Toyota Yaris 2010 välillä tulee kun pysähtyy kitkerä haju pakoputkesta. Auto toimii mutta haju ihmetyttää, bensa kyseessä. Onko muilla samoja kokemuksia ?
Kitkerä haju välillä
12
343
Vastaukset
- trolli-poju
se on turkkilaisessa tojolootassa vakkari varustus.hyi saatana.turkissa ne nykyisin kaikki tehdään..ja venäjällä..rassia.
- Hupiukkoja
Ai Turkissa, no kai se sitten on Turkki, jos sää niin sanot.
- väristä
Mahtaa tulla kumista käryä, jouset poikki tai laturin hihna luistaa?
- Merde.merde
Uudenlaista tiesuolaa pakoputken kuumassa pinnassa. Siinä selitys. Samaa outoa hajua kaikissa automerkeissä.
- normaalihappanemista
Josautolla on ajeltu yli 50tkm voi kysymyksessä olla ruostuneen jarrukilpien mureneminen jarrupalojen väliin. Tätä kestää vähän aikaa, alustan ruostuminen jatkuu mutta ei enää haise yhtä pahalta.
- vakiojuttua
Öljyä tai jäähdytysnestettä pakenee moottorista pikkuhiljaa väärää tietä ulos.
- ÖÖÖtzzzxxiih
Varmaa kansi halki kokeile aja lämpimäksi puhalli 3 sel jos tulee pakokaasuu sisään
helppo nakki. - Sontiaismolottaja
Normaalia katalysaattorin lemua pysähdyttäessä.
- Sattuhannäitä
Kansi vääntynyt, puhaltelee paineet pihalle, kone vaihtoon!
- Harhainenmielikuvitus
Trolli näemmä päivystää jo jatkuvasti ja vastailee ja toistaa omia näkyjään.
Jos kansipahvi vuotaa, niin menee myös vedet ja öljyt sekaisin ja/tai jäähdytysnestettä häviää. Kaikki nämä on helppo todeta katsomalla ihan itse mootoritilassa öljyn mittatikusta ja paisuntasäiliöstä. - kaksneljäseiskaPäivystys
Kiitos päivystävä puolustaja, nyt aloittaja voi kyseisen vian todeta todeksi ihan itse.
- NäinonNäkyleipä
Katalysaattorista tule aina ajoittain rikinkatkua. Merkistä riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658