Pellervon paluu!

HolloPellervo

Hei kaikki ihanat Suomi24 keskustelupalstalaiset!
Tuskinpa enää muistatte minua mutta Pellervo "Peltzi" Hollo on jälleen kanssanne. Tästä eteenpäin olen Hollo Pellervo. En onnistunut kirjautumaan vanhalla tunnuksellani joten nimimerkkini on nyt HolloPellervo. Ehkä olin ollut liian kauan kirjautumatta tälle sivustolle ja minut oli siirretty edesmenneiden joukkoon kuten kävin kuningas Bhumibol Adylyadejinille torstaina 13.10.2016 kello 15:52. Vuoden kestävää suruaikaa täällä thamaassa vietämme ja olenkin pyrkinyt pukeutumaan surupukuun mahdollisimman usein.
Kaikesta huolimatta olen elävien kirjoissa ja täynnä elämäniloa jota jaan tällä hetkellä täällä koillisessa thaimaassa ihanille thaityttösille.
Työt ovat painaneet päälle enkä ole ennättänyt viihtymään tällä palstalla. Palstalla olen kuitenkin viettänyt aikaa. Meillä nimittäin on täällä suuri palsta kukkapensaita. Tänään aamulla jo kello kuudelta olin sievän tyttösen Mayn kanssa ensimmäisiä tilauksia keräilemässä asiakkaillemme. May poimii kukan nuppuset pensaiden alaosasta ja onhan se kieltämättä mukava katsella kumartuneen pienen thaityttösen peppua. Minä keräilen kukat puolestaan pensaiden yläosasista ja annan Maylle hyvän mahdollisuuden kurkistella housunlahkeitteni sisäpuolelle. Tänään keräsimme yhdessä kolmen tunnin aikana 2 kiloa kukkia. Huuhtelimme ne ja pakkasimme ne läpinäkyviin muovipusseihin punnitusta varten jonka jälkeen asiakas voi ne meiltä noutaa. " kiloa myymme asiakkaille 80-120 Bahtin hintaan. Riippuen kuka on kyseessä. Tuntipalkat eivät tässä hommassa kovinkaan korkeiksi nouse.
Jos vielä muistatte Oon niin hän on kotosalla ja pyörittää perheen arkea. Samoin Da, pienen sievän nappisilmäisen suomi/thaimaa pojan kanssa. Budis on kuten ennenkin, ilmekään ei ole värähtänyt vuosien varrella.
Vieläkö sika-Amalia terrorisoi palstaa? Entä onko 28x vielä mukana kuvioissa?
Oikein mukavaa alkavaa iltaa kaikille ihanille rakkaille ystävilleni toivottaa Pellervo, Oo, Da May ja Budis

1

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChiangMaiOriginal1

Tervetuloa Pellervo.
      Kaltaistasi kaivataan jutustelemaan muustakin kuin idiotismista, jota 99% tällä hetkellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      961
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      791
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe