Emäntä löyti sitten panon...
Tänäkin aamuna heräs sieltä asunnolta ja pitihän se ennen lähtöä ottaa vielä kunnolla munaa.
Tätä nyt on jatkunu reilun viikon mutta keskustelun jälkeen ei loppua ainakaan näy.
Kotona on kiva miettiä asiaa...
Muilla vastaavia tilanteita?
Aisankannattaja
2
2281
Vastaukset
- yööz
Meillä myös emäntä 59 nauttii vakipanon munasta. Olen tavannut panon ja eleistä näkyy kuinka nauttii tilanteesta. Pääsee siementämään toisen uroksen naarasta. Viime viikonloppuna vein vaimon uroksen käsittelyyn. Katsoin kun pillu sheivattiin tukka tupeerattiin ja sukkanauhaliivit laitettiin päälle. Heitin vaimon uroksen asunnolle. Uros asuu omakotitalossa yksin. Sovimme seuraavaksi päiväksi hakuajan. Vaimo kertoi, että tekee viimeisen panon kun tulen hakemaan eli joudun odottamaan. Seuraavana päivänä laittoi viestin. Olen valmis. Ajoin auton kadulle mistä näköyhteys taloon, sisään ei kyllä näkynyt lasin heijastelun takia. Uros oli taluttanut vaimon keittiöön ja laittanut vaimon keittiön pöydän päälle. Vaimo makasi linkussa pöydän päällä niin että näki ulos. Uros rullasi vaimon hameen ylös ja alkoi siementämään takaapäin vihittyäni. Vaimo laittoi viestin, kohta tulen. Kun hommat oli hoidettu uros saatteli vaimon autolle. Lähtö pusu ja uros katsoi minua voittajan elein. Vaimo vaikutti väsähtäneellä ja kotona pillun pesun jälkeen meni päivä unille. Minä jäin kyrpä pystyssä odottamaan vaimon heräämistä. Lopulta, kun heräsi ei antanut pillua vaan sanoi katsotaan illalla. Niinpä aloin ruoan laittoon tein siivoushommia pesin vessan ym. Vaimo katseli telkkua. Illalla anelin antamaan edes vähän. Lopulta vaimo sohvalla levitti jalat. Sain laitettua kyrvän sisään, mutta jo parin työnnän jälkeen laukesin. Pillun pesun jälkeen vaimo jatkoi telkun katsomista. Olen ajautunut aisankannattajan osaan. Uros antaa vaimolle orgasmin. Kotona minä pyöritän arkea. Pillua saan silloin tällöin. Niin ja vaimo ei edes kuvittele lähtevänsä uroksen mukaan. Se mitä he tekevät on vain seksiä. Kukaan tutuista ja naapureista ei tiedä meidän pimeästä huoneesta. Kaikki tästä nauttii.
Meidän äitee käy vakiluukussa Hoassilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764