Nyt, kun aloin pelaamaan niin ilmoitti, että käyttöjärjestelmän päivitys on saatavilla. Niin mutta ei pääse verkkoon, ennen kuin on päivittänyt. Nyt se tuossa lataa ja käynnistyy uudelleen. Tämän piti tulla huomenna no nyt se on versio 4.5. Jotain uutta tuo mukanaan.
Vastaukset 1
- werkku1
Uuden version saa myös jos etsii pc:n kautta pleikkarin sivulta nykyisen firmware version, tökkää tikun pömpeliin tai läppäriin, lataa päivityksen siihen, tökkää tikun sen jälkeen konsoliin ja antaa sen ajaa päivityksen itseensä.
Tämä siis niille joilla ei ole nettiyhteyttä konsoliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628