Ai kamalaa!

Psykoterapeutitar

Mulla on huomenna synttärit, eikä yhtään synttärikorttia ole tullut😢

28

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppu2

      Ei taideta nykyään enää synttärikortteja lähetellä.
      Meillä on ainakin kortit muuttuneet tekstiviesteiksi.
      Mutta paljon onnea vaan.

    • Hyvää syntymäpäivää🎂

    • sepelkyyhkyt
    • VaiMitenSeMeni

      Onea, onea, onea vaan. Perunamaa.

    • 167-176

      Täytin kuukausi sitten 60 ja ainoat kortit lähettivät osuuskauppa ja seurakunta. Tosin sain muutaman kortin käteen tutuilta ja sukulaisilta lahjojen yhteydessä.

      • Tätsykki

        Kun mä täytin 65 v niin Veikkaus lähetti mulle onnitteluviestin. Jokin pieni onnentoivotusvärssy oli siinä, eikä ollut mitään mainosta mukana, jos joku meinaa että mainoksen lähettivät.


    • sdfvbdf

      Setä soittaa sulle liplattavan kiratapiisin: https://youtu.be/znHpAfL9ReU?t=53

    • tässä vaiheessa voisin jotain linkittää
      mutta kun en osaa
      anceli mulle kerran oikeen hyvin neuvo sen
      mutta kun mun päässä ei pysy mikään niin ei
      mutta ONNEA nyt kumminkin ilman mitään linkkejä :D

    • New-age

      Onnea. Onnea.🎂 🎁 🎶 🍹🍹🍹🍹🍹🍹

    • paljonko.täytät

      Huomenna ei yhtään korttia tule postissa, sen voi jo tässä vaiheessa taata.
      Mutta onnea siksikin <3
      Ehkä yksi myöhästynyt tulee maanantaina.

    • Onnea ja iloa syntymäpäivääsi, sekä kaikkiin tuleviin päiviisi!
      Iloitaan, nauretaan ja herkutellaan - vaikka yksinkin. ;)

    • Visustitallessa

      Muistan iäti sen synttärikortin jonka sain 60 'kunniaksi'. Onnittelukortin numero oli nimittäin 40 !

    • Sinulle aurinkoista syntymäpäivää!!!!!

    • Psykoterapeutitar

      Ihanaa ja kiitos✨💖✨ Kyllä lämmitti syäntä kirjoitukset ja linkit❤️ Aurinkoista päivää teille kaikille☀️

    • henrjii
    • suvenelli1

      Paljon Onnea!

    • Heikunkeikku

      Ai kamalaa, onko sulla tänään syntymäpäivä.
      Tahdon Törähyttää Täpötäysillä Tuhannet Tonnittelut. Eiku onnittelut.
      Mitäs kamalaa synttäreissä on, vai tarkoititko ku et ole korttia saanut?
      Näin meidän kesken, supisten kerron, että mullakin on huomenna syntymäpäivä.
      Ei, en ole kutsunut vieraita, vaan päinvastoin olen sanonut, että en vietä suuremmin, enkä pienemmin synttäreitä.
      Poika perheen kera kaiketi kuitenkin tänne änkee, mikä on kyllä mukavaa. Hehän eivät ole Vieraita, vaan sydämen lähellä olevia ihmisiä.
      Horoskoopiltamme olemme Kaloja.
      Kävin täs kirjotuksen välis katsomassa, että mimmosia me kalat oikein ollaan.
      Yhessä selostuksessa luki, että sopivia ammatteja meille on:
      -taiteilija
      -pyykkäri
      -siivooja
      -diplomaatti
      -psykiatri
      -trapetsitaiteilija
      -floristi

      Hyvinhän toi selostus tietää, ku minä oon taiteilija ja sinä oot psykoterapeutitar.
      Ja oon ihan satasen varma, että on monia kala-diplomaatteja ja floristeja ynnä noita muita.
      Tästä lähtien katson ihan eri tavalla trapetsitaiteilijoiden trapetsoimisia telkkarista, kun tiedän että suurella todennäköisyydellä ne on kaloja. :)
      .
      Edelleen selostuksessa sanotaan:

      Kalojen viihtyisin ja paras ympäristö on:
      Veden läheisyys, vesilläolo ja elokuvateatterit.
      No niih, TAAS meni nappiin. Tosin toi oli kyllä helppo tietää, ku eihän Kalat kuivalla maalla tykkää haukkoa ilmaa.

      Oli kirjoituksessa paljon muutakin, vaan en nyt ala naputtelemaan enempää.
      No sen nyt vielä, että sisäinen elävyys ja rikas mielikuvitus tekevät Kalaihmisestä mielenkiintoisen tuttavuuden.
      Ei paha vai mitä:)
      Sit mukamas että oltais toisinaan ääriviivattomia. KÄÄK, ei mahdollista, tyhmä väite. Paskat.

      Näillä sanoilla (siis ONNEA SINULLE) lopetan tämän lyhykäisen kirjoituksen. Olishan sitä voinut enemmänkin vääntää, mutta menen takaisin pihalle. Ei varmaan tarvitse sanoa, mitä mä sinne meen ryystämään.

      • Psykoterapeutitar

        Paljon Onnea Sinullekin kalojen merkeissä syntyneelle😄👍🏻🌹 Kalat on kyllä hyvä merkki, vaikka se herkkä ja romanttinen puoli on itselleni jäänyt vähän vieraaksi😌


      • Onnea paljon kummallekin :)

        Miksiköhän muuten on ylipäänsä tapana onnitella synttäreistä? Koska on iloinen että on säilynyt hengissä? Että muistaisi miten vanha on?

        Täytätkö Heikku pöyreitä nyt? Joten sitten arvatenkin menet ryystämään skumppaa :)


      • Heikunkeikku
        hmp.f kirjoitti:

        Onnea paljon kummallekin :)

        Miksiköhän muuten on ylipäänsä tapana onnitella synttäreistä? Koska on iloinen että on säilynyt hengissä? Että muistaisi miten vanha on?

        Täytätkö Heikku pöyreitä nyt? Joten sitten arvatenkin menet ryystämään skumppaa :)

        Varmaan sen takia, että muistaisi, kuinka vanha on:)
        Joo, pyöreitä. Mut en sano kuinka pyöreitä. Tai vähä sinne päin sanottuna täytän joko 50, 60 tahi 70. Joku noista.
        Ei ole tarkoitus kitata mitään, mutta se SAAAAaaaattaa olla niin, että mun yks kaveri, sydänystäväni, tulee illalla mun luo ison kassin kans, jossa yöpaita ja muuta yökylätarvikkeita. Saattaa olla, että kassista joku pullokin löytyy.
        En varsinaisesti ole häntä kutsunut, mutta pientä vihjeenpoikasta hän on murjassut.
        Ans kattoo ny.


    • Pikaiset onnittelut. Ollaan just toisille synttäreille lähdössä ja sitten on taas synttärit tulossa..

      Meitä kaloja piisaa sitten täälläkin. Heikku tuolla jo kirjasi hyviä ominaisuuksiamme..)) Hyvä me, ja ennen kaikkea sinä, päivän sankari !

    • ~~~**~~~~**~~~~**~~~~
      Paljon onnea !

    • Himmelsauge

      🌹Hyvää Syntymäpäivää🌹
      Ikä kultainen kuluvi, aika armas rientelevi❤️

    • yjju
    • mimmimum-..mi

      Hyvää syntymäpäivää ...kaikille Kaloille....juhannuslapsille !

      • Psykoterapeutitar

        Niin, vahinkoja sattuu😳


    • frhdfhy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      193
      3870
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      64
      2925
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2752
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2219
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      2027
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1667
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1625
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1578
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1429
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1331
    Aihe