen? No, kullakin on hupinsa. Vain vanhat ukot jaksaa moista puuhastelua.


      • RandomWalker
        Tuomio67 kirjoitti:

        Kirjoituksia seuranneena kiinnitti huomiota "olen kyllä lukenut oikeuden tuomion , mutta mitään muuta en jutusta tiedäkään lehtijuttujen lisäksi". Onkos sitä hankittu käräjäoikeuden tuomio, jotta voi tyydyttää uteliaisuuden tarpeen? No, kullakin on hupinsa. Vain vanhat ukot jaksaa moista puuhastelua.

        Luulo ei ole tiedon väärti....


      • Taviksenajatusvain

        Random Walker? Ei pitäisi lainata nimimerkkiä mieheltä, jonka ÄO painii eri sarjassa, kuin tällä palstalla raapusteleva RandomWalker.


      • RandomWalker

        Jaa niinkö, ketähän tarkoitat ja mikäs minun aö sitten mahtaa olla?


      • RandomWalker
        Taviksenajatusvain kirjoitti:

        Random Walker? Ei pitäisi lainata nimimerkkiä mieheltä, jonka ÄO painii eri sarjassa, kuin tällä palstalla raapusteleva RandomWalker.

        Tulipa mieleen yksi juttu, ja saatat olla tavallaan jopa oikeassa, mutta mielenkiintoista on kuka olet ja puhutaanko oikeasti samasta asiasta...
        Epäilen vain olevan sama multinickien kanssa trollaava.


      • Kaappikadulla
        RandomWalker kirjoitti:

        Jaa niinkö, ketähän tarkoitat ja mikäs minun aö sitten mahtaa olla?

        Älykkyysosamääräsi on sama kuin Fakedoctorilla. Voitte keskustella asiasta keskenänne. Intuitioni sanoo, että tulette hyvin juttuun. Voitte kutsua Ypäjältä, Turusta ja Loimaalta lisää porukkaa keskustelemaan, vaikka hormoneista, lääkäreistä, sotesta . Tässä vain muutama ehdotus. Pienenä vinkkinä, älkää ottako henkilökohtaisesti.


    • Elleitasonouse

      Hyvä, että poistut. Tasosi ei nimittäin noussut, hyvä, että huomasit itsekin.

    • genitaalifenomenologia

      Tammelalaisia naisia vaivaa sama kuin tammelalaisia miehiäkin .... sisäsiittoisuus. Sen näkee jo useimpien naamataulusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe