Ei ole kyllä Paula urallaan näin heikkoa tekelettä ennen tehnyt. Surullista. Ura kyllä alkaa olla loppumetreillä.
Duetot levy
8
1501
Vastaukset
- Happiness23
aivan mahtavaa musaa. Paula on ihqu.
- jess10
Höpöhöpö Hattrick10! Hyviä biisejä hyvin tulkittuna. Duetit-levy on menestynyt hyvin albumimyyntilistalla, niin kyllä siitä tykätään.
- eikattanemainoskuluja
Sehän ei menestynyt aluksi alkuunkaan, mutat sitten kun sitä promottiin tunnin ja enemmänkin omalla levydokumenttiohjelmalla niin se sitten nousi ykköseksi. Tammikuussa, jolloin kukaan ei joulun jäljiltä osta levyjä. Ei liene kovin suurinumeroisia lukuaj myynyt siis satsaukseen nähden.
- Juppe65
Kuuntelin kaikki raidat ja huh...yksI biisi on onnistunut...Tonin kaa duetto...Se on tosi hieno biisi...Jää soimaan.
- Siebensieben
Onks tullu jo kultaa..ihan varmaan..monesko kultalevy...en löytänyt warnerin sivuilta paulaa????!!!!!
- JUCCIS60
Upea daami, hienostunutta musaa. Upeaa aikaa Paulalle...
- TarjaLeena45
Kultaa tulee satavarmaan tästä levystä, mahtava meno tsi ainakin sinnepäin
- PaulaFani39
Duetot levy on hyvä. Kuunnellut levyn jo monta kertaa. Kaikki levyn biisiot hyviä. Eri tyyppiä kappaleita. muutama rauhallisempi ja muutama menevämpi. Muuta biisi siinä on todella hyvä. Hyvin Paula laulaa myös englanniksi michaelin kanssa. Hienoa että teki tälläisen levyn. se mennyt hyvin kaupaksi. Levyn teossa tehty ohjelmakin on hyvä. Paula osaa tulkita hyvin ja menevämpiikin hyvin. kokemusta sillä on . Paula on hyvä ja ihana edelleen. Pian 70 täyttä eli pyöreitä tulee. Kyllä odotan jo että pääsit Paulan näkeen taas keikoilla on se vaan niin loistava livenä edelleen. Legenda iskelmän kuningatar. Super ihana aikuinen nainen. I love Paula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1221580
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016