Eli oon miettiny et voinks antaa simsis mun simin lapsen adoptoitavaks tiiän et voi adoptoida mut voinks antaa mun simin adoptoitavaksi ?
The sims 3, voiko antaa lapsen adoptoitavaksi ?
1
260
Vastaukset
"Eli oon miettiny et voinks antaa simsis mun simin lapsen adoptoitavaks tiiän et voi adoptoida mut voinks antaa mun simin adoptoitavaksi ?"
Ei käsittääkseni ilman jotain huijausta, modia tai jekkua, mutta voin olla väärässäkin. Periaatteessa sosiaalivirkailija noutaa lapsen pois vanhemmilta tietyissä ongelmatilanteissa, mutta näitä harvoin syntyy ilman jonkinlaista lapsen heitteillejättöä tai huonoa kohtelua.
Lyhyen nettitarkastelun perusteella löytyy muutamia tapoja saada sosiaalivirkailija harhautettua tontille ja sitten siellä vakuuttumaan siitä, että lapsi pitää viedä, mutta ne tavat eivät kuulu normaaliin peliin. Pelin virhetoiminta saattaa myös johtaa sosiaalivirkailijan käyntiin, vaikkei lapsella (muita) ongelmia olisikaan.
Jekuista tai konsteista on jäänyt eräs mieleen, vaikkei se välttämättä adoptio ole. Maailmojen hallinnassahan voi simejä siirtää taloudesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1788033
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264368- 503998
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513275- 513046
- 502720
- 462682
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262446Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742086Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt602065