Matkustus junalla/bussilla

Kiertomatka

Tarkoitus on tulla Valenciasta Aurinkorannikolle, antakaa neuvoja,miten parhaiten matka käy?
Junalla?
Bussilla?
Onko suorat yhteydet?
Miten liput, pitääkö kaikkiin juniin olla myös paikkaliput??
Miten tämän 60 kortin saa lunastettua?
Toinen vaihtoehto on tulla Barcelonasta, miten se on helpointa matkustaa?
Aikaa on, mutta mielellään näkisi maisemia!
Kaikki muutkin hyvät vinkit on tervetulleita,kiitos.

4

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun vietin talvea Torreviejassa Alicanten seudulla, kävin junalla Valenciassa ja Suomeen palatessa matkustimme koko päivän junalla Barcelonaan. Hienoja matkoja. Bussilla matkustaminen on myös mielenkiintoista ja erittäin edullista ja ne kulkevat aikataulussa. Kävimme Orihuelassa ja Murciassa ja tietysti myös Alicantessa. Aurinkorannikon suuntaan en matkustanut, mutta eiköhän sinnekin pääse julkisilla. Jos kiinnostaa lukea kokemuksistani, hankipa tuore kirjani Vanha nainen Espanjassa (Sirkku Passinen). Kerron siinä omista ja neljän vieraani kokemuksista. Löytyy E-kirjana BoD:ilta, paperikirja kannattaa tilata Adlibrikseltä, josta se tulee pohjoismaihin ilman postimaksua.

    • jippppppppppp

      Valenciasta Aurinkorannikolle huonosti pääsee, toki pääsee mutta....
      Tarjeta dorata kortin saa 60 v näyttämällä henk.korttia tai passia lippuluukulla ja maksamalla 6 euroa. Mutta ei välttämättä anna alennuksia pitkänmatkan junissa, voi saada alennusta tai sitten ei. Fuengirola-Malaga paikallisjunalipun saa 40 prosentin alennuksella.

    • Jennijuuli

      Barcelonasta helpoin tapa matkustaa Aurinkorannikolle on lentäen Malagaan. Varaa ikkunapaikka maisemien katseluun.
      Renfellä Barcelonasta ei pääse suoraan, vaan kierrettävä Madridin kautta ja kestää vähintään 6 tuntia.

    • hölmöläiset

      Juu lentäen ja se ikkunapaikka että voit avata ikkunaa tarvittaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe