Ei ole kyllä Paula urallaan näin heikkoa tekelettä ennen tehnyt. Surullista. Ura kyllä alkaa olla loppumetreillä.
Duetot levy
8
1732
Vastaukset
- Happiness23
aivan mahtavaa musaa. Paula on ihqu.
- jess10
Höpöhöpö Hattrick10! Hyviä biisejä hyvin tulkittuna. Duetit-levy on menestynyt hyvin albumimyyntilistalla, niin kyllä siitä tykätään.
- eikattanemainoskuluja
Sehän ei menestynyt aluksi alkuunkaan, mutat sitten kun sitä promottiin tunnin ja enemmänkin omalla levydokumenttiohjelmalla niin se sitten nousi ykköseksi. Tammikuussa, jolloin kukaan ei joulun jäljiltä osta levyjä. Ei liene kovin suurinumeroisia lukuaj myynyt siis satsaukseen nähden.
- Juppe65
Kuuntelin kaikki raidat ja huh...yksI biisi on onnistunut...Tonin kaa duetto...Se on tosi hieno biisi...Jää soimaan.
- Siebensieben
Onks tullu jo kultaa..ihan varmaan..monesko kultalevy...en löytänyt warnerin sivuilta paulaa????!!!!!
- JUCCIS60
Upea daami, hienostunutta musaa. Upeaa aikaa Paulalle...
- TarjaLeena45
Kultaa tulee satavarmaan tästä levystä, mahtava meno tsi ainakin sinnepäin
- PaulaFani39
Duetot levy on hyvä. Kuunnellut levyn jo monta kertaa. Kaikki levyn biisiot hyviä. Eri tyyppiä kappaleita. muutama rauhallisempi ja muutama menevämpi. Muuta biisi siinä on todella hyvä. Hyvin Paula laulaa myös englanniksi michaelin kanssa. Hienoa että teki tälläisen levyn. se mennyt hyvin kaupaksi. Levyn teossa tehty ohjelmakin on hyvä. Paula osaa tulkita hyvin ja menevämpiikin hyvin. kokemusta sillä on . Paula on hyvä ja ihana edelleen. Pian 70 täyttä eli pyöreitä tulee. Kyllä odotan jo että pääsit Paulan näkeen taas keikoilla on se vaan niin loistava livenä edelleen. Legenda iskelmän kuningatar. Super ihana aikuinen nainen. I love Paula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471