hei, olen juuri menossa amikseen kouluttautumaan maarakennuskoneenkuljettajaksi, jos täällä on muita jotka on jo töissä niin pystyttekö kertomaan missä summissa palkka menee?
Kaivinkoneen kuljettajan palkka??
8
1027
Vastaukset
- hahhahhahhahhahhahhahha
Kysy maanrakennuekoneenkuljettajaliitosta.
- Ei_miljonääriksi_näillä
Ei se maanrakennuskoneenkuljettajaliitto maksa eikä määrää kenenkään palkkaa!
Kyllä se on jokaisen konealan yritysjohtaja. Neuvottelu kysymys?
Liikkuu jossain 10-16€ h. paikkeilla riippuu ammattitaidosta. - Maarakentaja
Opiskelijan min palkka tais olla harjotteliana 8.5e/h jos ei opiskelija nii 10.77e/h ja siitä ylöspäin
Kouluksen kun oot käyny niin vähintään 12,5e/h .
- Indexrator
Jos luonaa indexratorin käyttö, pulverointi, rammerointi, vaativat kadunavaukset putkilijoja rikkomatta,
ruoppaustyöt, ym niin silloin noin 15e tunti meillä. - Oja
16€ ja firman auto.
- Kateus_vie_kalatkin_vede
Teillä menee hyvin, mistähän firmasta on kyse?
- Alaavaihtanut
Saako kukkaan ylityö % ja km korvauksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919