Onko rakennuksille tänä päivänä mitään mahdollisuutta päästä oppisopimuksella?
En ole ainakaan löytänyt juuri lainkaan tarinoita että joku olisi päässyt?
Ikää löytyy 35 vuotta, mies. Työturvallisuuskortti löytyy. Rakennusalasta ei ole työkokemusta mutta osaan kyllä niitä hommia tehdä. Saa myös vinkata
firmoja mistä voisi kysyä oppisopimuspaikkaa
Oppisopimuksella rakennusalalle?
2
2058
Vastaukset
- nnbbgghytr
Ei kokemusta, mutta osaa tehdä ja oppisopimus olisi mielessä? Oppisopimuksen kautta voitaisiin saada vähemmän märk. rakennuksia.
http://toimistot.te-palvelut.fi/varsinais-suomi/koulutuspalvelut;jsessionid=0EC75F00C9B5EA82F6939103154C9A46?p_p_auth=KlQvm1Wz&p_p_id=77&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_77_struts_action=/journal_content_search/search - Lankari
Moro! Itse juuri valmistuin (2 pöivää sitten) rakennusalan perustutkinnosta.. aloitin raksahommat 2014 syyskuussa heti armeijan jälkeen vuokrafirman kautta yrityksessä, jossa alotin heidän omilla kirjoilla oppisopimuksen maaliskuussa 2015. Pelkkää hyvää sanottavaa, ja työt jatkuu nyt normaalisti koulunkin jälkeen. Duuni itse oli tosi mielenkiintosta, koska firma jossa olen töissä tekee erilaisia home- ja mikrobivaurio kohteita sekä sisäilmaan liittyviä korjauksia. Paikan saantia helpotti paljon se, kun firman omistaja on entinen urheiluvalmentajani eli tuttu mies.. Jatka etsimistä, kyllä se paikka jostain aukeaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156937Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783260- 1792562
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286