Hiihtäjätytön haaveet todeksi osa 3

hello__

Jatkoa: Hiihtäjätytön haaveet todeksi osa 2

”Kun sä saat koskea mua niin mun pitää saada koskea sua”, Kari sanoi melkein vaativalla äänellä. Samalla se nosti mun käden pois kalulta. Vaistomaisesti laitoin reisiä ensin kiinni, mutta tajusin, että tää on se hetki, jolloin haluan levittää. Tunsin, kun ekaa kertaa, kun mun pillua kokeiltiin.
”Täällähän on ihan liukas pieni, ootko sä näin kiimassa muhun?”
Vinkasin jotain ja nostin jalkoja lauteiden reunalle niin, että olin ihan levälläni. Karin sormi meni sisälle. Vihlaisi, oikein sattui.
”Ainiin”, sanoi Kari, ”Sä olet vielä ihan neitsyt, ei tehdä sille mitään nyt.” Sitten se kosketti tosi, tosi hiljaa mun klitorista. Se tuntui paremmalta kuin mikään koskaan.
”Tuntuuko tää hyvältä?” kysyi kari.
”Tuntuu ihanalta” sopersin.
Katsoin sen kalua, se oli taas ihan kovana. Kari kiihdytti hiukan sormea klitoriksella ja alkoi tuntua siltä, että multa tulee. Rupesin hytkyttämään lanteita lauteiden reunalla.
”Varo ettet putoa.” sanoi Kari nauraen.
”En mä putoo, jatka kiltti.”
Kari laittoi käden takaisin. Mua rupesi ujostuttamaan, samalla olin ihan rajoilla. Multa ei tullut ja alkoi olemaan jo tuskallista, joten kysyin: ”Saanko tehdä sulle, mulla tuntuu liian herkältä?”
”Jos haluat”, Kari vastasi.
”Haluan mä kovasti”. Otin kalun uudelleen käteen. ”Näinkö?” kysyin.
”Saanko mä tehdä sulle loppuun asti?” kysyin jo kiimoissani.
Kari antoi luvan. ”Ihana pieni runkkaaja”, hän kehui ja silitti päätäni.
Kokeilin hiukan eri otteella aina välillä. Samalla Kari ohjaisi; ”tee noin, tee hiljempaa.” Lopulta näin, kun siltä rupesi sykkimään. Se roiskasi pitkälle ja kiuas sihahti. Multa melkein tuli siihen. Pyörrytti. Mietin hiukan ylpeänä itseäni: mä sain se tulemaan.

Kari näytti tyytyväiseltä: ”Noin, hyvä tyttö, mennääs pesulle.”
Savusaunassa oli vaan vettä paljuissa. Kari kaatoi vettä mun niskaan niin, että sain huuhdeltua itseni. Tein saman Karille. Teki mieli kysyä, että saanko pestä sen. En uskaltanut ja menin kuivamaan itseni.

”Mä nyt tästä meen”, huikkasin ja lähdin mökille. Kun pääsin mökin ovesta sisään, rupesi hymyilyttämään kauheasti. Se oli kivaa, mietin. Laitoin takkaan tulen ja menin takan eteen sohvalle. En jaksanut pukea, laitoin vaan villatakkia päälle. Siinä mietin, mitä oli tapahtunut ja rupesi uudelleen kiihottamaan törkeästi. Työnsin käden housuin ja rupesin runkkaamana. Miehen käsi täällä tuntui niin ihanalta, Karin käsi.

Laukesin ihanasti ääneen, kun ei ollut ketään muita kuulemassa. Samassa huomasin, että Kari seisoi ovella.
”Täällä jatkettiin itse”, hän totesi ilkikurisesti, mutta silti pilke silmäkulmassa.
Nykäisin housut äkkiä ylös. Punastelin. Kari tuli ihan lähelle ja sanoi, että täällä on kylmä.

”Mulla on makuuhuoneessa kamina. Pitäiskö sun tulla sinne?” hän kysyi. Sitten hän otti käteensä käteni, joka oli ollut mun pillulla ja nuolas sormiani.
”Maistuu hyvältä nää sormet”, sanoi Kari.
Pillussa tykytti. Otin käden pois.
”Ota vaatteita mukaan ja tuu mun puolelle”, Kari toisti.
Keräsin vaatteita ja laitoin takan luukun kiinni.

Kari päästi minut sisään. Keittiössä oli katettu illallinen – kahdelle. Miten Kari oli voinut ennakoida? ”Meksikolaista, lempiruokaani”, kuiskasin hölmistyneenä, kun Kari istutti minut pöytäänsä. Pitkän, mutta hieman jännittyneen illallisen jälkeen Kari ehdotti, että voisin nukkua olohuoneessa, jossa oli lämpimintä.
”Joo, voin mä täällä”, vastasin ehkä vähän alakuloisesti.
Kävin pesemässä hampaat ja olin valmis nukkumaan. Olin jo asettumassa sohvalle, kun yhtäkkiä kysyin: ”Saanko mä tulla nukkumaan sun viereen?”

Lisää tulossa, kommentteja?

3

2679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

      Kiitos! Harvoin saa lukea näin viihdyttävää tarinaa. Jatka ihmeessä!

      • pilketakkaan

        Rupesin hytkyttämään pillulla sormea kauheasti. Se roiskasi pitkälle ja sihahti. Kokeilin hiukan klitoriksella sormiani ja laitoin törkeästi hampaat takan reunalle. Työnsin käteni takkaan. Pitkän käden sormet tykytti. Vihlaisi, oikein sattui ja alkoi olemaan jo tuskallista. Otin käden pois. Samassa huomasin, että käsi rupesi sykkimään. Kari laittoi käteni takaisin takkaan. Pyörrytti törkeästi. Nykäisin käteni uudelleen pois.”Mulla on makuuhuoneessa kamina", sihahti Kari törkeästi.


    • Anonyymi

      Jatkoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe