Kymppiauto?

eikörahakelpaa

Onko teillä millaisia kokemuksia?

Autoliikkeiden maine ei ole yleisesti hyvä mutta onko millaisen tyylin liike tuo?

Voi olla rehellisiäkin ihmisiäkin ja asiakkaat vain ns "kusettavat" joten ehkä ne kaikki muuttuu semmoisiksi niljakkeisiksi ikävien asiakkaiden takia?
Ei kaikki asiakkaat ole huijaamassa vaan toiset yrittää ostaa sieltä autoa selvällä rahalla ,ei vaihtoa autoa mutta ei saa yhteyttä ,ei vastata teksti viesteihin ei sähköposteihin? semmoisiakin liikeitä on . Kait semmoisilla menee liian hyvin? Kiire? Ken tietää barbi ei.

KOKEMUKSIA!

18

3276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatoraatoo

Firma myöpi romusta ja 1-3 vuotta kestäviä autoja sekä hinnoissa on toki välillä tinkaamis vaaraa mutta mitä itse pari autoa ostanut niin aika kalliiksi olisi korjaaminen tullut.. Joten kannattaa olla tarkkana..
      Omistaja pyörittää tuota firmaa sivu bisneksenä ja on arkisin kaisa netissä töissä ja oletettavasti kyse voi olla myös verottomana saatavista tuloista ja mikään huumori mies ei sitten myöskään ole kyseessä.

• tsibadui

1-3 vuotta kestäviä autoja?? Aika fakiiri taidat olla.

• Ford2000

Normi autokauppa, myy käytettyjä autoja. Osa hyviä osa paskoja, mutta niin ovat uudetkin. Kannatta tarkistaa numero, jos ei vastaa. Itse sain hyvää palvelua.

• romukiertoon

Taitaa olla tuollaiselle pikkuliikkeelle paras bisnes myydä suht halpa auto joita ei merkkiliikkeisiin huolita enää rahoitusyhtiön kautta osarilla. Mikäpä siinä, ihan rehellistähän se on.

• Joppisjappis

Siis täähän on vaan yksityisen liike ja päivisin kaisa.netissä töissä.
      Korjaamolla ei osuutta myynti puolen kanssa joten eivät tarkasta mitään myynnissä olevia autoja.
      Eli yleensä niitä halvalla jostain savosta tuotuja autoja myynnissä joissa on joko pimitettyjä vikoja tai sitten ihan isompaa vikaa vasta tulossa..Joten tarkkana siis eikä tässä ole mitään kuluttajasuojaa myöskään apuna eli kuka tuolta auton ostaa niin saa sitten omissa nahoissaan remontit pitää eikä liikkeellä ole mitään vastuuta myymistään autoista kun kyseessä ei ole autoliike,vaan yksityinen tavaran myyjä eli ei ole vastuullinen myymistään autoista muulta osin kuin jos viitsii verot maksaa

• Fakto

Omistaja ei ole kaisanetillä töissä, vaan täysipäiväisesti autokauppias. Faktoista kannattaa ottaa selvää ennenkuin täällä jakaa viisauttaan.

• Otaselvääuuno
        Fakto kirjoitti:

Omistaja ei ole kaisanetillä töissä, vaan täysipäiväisesti autokauppias. Faktoista kannattaa ottaa selvää ennenkuin täällä jakaa viisauttaan.

Silti kyseessä ei ole mikään oikea autoliike!

• hissinnousu

Samuelintiellä laittoivat nopeasti uuden ikkunannostimen paikoilleen. Hyvä kokemus.

• Entinenasiakas10

Kuulemma kohta konkurssissa

• AutioPiha

En yhtään ihmettele, koska päivittäin kuljen siitä ohitse ja koskaan en ole pihassa nähnyt ketään.

• LKflff

Eikös se ostettava ajoneuvo pidä kuitenkin itsekin tarkastaa tai tarkistuttaa? Jos auto on katsatettu, toimii, ei kilise kolise eikä itsekään huomaa mitään vikaa niin miten se myyjäkään mitään vikaa siinä voi tietää olevan? Mutta...myyjällä on aina vastuu. Ei vanhoissa tietenkään ihan täyttä. Aina kannattaa myös yrittää ottaa yhteyttä edelliseen omistajaan ja tutkia huolto ja korjaushistoriaa. Uudehkoilla osillakin on takuu.

• Ihmeettäonpystyssä

Kuukausi sitten kävin muutaman kerran paikan päällä, mutta kyseinen kioski ei ole auki vaikka oli ns. Aukiolo aika.
      Kerran sain puhelimella isännän kiinni ja hän aikoi soittaa mutta ei kuulunut enään, eikä vastannut jatkossa puheluihin tai maileihin.
      Reilun viikon yritin ostaa 8t€ autoa, mutta oli niin vaikeaa että mennin ylivieskaan.
      Siellä osataan palvella asiakasta

• moikkeli2345

Renkaat vaihdatin kerran, laittoivat väärillä pulteilla kiinni ja vanteet paskaksi, kun eihän tuommoista itse tajunnut tarkistaa. Luotti vaan "ammattilaiseen". Ja noita autonromuja välttelisin itse...

• Ali

Toivottavasti Ville nyt tsemppaa ja keskittyy joko automyynti hommiin tai fixaukseen. Moneen hommaan ei Villestäkään ole. Tsemppiä ja voimia se o kovaa hommaa olla yrittäjä.

• Matinkauppa

Ostakkee Penttisen Matilta autot sillä siellä ainakin on korjattuja valmiiksi.!

• mualoimaopettaa

Olen aina ostanut 3 tonnin autoja. Niissä on samat viat kuin kympinkin autois. Säästän aina heti 7 tonnia.

• Ali89988

10auto taitaa olla nykyään autofiksi

• Anonyymi

Yhyy! No autothan särkyy, ne on semmottia, yhyy!!! Yhyy! No autothan särkyy, ne on semmottia, yhyy!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe